gits au WLAN router wo funktionieret?
Moderator: Avenger
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
immer machets problem.
stürzet ab oder chömet nöd i all zimmer.
abstürze tüends amel nöd grad jede tag aber so all paar mönet chunts also scho vor. bi allne WLAN router woni bisher gha han... sit ca. 10 jahr isch das so... und han scho es paar grät und wohnige gha. es isch immer dä gliich scheiss. ich nimm etz dänn nur no kabel über stromadapter...
hät irgendöpper vo oi en WLAN router wo eifach immer funktioniert über monate oder jahre?
stürzet ab oder chömet nöd i all zimmer.
abstürze tüends amel nöd grad jede tag aber so all paar mönet chunts also scho vor. bi allne WLAN router woni bisher gha han... sit ca. 10 jahr isch das so... und han scho es paar grät und wohnige gha. es isch immer dä gliich scheiss. ich nimm etz dänn nur no kabel über stromadapter...
hät irgendöpper vo oi en WLAN router wo eifach immer funktioniert über monate oder jahre?
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Re: gits au WLAN router wo funktionieret?
ich han keine, wielis dumm find.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
wegems strahle?
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Nach mine Erfahrige isch bi dene Sache d'Firmware wichtiger als d'Hardware. Sprich: Me nimmt am beschte es Modell, wo me dänn sälber chan irgend e Open Source-Firmware druflade. Mach ich jetzt scho sitt über 5 Jahr eso und mini Router laufed und laufed und laufed....
Aktuell han ich en Netgear-Router mit de TomatoUSB-Firmware. Luegsch mal da, mit wellne Router d'Firmware kompaitbel isch: http://tomatousb.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gitt au no anderi Open Source-Firmware (DD-WRT, OpenWRT, etc.), aber die gönd für min Level z'fescht in Profi-Bereich. Tomato und die verschiedene Abkömmling devo händ es übersichtlichers Interface.
Aktuell han ich en Netgear-Router mit de TomatoUSB-Firmware. Luegsch mal da, mit wellne Router d'Firmware kompaitbel isch: http://tomatousb.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gitt au no anderi Open Source-Firmware (DD-WRT, OpenWRT, etc.), aber die gönd für min Level z'fescht in Profi-Bereich. Tomato und die verschiedene Abkömmling devo händ es übersichtlichers Interface.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
also mit tomato stürzt er denn nie me ab.
aber die zimmer mit empfangsproblem werdet denn wohl immer no empfangsproblem ha, nimmi aa?
aber die zimmer mit empfangsproblem werdet denn wohl immer no empfangsproblem ha, nimmi aa?
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ja, sie sind eifach ds schwach.Reinforced hat geschrieben:wegems strahle?

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Los uf de Gargamel. Tomato-Firmware isch super. Mi WRT54GL lauft sit Johre ohni Problem. Aber nimm e neuere Router, g isch ziemlich lahm hützutags.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
gar nid gwüsst, dass meh alternativi firmware cha/sött installiere...
bringt das evtl o meh speed? oder nur besseri stabilität wenn meh problem het?
ha sit guet 2 jahr e netgear wnr2000 mit oem firmware u dä louft nonstop ohni problem!
bringt das evtl o meh speed? oder nur besseri stabilität wenn meh problem het?
ha sit guet 2 jahr e netgear wnr2000 mit oem firmware u dä louft nonstop ohni problem!
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
es git glaubs ca. 10x meh speed.

ich han eine, aber dä pc im näbezimmer hani gwired. HILTI! loch dur d'wand. guet isch.
dä woni jetzt han lauft jetzt scho länger stabil.
dä woni jetzt han lauft jetzt scho länger stabil.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Alternativi Firmware isch ok, numme isches anscheinend au scho Homöpathie gxi. Bim WRTG54 blabla z.B. isch d Sendeleischtig nid ufe, au wenn mes hett chönne reguliere. Aber so gnau weissi das nüm.
Ig ha en Netgearrouter it ca. 4 Jahr und dä isch super. Orischinal Firmware. Isch aber nid be billigscht gsi. macht wohl au was us.
Ig ha en Netgearrouter it ca. 4 Jahr und dä isch super. Orischinal Firmware. Isch aber nid be billigscht gsi. macht wohl au was us.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
han au son netgear. ca. 120 frengg. han aber dd-wrt drufftah. und wlan lauft nur tagsüber.
dis mami uf allne viere.
höhöTatsujin hat geschrieben:es git glaubs ca. 10x meh speed.
uf dr PCE viellech!

- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
glaubs nöd. ich han au 150 stutz zahlt und gseit ich weli dä wo am zueverlässigste isch...emP hat geschrieben:Alternativi Firmware isch ok, numme isches anscheinend au scho Homöpathie gxi. Bim WRTG54 blabla z.B. isch d Sendeleischtig nid ufe, au wenn mes hett chönne reguliere. Aber so gnau weissi das nüm.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
isch dert aber absolut irrelevant.Jones hat geschrieben:höhöTatsujin hat geschrieben:es git glaubs ca. 10x meh speed.
uf dr PCE viellech!

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Bezüglich Third Party Firmware + Signalstärchi glaub ich au nöd, dass das würklich viel nützt, da spieled d'Hardware (u.A. d'Antänne) und externi Faktore (Wohnigslayout, usw.) dänn doch die grösser Rolle. Me chan mit ere Third Party Firmware und de zuesätzliche Konfigurationsmöglichkeite, wo sie freischaltet, sicher bestehendi Verbindige optimiere, aber eini wo sowieso scho meh schlächt als rächt bzw. gar nöd gaht (z.B. wäge z'grosser Distanz oder z'viel Wänd dezwüschet) laht sich sicher nöd mit eme Magic Firmware Update richte.
Third Party Firmwares bringed in erschter Linie Stabilität (vom Router an sich, nöd vo de WLAN-Verbindige - also dass er dir nöd permanent abschmiert wänn'd 4985793485793485 Torrent-Verbindige drüber laufe lahsch) und meh Software-Features (dass de Router z.B. über de USB-Port au Print Server-Funktione büütet). Für das lohnt sich's. Aber susch giltet das, was de Fisch scho gseit hätt: Es Kabel zieh isch dänn doch bald mal eifacher und vor allem die besseri Lösig. WLAN isch Spilzüüg. Richtigi Manne händ Gigabit-Ethernet!
Third Party Firmwares bringed in erschter Linie Stabilität (vom Router an sich, nöd vo de WLAN-Verbindige - also dass er dir nöd permanent abschmiert wänn'd 4985793485793485 Torrent-Verbindige drüber laufe lahsch) und meh Software-Features (dass de Router z.B. über de USB-Port au Print Server-Funktione büütet). Für das lohnt sich's. Aber susch giltet das, was de Fisch scho gseit hätt: Es Kabel zieh isch dänn doch bald mal eifacher und vor allem die besseri Lösig. WLAN isch Spilzüüg. Richtigi Manne händ Gigabit-Ethernet!

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
Ah ja genau, das gani scho immer vermuetet. Jetzt weiss ichs, danke...Gurgelhals hat geschrieben:Es Kabel zieh isch dänn doch bald mal eifacher und vor allem die besseri Lösig. WLAN isch Spilzüüg. Richtigi Manne händ Gigabit-Ethernet!
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
fuer de fisch natuerli nur de kabeljau.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
eifach kei usstrahlig händs meh.Tatsujin hat geschrieben:ja, sie sind eifach ds schwach.Reinforced hat geschrieben:wegems strahle?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.