Mail vum Chef

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Re: Mail vum Chef

Beitrag von thaeye »

ja das isch scho so, sie zwinget dich eigentlich bi jobverlust sofort ufs rav zgah, wenn selber vo dim vermöge lebsch, häsch nah ibuesse. han ich au erlebt. mir haends ca. 4 monet nöd uszahlt gha.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

:spit:

obligatorischi "understützig" :bitchpls:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
randy
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
182
Trading points minus
0

Beitrag von randy »

lol, de geosnow isch voll de profi und so
Bild
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

thaeye hat geschrieben:ja meh merkt du bisch chli de theoretiker, hoff mal für dich muesch nie ufs rav.
das hoff ich au, aber ich würd mir denn eifach en andere job sueche. bruche nöd viel geld! ich teile auto (250.--), wohnig (1000.--), huusrats und haftpflicht versicherig (50.--), billag (20.--), feschnetz und inets (15.--) und food (500.--). denn chunt no krankekasse (235.--) zug abo (350.--), hoch-ybirg snowboard abo (50.--), linsen (50.--), chleider (300.--).

Dh ich gibe im Monat öppe 3000chf us.

Das sind mini chöschte ohni neue games und stüre und ferie. ich glaub, dass ich unter normale umständ fähig bin, das zverdiene.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

randy hat geschrieben:lol, de geosnow isch voll de profi und so
ich bin mal nach de lehr ufs rav gange han mich agmolde, aber isch mir denn zdumm gxi und han en job agnoh.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

geosnow hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:ja meh merkt du bisch chli de theoretiker, hoff mal für dich muesch nie ufs rav.
das hoff ich au, aber ich würd mir denn eifach en andere job sueche. bruche nöd viel geld! ich teile auto (250.--), wohnig (1000.--), huusrats und haftpflicht versicherig (50.--), billag (20.--), feschnetz und inets (15.--) und food (500.--). denn chunt no krankekasse (235.--) zug abo (350.--), hoch-ybirg snowboard abo (50.--), linsen (50.--), chleider (300.--).

Dh ich gibe im Monat öppe 3000chf us.

Das sind mini chöschte ohni neue games und stüre und ferie. ich glaub, dass ich unter normale umständ fähig bin, das zverdiene.
ja eifach en andere job sueche. so laufts. wenns chasch schön für dich.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

han d lehr uf em reisebüro gmacht. denn hani 3 mönet temporär gschaffed für 22chf/h und so chönne 9k uf d siite tue und bin 6mönet go snowboarde. han i denne 6 mönet e zimmerli gmietet für 250chf und sus kei chöschte ussert KK und privathaftpflicht gah.

denn hani mich uf em rav agmolde, aber es isch mir denn doch ztumm gxi und han wieder en temporär job agnoh für 22chf/h. damals isch d arbetslosequote 4.2% gxi. ebbe es isch en vogue gxi zum stämpfle.

klar, damals hät mer folgendi produkt au nöd brucht: händy, digi tvs und digitv mit allne abos, türs auto, marke chleider, macbook, türe usgang, etc.

es isch ebbe scho härt ide jetztige ziit. :groel:
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

geosnow hat geschrieben:
klar, damals hät mer folgendi produkt au nöd brucht: händy, digi tvs und digitv mit allne abos, türs auto, marke chleider, macbook, türe usgang, etc.

wer isch "mer"? bis uf tüüre usgang und 30-40 frangg natel im monet bruchi genau nüüt vo dem. guet, paar fätzigi turnschue findi au easy aber au das belauft sich nur uf 2 paar im jahr
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

du bisch ebbe au kein jammeri und bisch mit dem zfriede, wod häsch. mich nerved eifach all diä, wo immer hüled. sölleds doch mal id favelas go wohne ohni geld und luege was lauft.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

geosnow hat geschrieben:du bisch ebbe au kein jammeri und bisch mit dem zfriede, wod häsch. mich nerved eifach all diä, wo immer hüled. sölleds doch mal id favelas go wohne ohni geld und luege was lauft.
t frag isch warum hüüleds. und warum häns s gfühl "mer" müessi sich täglich mit de neuschte waare zuedecke. solang bsitz fo gegeständ dr status in dr gsellschaft definiert wirds immer so bliibe
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

d realität isch klar, sobald es relativ türs auto häsch und viel in usgang gahsch, bzw. en kokser und süüfer bisch, wirds tür. :groel:
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

wow, das topic weckt bi paarne so richtig dä killerinstinkt. :shock:
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

geosnow hat geschrieben:
Vyse hat geschrieben:Go täderle gah, wänn eine sich nöd brav nach em Arbetsethos benimmt.
Fucking Überwachig und Spitzelarschlöcher.
isch halt betrug. :groel:
Srsly? Lueg mal richtig häre, wo und wer würkli betroge wird.
Wänn öpper kickt wird oder sälber chündt (z.B. wämme eifach nümm mag oder dZueständ eim unerträglich sind), im RAV landet und für sich sälber entscheidet (anstatt sich vom RAV Heini bevormunde lah und ihn entscheide laht), wälle Job würkli zuemuetbar isch, isch nöd würkli en Betrug.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

ich gang bi mim argumentiere nur de vo us, dass eine mit schiinbewerbige bschiise will. es gaht nöd drum, ob d ALV gueti oder schlechti sach isch, bzw. de ganz prozess e schlechti sach oder schlecht umgxetzt isch.
randy
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
182
Trading points minus
0

Beitrag von randy »

geosnow hat geschrieben:ich gang bi mim argumentiere nur de vo us, dass eine mit schiinbewerbige bschiise will.
lol, du chappe. sag doch das grad. logisch findet das alli do inne au dumm und arschlöcherig :bitchpls:
es git halt aber gnueg biispiel warum me au sunscht so schiinbewärbige schriebt
Bild
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

geosnow hat geschrieben:du bisch ebbe au kein jammeri und bisch mit dem zfriede, wod häsch. mich nerved eifach all diä, wo immer hüled. sölleds doch mal id favelas go wohne ohni geld und luege was lauft.
und du meister söttsch chli vo dim hohe ross abe choh. de typ red vo favelas aber haet selber nah nie gstemplet. züriberg gebore?
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

thaeye hat geschrieben:
und du meister söttsch chli vo dim hohe ross abe choh. de typ red vo favelas aber haet selber nah nie gstemplet. züriberg gebore?
chasch läse? ich han mal mich agmolde, isch mir aber ztumm gxi und bin wieder is büro go fpr 22chf/h temporär schaffe. :typej:

und ja, ich bruche nöd viel geld. sorry.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ok, lueg es gat mir ja au nöd um sötigi nebesächlichkeite. findi guet vo dir. de prozess im rav beihnhaltet halt eifach z.t bewerbige wo absolut nöd uf dis profil passet. isch leidr tatsach, will s system das will.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

thaeye hat geschrieben: de prozess im rav beihnhaltet halt eifach z.t bewerbige wo absolut nöd uf dis profil passet. isch leidr tatsach, will s system das will.
drum hani au wieder min alte job für wenig lohn gmacht. han aber min friede debi gah, und d KME gmacht. nöd jedermanns ding, will mer eifach kei geld für vieles hät.

ich griife da au nöd en arbetslose mech ah, wo e frau und 3 chinde ernähre mues. sondern dieä, wo us fuulheit bschiiised. das isch ebbe ide 90er "cool" gxi.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

du chasch vo mir uus alli arbetslose agriffe, aber ebe es git en prozess bim rav und wenn de nöd ihaltisch chunsch bis zu 80prozent ibuess vode 70prozent lohn übr. nah geil wenn mit es paar hundert franke muesch lebe. drum gits so "schiinbewerbige".

d ziite vo de sachbearbeitung etc. sind scho lang verbii, hüt isch jede spezialisiert, da chasch nöd eifach so chli 15-20 bewerbige umeschicke. ich mein nur scho ich han z.b mueh usem online marketing z.b is crm z wechsle obwohls eigentlich naheliegend isch. da waends au spezialiste. haet halt au mit de usbildigsbranche z tue wo abzockt und die ganze bruefslandschafte diplomisieret und kaputt machet schlussendlich. sie teilet de markt eifach i ganz chlini mikrosegment uuf um nah meh abzschröpfe. ich mein für was bruchsch z.b es social media manager diplom um chli en fanpage z betreue. natürli gits dur das meh usbildigsinstitut und meh jöbs. aber ob die jöbs was wert sind? diplömli verchaufe, papier und nah meh papier für de arbetsmarkt. super.

de arbetsmarkt haet sich starch gwandlet siit de 90er und drum isch das rav prozedere jenseits vo dere welt. du bisch chli wie mis mami wo immer verzellt wie härt sies i de fabrik nah gha haet. abr d welt haet sich wiitertrüllt und das zwar so schnell wie nah nie.
Snatcher
Crocodile Hunter
Crocodile Hunter
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
222
Trading points minus
0

Beitrag von Snatcher »

evo hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:

wer isch "mer"? bis uf tüüre usgang und 30-40 frangg natel im monet bruchi genau nüüt vo dem. guet, paar fätzigi turnschue findi au easy aber au das belauft sich nur uf 2 paar im jahr

ja das sind halt die tumme/beeiflussbare wos gfühl hend es muess eh so sie und sie chönd nöd ohni....mängisch bin ich echt froh das ich mich dem ganze ohni problem chan entzieh. wobi ich gib den mis geld lieber für reise us, anderi lueged das evt als tumm ah....
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

däeye +ganz vill sympathie pünkt

was anderes.
http://youtu.be/zt_epvPTSpk" onclick="window.open(this.href);return false; lol

geschter isch dä eint chrank gsi. hüt scho wieder im gschäft. ich so: scho wieder fit?! - jaha, geht so.
ich möcht nie so wichtig si das i nöd mal richtig uskurriere cha. höchschtens es wer mis gschäft und isch was würkli dringends.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Mastler(P) hat geschrieben:däeye +ganz vill sympathie pünkt

was anderes.
http://youtu.be/zt_epvPTSpk" onclick="window.open(this.href);return false; lol

geschter isch dä eint chrank gsi. hüt scho wieder im gschäft. ich so: scho wieder fit?! - jaha, geht so.
ich möcht nie so wichtig si das i nöd mal richtig uskurriere cha. höchschtens es wer mis gschäft und isch was würkli dringends.
die meiste seget das eifach, sie waend zeige das sie unersetzbar sind gegenüber de anderne mitarbeiter, isch soen underbewusste klassekampf , passiert meistens in kriseziite. da für die schwiizer ja jobverlüst nr. 1 i de angstskala isch.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

lol. er isch sogar dütsch. vilicht chunts daher.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Gits Neuigkeite vom asskicker?