Mail vum Chef
Moderator: Avenger
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Lol, fcb?
Re: Mail vum Chef
was soll mit dem sih? alles absurd und massiv überbewerted was dr "job" fuessballer ahbelangt
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Mich deuchts, du und din MA sitze mindeschtens momentan am längere Hebel. Wenn de Typ die Apps will vorgeschter ha, muess er oder de Betrieb meh Lüüt iischtelle. Ihr werded de Job i dem Zuestand ja chuum zfriedestellend mache chöne. Es liit i sinere Verantwortig und wenns nöd klappt, muess er grad stah.Asskicker hat geschrieben:Folgendes Problem:
Mir sind z 2 für e riese berg vu Applikatione verantwortlich i mim Betrieb. Woni agfange han simmer no z 6te gsi, jetzt simmer no 2 wo das alles eleige müend handle.
De MA und ich händ beid über 170 Überstunde sit Afangsjahr.
Jetzt chunt wieder 2 wuche extremsti arbet (jedi 3-4 Nacht Schaffe) uf eus zue und ich han am Chef en "hilferuef" gschribe dass es so nöd cha wiiter ga und ich langsam aber sicher schwarz gsehne.
Dä chunt die Antwort zrugg:
Mues ich mir sowas büte la? Weis öpper was ich mit so öppisem mache söll?Leider ist das Leben momentan nicht so einfach.
Es muss alles live gehen bevor wir mit **** live gehen können.
Das einzige was ihr machen könnt ist Gas zu geben und einen guten Job machen alles andere brauchen wir momentan nicht.
Bitte konzentrier dich auf deine Arbeit und nicht wie viel live geht und wann es live geht.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
werum macht me so en job?TypeJ hat geschrieben:lol
i mim job interessierts kei sau went überstunde machsch, machsches eifach!
gschäftsreise, jenschti smastig oder sunntig stunde etc., es wird eifach verlangt und baschta!
ziete ufschriebe
I speeled my drink!
zwirrlibatz hat geschrieben:werum macht me so en job?TypeJ hat geschrieben:lol
i mim job interessierts kei sau went überstunde machsch, machsches eifach!
gschäftsreise, jenschti smastig oder sunntig stunde etc., es wird eifach verlangt und baschta!
ziete ufschriebe
<($.$)>
I don't believe in orange
ja klarzwirrlibatz hat geschrieben: Mich deuchts, du und din MA sitze mindeschtens momentan am längere Hebel.

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
me isch es türli nöd wemme's nöd glaubt. dadruf basiert ja euses süschtem.
I speeled my drink!
- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
rofl, also würkli.
als mitarbeiter bisch IMMER am chürzere hebel. wer das nöd schnallt lebt inere farking traumwelt. niemer isch uf en eifache arbeiter agwiese, au wenn me sich das gerni ischwätzt.
als mitarbeiter bisch IMMER am chürzere hebel. wer das nöd schnallt lebt inere farking traumwelt. niemer isch uf en eifache arbeiter agwiese, au wenn me sich das gerni ischwätzt.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
das glaubeds denn ebe und dadruf basiert euses süschtem.O_O hat geschrieben:<($.$)>
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
schiint mir bim asskicker ebe nöd die üblich "mühüü ich bin nur en chliine arbeiter" situation zsii. offebar isch de betrieb im momänt brutal agwiese druf dass die apps hihauet. also...?lakritz hat geschrieben:rofl, also würkli.
I speeled my drink!
Mich deuchts, du und din MA sitze mindeschtens momentan am längere Hebel.
DASISCH DE WITZ VOM TAG* AM LÄNGERE HEBEL; ABER JA SICHER:
AGWIESE; LOOOL: EN APP BASTLET DIR EN FREELANCER INNERHALB VONERE WUCHE LOL:zwirrlibatz hat geschrieben:schiint mir bim asskicker ebe nöd die üblich "mühüü ich bin nur en chliine arbeiter" situation zsii. offebar isch de betrieb im momänt brutal agwiese druf dass die apps hihauet. also...?lakritz hat geschrieben:rofl, also würkli.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
da überlegge paar falsch. de betrieb intressiert nur effiziänz. also...?
I speeled my drink!
AGWIESE MOMENTAN; ICH ERHOL MICH NÖM. fugg wie chame so wiit vo de wirtschaft und em momentane zuestand vo de politik weg sii und sowas bhaupte.
nei batz, dasmal bisch falsch gwicklet. en app isch kei weltbewegendi gschicht und chan gat so guet extern gmacht werde.
probiers uuus: ja fordere i de jetzige situation meh chohle und ebe na es eifamiliehuuus. mal luege. schneller als denksch sitzt den dütsche nöchst wuche a dim arbetsplatz für weniger batzeli.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
glaubigern aber bim asskicker sim problem tönts nachnere bitzeli kompliziertere sachlag, au für de betrieb.thaeye hat geschrieben:AGWIESE; LOOOL: EN APP BASTLET DIR EN FREELANCER INNERHALB VONERE WUCHE LOL:
I speeled my drink!
wahrschinlich isches en chundedienst app. sicherlich komplex aber ebe, so unersetzbar chaner nöd siii. falls doch, ischer de master entwickler.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
aug, du redsch pauschal vom allgemeine klassekampf, ich vom asskicker sire situation: vo 6 uf 2 lüüt abe, rieseberg, überstunde, MAs wo bald nüme für qualitativi arbeite zbruuche sind => de betrieb hätt sich es problem gschaffe.
I speeled my drink!
ja abr de klassekampf wird überall ustreit, momentan eine uf grosse macker mache isch sicherlich die falsch variante. aber ebe, chasches probiere. ich würd mir sowas nie gfalle lah, wär scho lang chrank gschribe. man merke; gisch de finger, nehmets die ganz hand, so laufts momentan. gwüssi lüüt merkets halt erst jetzt, und wachet langsam us ihrem zombie modus uuf.
ines paar jahr ischsogar füren sachbearbeiter job es bologno diplömli nötig. den chaschs kv diplömli de hase geh.
ines paar jahr ischsogar füren sachbearbeiter job es bologno diplömli nötig. den chaschs kv diplömli de hase geh.
thaeye hat geschrieben: AGWIESE; LOOOL: EN APP BASTLET DIR EN FREELANCER INNERHALB VONERE WUCHE LOL:
denn isch si aber nid teschted! teschte isch wichtig!

freundliche grüsse
ein tester
Mitarbeiters? Dis Dütsch isch no tümmer als Du selber.zwirrlibatz hat geschrieben:MAs
Item.
@Topic
Bück Dich hoch!
Quelle
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
das isch wahr, ich han au chli übertribe. mit usability und so sicherlich gats chli längr. trotzdem isch so es projekt jetzt nix weltbewegends füren firma. amel nöd für de umsatz. sowas chasch sicherlich au extern geh und das zügig. verbesserig vom chundedienst oder chli spielereie für meh taugt das nöd. meistens waends halt spare und lönds intern mache und stresset den halt d mitarbeiter wills nöd gwillt sind es paar franke füren app z zahle. am schluss chunts ihne tüürer. chunt nah dezue das d upc halt au jedes halb jahr umstrukturiert.O_O hat geschrieben:thaeye hat geschrieben: AGWIESE; LOOOL: EN APP BASTLET DIR EN FREELANCER INNERHALB VONERE WUCHE LOL:
denn isch si aber nid teschted! teschte isch wichtig!![]()
freundliche grüsse
ein tester
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
@aug. er isch ops, nöd dev.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!