UPDATE:PERSONE FÜR DEBATTE GSUECHT Pro und Kontra Videogames
Moderator: Avenger
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Re: UPDATE:PERSONE FÜR DEBATTE GSUECHT Pro und Kontra Videog
lol ich bin scho eimal bim Fohrler ingeliimt worde, das hät glangt.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
verzell.h4xX0r hat geschrieben:lol ich bin scho eimal bim Fohrler ingeliimt worde, das hät glangt.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
au ja.Mastler(P) hat geschrieben:verzell.h4xX0r hat geschrieben:lol ich bin scho eimal bim Fohrler ingeliimt worde, das hät glangt.
ich meine det chan jede mache was er will, will jede staht derzue was er macht...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Bisch haessig, wiel er schlussaentli lieber de osmanh4xX0r hat geschrieben:lol ich bin scho eimal bim Fohrler ingeliimt worde, das hät glangt.
anstatt dich gnoh het?

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
isch zu mine hightime Everquestziite gsi. e kollegin vo minere damalige fründin hät bim fohrler gschafft und lüüt gsuecht vo videospiel spieled. ich müss eifach chli verzelle und so. wo ich in uf d'bühni gloffe bin händs denn under min name "GAMEN IST MEINE SUCHT!" gschriebe. und mini fründin im publikum gfröged, wie sie das uushalti und so. denn no e mueter nebed mich anegsetzt, wo en sohn hät wo dur d'schuel flügt, will er dumm sch und nume gamed. sie hät denn gfunde ALLES VERBÜÜTE! usw.
han leid d'sendig nie gseh.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
ROLF! Bisch dumm? Das tönt nacheme Highlight!h4xX0r hat geschrieben: han leid d'sendig nie gseh.
Das chasch dänn mal dine Chind zeige!

Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich ha sie nie gseh!
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
aber isch scho usgstrahlt worde, oder?
shit. vilicht hät dini fründin dir demit epis welle säge.
shit. vilicht hät dini fründin dir demit epis welle säge.

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
350 sendige het de daniel (pfahrt er ächt au kajak) pfohrler insgesamt gmacht. eini devo isch es gsi. und uf YT etc. giz nur de osmen.
mir werdeds wohl nie meh ds gseh becho
mir werdeds wohl nie meh ds gseh becho

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
so vill sändige?! 

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
fantastischh4xX0r hat geschrieben:isch zu mine hightime Everquestziite gsi. e kollegin vo minere damalige fründin hät bim fohrler gschafft und lüüt gsuecht vo videospiel spieled. ich müss eifach chli verzelle und so. wo ich in uf d'bühni gloffe bin händs denn under min name "GAMEN IST MEINE SUCHT!" gschriebe. und mini fründin im publikum gfröged, wie sie das uushalti und so. denn no e mueter nebed mich anegsetzt, wo en sohn hät wo dur d'schuel flügt, will er dumm sch und nume gamed. sie hät denn gfunde ALLES VERBÜÜTE! usw.

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
h4xX0r hat geschrieben:isch zu mine hightime Everquestziite gsi. e kollegin vo minere damalige fründin hät bim fohrler gschafft und lüüt gsuecht vo videospiel spieled. ich müss eifach chli verzelle und so. wo ich in uf d'bühni gloffe bin händs denn under min name "GAMEN IST MEINE SUCHT!" gschriebe. und mini fründin im publikum gfröged, wie sie das uushalti und so. denn no e mueter nebed mich anegsetzt, wo en sohn hät wo dur d'schuel flügt, will er dumm sch und nume gamed. sie hät denn gfunde ALLES VERBÜÜTE! usw.

ich han welle zu super single gah, wenigschtens bini ade rekrutierig vo lüüt gsii. ROFL. öpis vom allertümmschte, zum glück bini nöd inecho, nur wüeschti fraue und vollidiote heds uf de insle gha nachher.
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Das wär au grosses Kino worde.zeromeier hat geschrieben:h4xX0r hat geschrieben:isch zu mine hightime Everquestziite gsi. e kollegin vo minere damalige fründin hät bim fohrler gschafft und lüüt gsuecht vo videospiel spieled. ich müss eifach chli verzelle und so. wo ich in uf d'bühni gloffe bin händs denn under min name "GAMEN IST MEINE SUCHT!" gschriebe. und mini fründin im publikum gfröged, wie sie das uushalti und so. denn no e mueter nebed mich anegsetzt, wo en sohn hät wo dur d'schuel flügt, will er dumm sch und nume gamed. sie hät denn gfunde ALLES VERBÜÜTE! usw.
han leid d'sendig nie gseh.ich will das gseh!
ich han welle zu super single gah, wenigschtens bini ade rekrutierig vo lüüt gsii. ROFL. öpis vom allertümmschte, zum glück bini nöd inecho, nur wüeschti fraue und vollidiote heds uf de insle gha nachher.

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Pandemonium hat geschrieben:Das wär au grosses Kino worde.zeromeier hat geschrieben:h4xX0r hat geschrieben:isch zu mine hightime Everquestziite gsi. e kollegin vo minere damalige fründin hät bim fohrler gschafft und lüüt gsuecht vo videospiel spieled. ich müss eifach chli verzelle und so. wo ich in uf d'bühni gloffe bin händs denn under min name "GAMEN IST MEINE SUCHT!" gschriebe. und mini fründin im publikum gfröged, wie sie das uushalti und so. denn no e mueter nebed mich anegsetzt, wo en sohn hät wo dur d'schuel flügt, will er dumm sch und nume gamed. sie hät denn gfunde ALLES VERBÜÜTE! usw.
han leid d'sendig nie gseh.ich will das gseh!