han au grad ferie föteli gluegt und mini feriewohnig gseh und verpflegig..

Moderator: Avenger
wuesti lüüüt. drum haet mich thailand/phipos na nöd greizt, ich weiss nöd so recht, sicherlich schöni natur, aber die lüüüüt. chömet mir ine wie die in chiapas, d indios.Mastler(P) hat geschrieben:s hüsli vom kolleg, won i han chöne bliebe i dä pinas. =D
Zur Ziit isch det de Hell wohl ziemlich früeh am sinkiOverdose hat geschrieben:scho mol öppert in helsinki gsie? wenn ja.. wie isch? het denkt so für es paar täg als zwüschestop.
Muasch ja keini vo döt hüratethaeye hat geschrieben:wuesti lüüüt. drum haet mich thailand/phipos na nöd greizt, ich weiss nöd so recht, sicherlich schöni natur, aber die lüüüüt.
thaeye hat geschrieben: wuesti lüüüt. drum haet mich thailand/phipos na nöd greizt, ich weiss nöd so recht, sicherlich schöni natur, aber die lüüüüt. chömet mir ine wie die in chiapas, d indios.
chasch mir das mal gnau erkläre? was sind dini ziel ide ferie? "schöni lüt" häts in ztüri, stockholm und biarritz/st. tropez.thaeye hat geschrieben: wuesti lüüüt. drum haet mich thailand/phipos na nöd greizt, ich weiss nöd so recht, sicherlich schöni natur, aber die lüüüüt. chömet mir ine wie die in chiapas, d indios.
so pünktli linie mached nur fraue.thaeye hat geschrieben:...........
Stockholm isch dört düre krass enttüschend gsi - so viu solariumbrüüneti, schlächt gschminkti Tussis mit gfärbte Haar.geosnow hat geschrieben:"schöni lüt" häts in ztüri, stockholm und biarritz/st. tropez.
Vyse hat geschrieben:verstaht sich).
gang da, huere guetVyse hat geschrieben:Känni dänk scho, ich läbe in Züri und Züri macht mi wahnsinnig, ich muen ebbe für en Momänt mal wäg.
(Aber isch würkli no geil im Dachbad abzhänge wänns so richtig gruusig tuet verusse, so wie dÄfflis in Japan.)
Ich glaube, ich hängs mal is Engadin oder so.
Das gseht no guet uus. Irgend es Zimmer für zwei Tag miete und mal so richtig bider und bünzlimässig Ferie mache.
http://www.mineralbad-samedan.ch/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 4 Gäste