das würd mir alles am Sack verbii gah, wenn d'Fanboys nöd so wahnsinnig aastrengend elitär währed.Sephi hat geschrieben:Wenn du d "Latänz" und d "gimmicky" Stüürig beschisse fingsch, werum füehlsch di denn so extrem gnervt vo ihrne neue Konsole? D WiiU isch ou nid es Grät "für mich", aber offesichtlech gits massehaft Lüt wo freud a söttige Konzept hei. Was isch genau dis Problem? Du wosch die "immer gliche" Spiel ja sowieso nid spiele so wies tönt, wieso isch also die mangelndi technischi Leischtig für di es Problem?h4xX0r hat geschrieben: und dass sie jetzt wieder irgend es bemüehts gimmik usem arsch ziehnd nervt.
Und wäge de immer gliche "Spiel" - "Franchise" wär träffender.
Wii-U
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Denn sägne doch diräkt dass und werum si Idiote sind anstatt völlig verallgemeinerndi Ussage über die gsamti Chäuferschaft vor WiiU und pauschali Ussage über "D Firma Nintendo" z mache. Isch nämlech mindeschtens so aasträngend.h4xX0r hat geschrieben: das würd mir alles am Sack verbii gah, wenn d'Fanboys nöd so wahnsinnig aastrengend elitär währed.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
isch ebe vo allem e chli. d'kombination macht's so explosiv.Sephi hat geschrieben:Denn sägne doch diräkt dass und werum si Idiote sind anstatt völlig verallgemeinerndi Ussage über die gsamti Chäuferschaft vor WiiU und pauschali Ussage über "D Firma Nintendo" z mache. Isch nämlech mindeschtens so aasträngend.h4xX0r hat geschrieben: das würd mir alles am Sack verbii gah, wenn d'Fanboys nöd so wahnsinnig aastrengend elitär währed.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Re: Wii-U
Isch ps move gnau????? Wii Motes sind gnauer.h4xX0r hat geschrieben:wieso zällt hochi uuflösig nöd? häsch scho mal es nintendo game in hocher uuflösig gspielt oder zumindest gseh? das macht s'spiel öppe 10x so guet. wenn mer d'röhretv ziit hinder sich glah hät isch die uuflösig wo die mit ihrne hinderwäldler konsole bütet eifach e frechheit. aber d'nintendojünger fressed ja eh alles, wo's vorgsetzt überchömmed. de gliich handheld in 3 verschiedene grösse, eimal mit liecht eimal ohni, eimal in pink, in blau in chotzbeige.geosnow hat geschrieben:das isch kei antwort uf mini frage.h4xX0r hat geschrieben:wenn mers geil findet jedes mal immer und immer wieder die gliiche games zspiele, nur zue. Sofort inezieh! mit em tablet vor em TV isch innoveischn!
händling: das gefuchtel gaht mer huere uf de sack. es isch nöd gnau, es hät latenz. viellicht merksch du das nöd, ich merks. und dass sie jetzt wieder irgend es bemüehts gimmik usem arsch ziehnd nervt.
Über Wii Mote Ungnauigkeit hani mich nie ufgregt bis jetzt, bit de ps move scho.Goran hat geschrieben:Isch ps move gnau????? Wii Motes sind gnauer.h4xX0r hat geschrieben:wieso zällt hochi uuflösig nöd? häsch scho mal es nintendo game in hocher uuflösig gspielt oder zumindest gseh? das macht s'spiel öppe 10x so guet. wenn mer d'röhretv ziit hinder sich glah hät isch die uuflösig wo die mit ihrne hinderwäldler konsole bütet eifach e frechheit. aber d'nintendojünger fressed ja eh alles, wo's vorgsetzt überchömmed. de gliich handheld in 3 verschiedene grösse, eimal mit liecht eimal ohni, eimal in pink, in blau in chotzbeige.geosnow hat geschrieben:das isch kei antwort uf mini frage.h4xX0r hat geschrieben:wenn mers geil findet jedes mal immer und immer wieder die gliiche games zspiele, nur zue. Sofort inezieh! mit em tablet vor em TV isch innoveischn!
händling: das gefuchtel gaht mer huere uf de sack. es isch nöd gnau, es hät latenz. viellicht merksch du das nöd, ich merks. und dass sie jetzt wieder irgend es bemüehts gimmik usem arsch ziehnd nervt.
Du muesch mal Zelda Skyward Sword ufem Wii spiele. Grafisch isch es nöd Top, aber spielerisch, spielspassmässig und vo de Stürig her, chunt fascht keis anderes Game ane. Das isch keis Umegefuchtel wie du meinsch. Alles macht Sinn bi Nintendo.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Ok, h4xx0r, i gseh was meinschGoran hat geschrieben: Du muesch mal Zelda Skyward Sword ufem Wii spiele. Grafisch isch es nöd Top, aber spielerisch, spielspassmässig und vo de Stürig her, chunt fascht keis anderes Game ane. Das isch keis Umegefuchtel wie du meinsch. Alles macht Sinn bi Nintendo.

Aber ebe, uf Verbländig mit Verbländig reagiere isch nid würklech würkigsvoll - süsch hesch die klassischi Youtube-Comment-Situation und i gloub do simer üs einig: Niemer bi klarem Verstang list gärn Youtube Comments. Oder Apple vs. Android oder BMW vs. Honda Topics.
@ Sgelett: Het doch nüt mit Apple oder Nintendo oder BMW oder Android ztüe - es het mit Lüt wo unfundierte Schisdräck bhoupte ztüe, ganz unabhängig vom Lager. Und wenn eim das hässig macht isch es klars Argumänt aus Antwort meischtens würkigsvouer aus "Lol, Nintendo Fanboys, alles Mongos".
Zuletzt geändert von Sephi am 28 Nov 2012 15:09, insgesamt 1-mal geändert.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
apple. (evtl. eifach, wills meh sind)Skeletor hat geschrieben:ich weiss grad nöd was schlimmer isch, apple-fanboy oder nintendo-fanboy.Goran hat geschrieben: Alles macht Sinn bi Nintendo.
- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650

die diskussione. isch mir so scheissegal. ich chauf de scheiss so oder so. I EUES TUMME GSICHT INE.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
zahle- und specsverglicher sind doch eh halbschlaui.
liire und muule und denn gliich eini chaufe
liire und muule und denn gliich eini chaufe

wer lese kann...
Am 8te nimm ich das futze Tablet und schlahs der über dä näggellakritz hat geschrieben:![]()
die diskussione. isch mir so scheissegal. ich chauf de scheiss so oder so. I EUES TUMME GSICHT INE.
- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
evtl. interessierts mi denn eh scho nüme.Trunks hat geschrieben:Am 8te nimm ich das futze Tablet und schlahs der über dä näggellakritz hat geschrieben:![]()

Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
leider kommt immer noch niemand traus was du uns sagen möchtest. eventuell solltest du es mal mit englisch versuchen
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
maeybe baeby! 

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

hahaha i mues immer lulze wenni die im selecta automat gseh. nit dr tümmscht produktename