Mail vum Chef
Moderator: Avenger
Re: Mail vum Chef
uf jede fall ischer en arme siech 

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Job wechsle! Was nützt der me Chole wenn de Chef en Wixer und du chrank bisch? Kei Job isch es wärt sich kabuttt defür zmache.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Asskicker hat geschrieben:händ letscht wuche es meeting gha mit em - hüt nomale de mitarbeiter, de it sparte chef und min vorgsetzte.
Mer werde beid me chole verlange usw.
auweia...bin sicher scho zwei Tag z'spaat. Aber was bringt der i dere Situatin meh Chole?!?
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
hüt imene stelleinserat:
hahahhahahahaahah es wird immer besser.Scheinbewerbungen werden konsequent aussortiert und wir behalten uns vor, diese den zuständigen Behörden zu melden.
Go täderle gah, wänn eine sich nöd brav nach em Arbetsethos benimmt.
Fucking Überwachig und Spitzelarschlöcher.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
findi guet, zahle nöd gern für schmarotzer.thaeye hat geschrieben:hüt imene stelleinserat:
hahahhahahahaahah es wird immer besser.Scheinbewerbungen werden konsequent aussortiert und wir behalten uns vor, diese den zuständigen Behörden zu melden.
lololololol de geosnow widrmal. die alt moneyhuuur.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
hahahahahahahahahahahaha
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
jemanden verpfeiffn - schon kriegt man eine gepaddelt.Vyse hat geschrieben:Go täderle gah, wänn eine sich nöd brav nach em Arbetsethos benimmt.

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Hehe, i de 90er isch es en vogue gxi, wenn mer gstämpflet hät. Hüt langed s ALV Geld nöd mal meh für alli must-haves. 

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
isch halt betrug.Vyse hat geschrieben:Go täderle gah, wänn eine sich nöd brav nach em Arbetsethos benimmt.

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
villicht nervt eifach diä biig ah schiinbewerbige und dämits diä biig chönnt abbaue, tüends drohe.
süscht scho gnuäg administrative ufwand überall, aber wenn mä sich dänn no mit muäss sowas abgeh, dänn tuät mä halt mal drohe. reduziert sicher chli dä igang vo so kack.
süscht scho gnuäg administrative ufwand überall, aber wenn mä sich dänn no mit muäss sowas abgeh, dänn tuät mä halt mal drohe. reduziert sicher chli dä igang vo so kack.
lol für was häsch die HR häsli wo de ganz tag sust nix ztue haend. scho mal d HR beständ agluegt? was isch überhaupt en schiiinbewerbig?
schomal ufem rav gsi? weisch das en mind azahl bewerbige muesch mache ansonste chürzest dir massivst s taggeld. was seit dir das?
übrigens isch d schwiiz i sache arbetsrecht eis vo de liberalste (das isch au ok so), also chömmet nöd mit administrative ufwänd. öpper igstellt häsch hüt sofort ohni grossi ufwänd.
ah ja übrigens es isch füren PUTZFRAUEJOB loooool.
schomal ufem rav gsi? weisch das en mind azahl bewerbige muesch mache ansonste chürzest dir massivst s taggeld. was seit dir das?
übrigens isch d schwiiz i sache arbetsrecht eis vo de liberalste (das isch au ok so), also chömmet nöd mit administrative ufwänd. öpper igstellt häsch hüt sofort ohni grossi ufwänd.
ah ja übrigens es isch füren PUTZFRAUEJOB loooool.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich weiss gar nüt, isch nur en vermuetig.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
wär no interessant ds wüsse.thaeye hat geschrieben:was isch überhaupt en schiiinbewerbig?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
wenn du impliziersch das du deht schaffe wötsch, dwahrheit aber em gegeteil entspricht.

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ich glaubs nöd, dass lüt bim RAV so blöd sind und so schiinbewerbige akzeptiered. häts öper schomal usprobiert?
ja jede. git vill spezialisierti jöbs wo nöd chasch 15-20 bewerbige pro monet uselah. drum isch de zuesatz ja so hirnrissig. abr ebe.geosnow hat geschrieben:ich glaubs nöd, dass lüt bim RAV so blöd sind und so schiinbewerbige akzeptiered. häts öper schomal usprobiert?
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
bisch du im RAV gxi und häsch dim Betreuer 10 Schiinbewerbige abgäh und ihr sind alli zäme durregange?thaeye hat geschrieben:ja jede. git vill spezialisierti jöbs wo nöd chasch 15 bewerbige pro monet uselah.geosnow hat geschrieben:ich glaubs nöd, dass lüt bim RAV so blöd sind und so schiinbewerbige akzeptiered. häts öper schomal usprobiert?
als ob mit em berater jedi bewerbig einzeln dure gasch in ca. 20 min gspröchsziit.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ja guet, mer mues au en zuemuetbare job finde.
ja meh merkt du bisch chli de theoretiker, hoff mal für dich muesch nie ufs rav.
Zuletzt geändert von thaeye am 14 Nov 2012 14:57, insgesamt 1-mal geändert.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ich han mich au dazmal bi einige ort beworbe nur das mi beworbe ha und min cash chriege.. trotzdem es ziel gha wieder zschaffe.
aber dä kolleg hät das besser im griff gha und "immer gnueg bewerbige uselah." sini rav fotze seg au no easy gsi, hät er gmeint nachdem mer zämme mini ahmeldig gmacht händ.
rav: hass. fasch nüht häts mer bracht. öppe en halbe monetslohn für 2 mönet ahgmolde si. nach 4 jahr schaffe.
nur will ich nöd grad mini arbetslosigkeit gmolde han und es halbs jahr chillt han häts en rächte abzug geh.
debi chriegi ja eh ersch cash wenn ich mich amelde. dreckspack. sött lüht understütze, sind aber strikt wie im kz.
aber dä kolleg hät das besser im griff gha und "immer gnueg bewerbige uselah." sini rav fotze seg au no easy gsi, hät er gmeint nachdem mer zämme mini ahmeldig gmacht händ.
rav: hass. fasch nüht häts mer bracht. öppe en halbe monetslohn für 2 mönet ahgmolde si. nach 4 jahr schaffe.
nur will ich nöd grad mini arbetslosigkeit gmolde han und es halbs jahr chillt han häts en rächte abzug geh.
debi chriegi ja eh ersch cash wenn ich mich amelde. dreckspack. sött lüht understütze, sind aber strikt wie im kz.