[TV] cablercömler
Moderator: Avenger
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
mich würds so gruusig aschisse bi cablecom oder swisscom zsii... ussert ich zahle gern vil zvil, denn fändis natürlech super
warum hend ihr nid sat tv? isch mit abschtand s günschtigschte für tv. isch schüssle es problem?
warum hend ihr nid sat tv? isch mit abschtand s günschtigschte für tv. isch schüssle es problem?
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
nöd jedi Verwaltig erlaubt ä Schüssle ufem Balkon.. isch nöd eifach
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
ich frage doch nid d verwaltig
wär ja no schöner...

wär ja no schöner...
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ja, das han ich au mal so gmacht.. ä Wuche spöter han ich vo dä Verwaltig än nette aber bestimmte Brief dihei gha.Herr Rossi hat geschrieben:ich frage doch nid d verwaltig![]()
wär ja no schöner...

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
chunt immer druf ah wo de wohnsch und wie ufmerksam dini umgebig isch 

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
scho so
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
es chund vor allem druuf a wie mit de nachbarschaft umgosch. woni da izoge bi hani au gmerkt dass de nachber im huus visavis komisch luegt, hane de au zum hallonachberschaftsapero iglade. itz hed er selber e schüssle vor em huus
aber scho so, wenn es arschloch als nachber hesch chasch nüt mache, ussert du gfindsch use wo und wie er s syschtme bschisst....

aber scho so, wenn es arschloch als nachber hesch chasch nüt mache, ussert du gfindsch use wo und wie er s syschtme bschisst....

Re: [TV] cablercömler
ach was. wirfsch es_tarnnetz_ drüber, denn passt das scho
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
oder e cubsat schüssle ufschtelle
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Lol evo
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
wieso? grundgebühre vo cablecom sind i de miäti inbegriffe. mehrchöschte häsch denn kei me. wiävill häsch zahlt für dini alag?Herr Rossi hat geschrieben:mich würds so gruusig aschisse bi cablecom oder swisscom zsii... ussert ich zahle gern vil zvil, denn fändis natürlech super
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
500 alles zäme, ricardler.
Isch aber nid Standard dass de cc Aschluss ide Mieti inbegriffe isch.
Isch aber nid Standard dass de cc Aschluss ide Mieti inbegriffe isch.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
wird normalerwiis i dä Näbechöschte abgrächnet.. gilt mines Wüssens auf für d'Swisscom
sorry aber du bisch en riiise dummschnurri.Schummelschumi hat geschrieben: wieso? grundgebühre vo cablecom sind i de miäti inbegriffe. mehrchöschte häsch denn kei me.
Gilt übrigens au nid für d Swisscom. Nur will das teilwiis so isch, isch das no lang nid immer so. Ich han z.B. no niä noimed gwonnt wo Fernseh oder Telefon nid vo mir sälber greglet (und au unabhängig vom Mietvertrag zahlt) wordä wär.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Interessant.. ich han no nie d'Rächnig für d'Cablecom separat zahlt. Isch immer Bestandteil vo dä Näbechöschte gsi. Ich zahle nur d'BAKOM-Gebühre separat und usserhalb vo dä Mieti. Telefon isch natürlich was anderes aber mir redet da ja eigentlich vo TV.Acid hat geschrieben: Gilt übrigens au nid für d Swisscom. Nur will das teilwiis so isch, isch das no lang nid immer so. Ich han z.B. no niä noimed gwonnt wo Fernseh oder Telefon nid vo mir sälber greglet (und au unabhängig vom Mietvertrag zahlt) wordä wär.
gsesch, so unterschiedlich isches ebä... schint bi vilnä üblich zsi... bi vilnä aber ebä au nid...aber über das hämmer jo do inn glaub schomol gschribä.
(Und ich nimm a er hed scho de Telefon Aschluss gmeint, woner Swisscom gschribä hed...öb denn schlussendlich au Fernseh drüber luegsch oder was isch jo glich.).
(Und ich nimm a er hed scho de Telefon Aschluss gmeint, woner Swisscom gschribä hed...öb denn schlussendlich au Fernseh drüber luegsch oder was isch jo glich.).
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
ich han nur für mich gredt. kabelaschluss (öb cablecom oder susch eine) isch i de 3 wohnige woni gwohnt ha bis jetzt immer inbegriffe gsi. telefon hani immer separat de swisscom abdruckt.Acid hat geschrieben:sorry aber du bisch en riiise dummschnurri.Schummelschumi hat geschrieben: wieso? grundgebühre vo cablecom sind i de miäti inbegriffe. mehrchöschte häsch denn kei me.
Gilt übrigens au nid für d Swisscom. Nur will das teilwiis so isch, isch das no lang nid immer so. Ich han z.B. no niä noimed gwonnt wo Fernseh oder Telefon nid vo mir sälber greglet (und au unabhängig vom Mietvertrag zahlt) wordä wär.