Islamischte....
Moderator: Avenger
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
mormone, schad mit em mitt hättis wieder meh harems gäh
Re: Islamischte....
ich meine, das isch eifach d'uslegig vo moral und ethik beihflusst vo dä lokal vorherrschende religion.emP hat geschrieben:http://de.wikipedia.org/wiki/Säkularisierung
Vermuetlich wüll das nid überall isch acho.
Und minerettgschicht isch us extrem verschiedene gründ agno worde.
Das mit de fraue isch au rational beründbar, resp. Isch scho vor üsne Religione Usanz gsi i Hochkulture. Und es isch ja au nid zwingend so, dass i islamische länder überall vielwiberei erlaubt isch.
chunt ja ehner sälte vor, dass d'religion d'gsetz 1:1 gstaltet.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
das topic brucht no bitz meh heat, darum das da:
Die Wahrheit? Oder nur einfach zum Nachdenken...
Wo sind viele Muslime heutzutage nicht mehr glücklich?
sie sind nicht glücklich im Gaza
sie sind nicht glücklich im Iran
sie sind nicht glücklich im Iraq
sie sind nicht glücklich im Libanon
sie sind nicht glücklich im Yemen
sie sind nicht glücklich in Afghanistan
sie sind nicht glücklich in Pakistan
sie sind nicht glücklich in Syrien
sie sind nicht glücklich in Ägypten
sie sind nicht glücklich in Libyen
sie sind nicht glücklich in Marocco ...
Also, wo sind sie denn dann glücklich?
sie sind glücklich in Australien
sie sind glücklich in Canada
sie sind glücklich in England
sie sind glücklich in der USA
sie sind glücklich in Frankreich
sie sind glücklich in Deutschland
sie sind glücklich in Italien
sie sind glücklich in Schweden
sie sind glücklich in Dänemark
sie sind glücklich in Österreich
sie sind glücklich in Norwegen ...
Also, eigentlich in jedem Land, das nicht muslimisch ist und wen haben sie dann trotzdem etwas vorzuwerfen?
Nicht etwa dem Islam
und nicht etwa ihren Führern
und schon gar nicht etwa sich selbst!
Sondern:
Sie tadeln die Länder, in denen Sie glücklich sind!
Und sie wollen uns die Kultur von ihren Heimatländern aufzwingen - wo sie nicht glücklich waren.
dr master G isch en muselmann kritiker
der djihad soll dich hart treffen!

der djihad soll dich hart treffen!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
muess hütt zum zahni, viel schlimmer chas für mich nöd werde! 

denk mal darüber nach...Oder nur einfach zum Nachdenken...

wow...de Text...
Ich hoff das isch vomene Troll verfasst worde mit de Hoffnig irgendwelchi Vollidiote würde das ernst neh und wiiterverbreite.
Ich hoff das isch vomene Troll verfasst worde mit de Hoffnig irgendwelchi Vollidiote würde das ernst neh und wiiterverbreite.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
zwirrlibatz hat geschrieben:jahahaha endli es islam und religion undso topic!

Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
das isch eso. ich has per mail becho mit de bitt zum wiiterleite. was ich troll natürli au gärn gmacht han!Chäller hat geschrieben:wow...de Text...

Häsch mich nöd verstande. I dere Gschicht isch de Troll öpper andersch. Du bisch eine vode Vollidiote.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
womit mer bi 'meh heat' wäred! 

- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
10 Islamischte hocked uf de chischte...
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Chäller hat geschrieben:Häsch mich nöd verstande. I dere Gschicht isch de Troll öpper andersch. Du bisch eine vode Vollidiote.

I ha übrigens zweni Vertroue id Mönschheit zum mir sone Text mit Getrolle sitens vom Autor z'erkläre.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Mol us Interässe: Was hesch dere Person zrugggschribe wo dir das gschickt het?Masatshi hat geschrieben: das isch eso. ich has per mail becho mit de bitt zum wiiterleite. was ich troll natürli au gärn gmacht han!
Sephi hat geschrieben:Mol us Interässe: Was hesch dere Person zrugggschribe wo dir das gschickt het?Masatshi hat geschrieben: das isch eso. ich has per mail becho mit de bitt zum wiiterleite. was ich troll natürli au gärn gmacht han!
"Recht hast du höhö. Seinen Lieblingsshooter haben die Sauhunde auch auf dem Gewissen."
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
evo hat geschrieben:der djihad soll dich hart treffen!

ahja, ich verlang es muslman bild wo eine is megaphon rüeft. isch ja eh frechheit dass ich das papst smiley verwende muen.
oder füeged wenigschtens dä ih, cha mer sicher no vill mal nur ih dem topic bruche:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
"ROFL"Sephi hat geschrieben:Mol us Interässe: Was hesch dere Person zrugggschribe wo dir das gschickt het?Masatshi hat geschrieben: das isch eso. ich has per mail becho mit de bitt zum wiiterleite. was ich troll natürli au gärn gmacht han!
Mastler(P) hat geschrieben:evo hat geschrieben:der djihad soll dich hart treffen!![]()
ahja, ich verlang es muslman bild wo eine is megaphon rüeft. isch ja eh frechheit dass ich das papst smiley verwende muen.
oder füeged wenigschtens dä ih, cha mer sicher no vill mal nur ih dem topic bruche:

chli islamisierig würd dem forum guet tue
- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
das schribt me aber wenn öppis luschtig isch. de text isch alles andere als luschtig.Masatshi hat geschrieben:"ROFL"Sephi hat geschrieben:Mol us Interässe: Was hesch dere Person zrugggschribe wo dir das gschickt het?Masatshi hat geschrieben: das isch eso. ich has per mail becho mit de bitt zum wiiterleite. was ich troll natürli au gärn gmacht han!
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
da hesch so öppis wie Islamismus
http://www.spiegel.de/politik/ausland/s ... 69787.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Freedom of Speech dis Mami.
Isch das das gsi, wofür d Lüt mal uf Strass si? Glaubs nid.
http://www.spiegel.de/politik/ausland/s ... 69787.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Freedom of Speech dis Mami.
Isch das das gsi, wofür d Lüt mal uf Strass si? Glaubs nid.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
alles propaganda.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Schad!Masatshi hat geschrieben:"ROFL"Sephi hat geschrieben:Mol us Interässe: Was hesch dere Person zrugggschribe wo dir das gschickt het?Masatshi hat geschrieben: das isch eso. ich has per mail becho mit de bitt zum wiiterleite. was ich troll natürli au gärn gmacht han!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
moslems...

(insert smiley here - ha keis gfunde wo zu some brunz passt)LEGO is ceasing production of the Star Wars Jabba's Palace playset at the end of this year amidst complaints from Austria's Turkish community that the building is "mosque-like" and the minifigs included give Muslims a bad rap. Things to complain about: apparently we're getting to the very bottom of the list.
Furious Muslim critics complained that the Lego set's Asian and oriental figures were "deceitful and criminal" characters such as gun-runners, slave masters and terrorists.
"This sort of thing does not belong in a child's bedroom," said Melissa Gunes, a spokeswoman for Austria's Turkish Cultural Association. Critics also claimed that the palace had an uncanny resemblance to Istanbul's Hagia Sophia mosque. "The game is pedagogical dynamite. It depicts Muslims as terrorists," the TCA complained, adding that Jabba was shown to be a "terrorist who likes to smoke hookah and have his victims killed".
Did you read that? PEDAGOGICAL DYNAMITE, FOLKS. I honestly tried to imagine the set depicting Muslims as terrorists, and I couldn't. And that's saying a lot because I can imagine almost ANYTHING. The things I see when I close my eyes -- you could make a movie about them but nobody would ever be the same afterwards.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
gott isch gross, lego chli. 

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel