Für die wos wei probiere: Innerhaub vo de nöchschte Minute/Stund goht am Olly Moss sis LotR Poster in Verchauf. Regular uf 500irgendwas limitiert, variant uf 200irgendwas. Wär innerhaub vo 2 Sekunde nachdems ufgschalte wird zueschloht und düre crashend Server dürechunnt het immerno nur minimi chance. Aber luegt wie fantastisch:
Pandemonium hat geschrieben:Ich finds recht super, wür mi aber nöd getraue das dihei uufzhänke
Wäge?
Übrigens ke Chance gha - zviert hemmer versuecht ufe Server izhämmere, I has bis zum "calculating shipping costs" screen gschafft bevor ich d Sold Out Mäldig becho han.
flasht mi au nöd. aber das trifft ja au ufd film zue.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Pandemonium hat geschrieben:Ich finds recht super, wür mi aber nöd getraue das dihei uufzhänke
Wäge?
Übrigens ke Chance gha - zviert hemmer versuecht ufe Server izhämmere, I has bis zum "calculating shipping costs" screen gschafft bevor ich d Sold Out Mäldig becho han.
Isch halt LotR logisch ischs super aber gsehsch uus wie de obernerd wennd das dihei häsch.
Tatsujin hat geschrieben:Gits bim erwaerbe au mondo puenkt?
sau glatt... jetzt muesch aber wieder paar Mönet wartä bevor de glich Witz nomol bringsch...
PS: Ich finds LOTR Poster au nid grad so de Hammer... zumindescht wemer diä andere fäng do postete in Betracht zieht. Besser als diä allermeischtä 08/15 Poster isches natürlich immerno.