ohalätzzeromeier hat geschrieben:s'internet seid öpis anders:evo hat geschrieben:natel > handy. handy isch spüehlmittel
Internet
Wiiterverkauf vo games unterbinde
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Wiiterverkauf vo games unterbinde
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Also viel doofer find ich d'Situation momentan.. Gwüssi Games chasch 2nd Hand chaufe bzw. wieder verchaufe und gwüssi nöd. Mir stinkts, jedesmal zerscht im Internet go recherchiere, öb ich jetzt äs Game chan uf Ricardo abüüte oder nöd. Mittlerwiile bin ich so wiit, das ich s'Game eifach irgendeinisch wägschmeisse..
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
kennsch flohmärt, 2nd hand läde, inserateplattforme im internet etc?zeromeier hat geschrieben:was machsch, wenn din wecker kaputt gad und en neue bruchsch?evo hat geschrieben:überhaupt nit. mi läbe isch sehr entspannt
nur neui Grät
oder kennsch repariere? alles isch besser als furtrüere und nöi chaufe!
nei nei nei sowas isch eifach nit zitgemääs. kunsch der eigentli nit blöd vor drbi? rofl. öppis repariere oder bruucht kaufe. bisch en strassepenner oder was?Herr Rossi hat geschrieben:kennsch flohmärt, 2nd hand läde, inserateplattforme im internet etc?zeromeier hat geschrieben:was machsch, wenn din wecker kaputt gad und en neue bruchsch?evo hat geschrieben:überhaupt nit. mi läbe isch sehr entspannt
nur neui Grät
oder kennsch repariere? alles isch besser als furtrüere und nöi chaufe!
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
de meier rührt sis auto au eifach nöd furt. obwohls en huere verdampte alte hure schisss huere alte schiis huere verdampte gömpel isch.
geosnow hat geschrieben:de meier rührt sis auto au eifach nöd furt. obwohls en huere verdampte alte hure schisss huere alte schiis huere verdampte gömpel isch.

- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
LOL
huere guet
Das finde sogar ich (als Vegetarier) guet
huere guet
Das finde sogar ich (als Vegetarier) guet
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
fühl mi mit ihne zumindescht me verbunde als mit bwl studente,treuhänder, buechhalter, bänker oder informatikerevo hat geschrieben:öppis repariere oder bruucht kaufe. bisch en strassepenner oder was?

fück, i bi ein. zumindest e biz.Herr Rossi hat geschrieben: informatiker
aber ja, ich fühle mich au emme penner nöcher als dere gild
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
wer macht das?zwirrlibatz hat geschrieben: isch s'läbe nöd enorm asträngend, wenn meh allem wo neu isch grundsätzlich mal nahrännt?
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
derinderinderinderin hat geschrieben: Das finde sogar ich (als Vegetarier) guet

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
das isch nöd pfrag.zeromeier hat geschrieben:wer macht das?zwirrlibatz hat geschrieben: isch s'läbe nöd enorm asträngend, wenn meh allem wo neu isch grundsätzlich mal nahrännt?
I speeled my drink!
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
aber e gägefrag. zur antwort uf dini frag: doch, sehr asträngend sogar. aber meh chan ja au offe sii für neus, oni grad müssä nahzränne und evtl. sogar zfridä sii mit dem womer hed. das wär denn wohl nöd so asträngend.zwirrlibatz hat geschrieben:das isch nöd pfrag.zeromeier hat geschrieben:wer macht das?zwirrlibatz hat geschrieben: isch s'läbe nöd enorm asträngend, wenn meh allem wo neu isch grundsätzlich mal nahrännt?
ich bi extrem offe für neus. sich ere matterie nöhere wo eim bishär gar nit oder nur wenig bekannt gsi isch.
wenn neu = öppis wo erst sit 3 wuche uf allne wärbeplakat und tv zgseh isch, jä denn gibi dr rächt. ich halt mi bewusst fern vo so sache. und es sich überhapt nit ahsträngend. es git mir sogar s gfühl öppis bessers zsih als die ganze idiote wo dem wahnsinn unterligge. chli überheblich, aber who gives a fuck
wenn neu = öppis wo erst sit 3 wuche uf allne wärbeplakat und tv zgseh isch, jä denn gibi dr rächt. ich halt mi bewusst fern vo so sache. und es sich überhapt nit ahsträngend. es git mir sogar s gfühl öppis bessers zsih als die ganze idiote wo dem wahnsinn unterligge. chli überheblich, aber who gives a fuck
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ah ebe.zeromeier hat geschrieben:zur antwort uf dini frag: doch, sehr asträngend sogar. aber meh chan ja au offe sii für neus, oni grad müssä nahzränne und evtl. sogar zfridä sii mit dem womer hed. das wär denn wohl nöd so asträngend.
bzw ich bin da team evo.
I speeled my drink!
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
ähm nei, das bisch du mal gsii wo gseid hed, HD Fernseh sind für d'Füchs, oder?evo hat geschrieben:ich bi extrem offe für neus. sich ere matterie nöhere wo eim bishär gar nit oder nur wenig bekannt gsi isch.
wenn neu = öppis wo erst sit 3 wuche uf allne wärbeplakat und tv zgseh isch, jä denn gibi dr rächt.
dass en Film/Serie in HD aber ca. 2347237423074239842349x besser isch als ufme Röhrefernseh, muss meh ja durchus chönä anerchänne - und bitz älter als 3 Wuchä sind die Dinger au scho

ja das isch halt mini persönlich konsequenz dassi no röhremonitore, kugelimüüs und nokia 3310's verwändezeromeier hat geschrieben:ähm nei, das bisch du mal gsii wo gseid hed, HD Fernseh sind für d'Füchs, oder?evo hat geschrieben:ich bi extrem offe für neus. sich ere matterie nöhere wo eim bishär gar nit oder nur wenig bekannt gsi isch.
wenn neu = öppis wo erst sit 3 wuche uf allne wärbeplakat und tv zgseh isch, jä denn gibi dr rächt.
dass en Film/Serie in HD aber ca. 2347237423074239842349x besser isch als ufme Röhrefernseh, muss meh ja durchus chönä anerchänne - und bitz älter als 3 Wuchä sind die Dinger au scho
natürlich sin HD fernseher per se öppis schlächts.
i bi eifach dr überzügig dass e wält wo rendite, wirtschaftlichs wachstum und bsitz vo güeter sone hohe stellewärt hän fürs wohlbefinde vom einzelne langfristig negativ isch. für dr schwizer in dr warme stube filicht weniger offesichtlich als fürs chinesische fabrik kind
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
du meinsch also, bidä röhrefernseh isch das nanig so gsii? will nach dem Motto (wo nöd nur falsch isch) müsstisch ja no ganz anderi sachä sii lah, also au Chleidertechnisch z.B.evo hat geschrieben: natürlich sin HD fernseher per se öppis schlächts.
i bi eifach dr überzügig dass e wält wo rendite, wirtschaftlichs wachstum und bsitz vo güeter sone hohe stellewärt hän fürs wohlbefinde vom einzelne langfristig negativ isch. für dr schwizer in dr warme stube filicht weniger offesichtlich als fürs chinesische fabrik kind
bi chleider bini leider nur halb konsequenz. ha einigi pulis und shirts woni scho länger als 10 jahr bsitz und si au ahlegge wenns irgendwo e löchli het. hose, socke und unterhose kaufe wenn die alte komplett hinüber sin.
leider hani e schwechi für turnschue, vo dene gönni mer so 2-3 paar pro jahr.
leider hani e schwechi für turnschue, vo dene gönni mer so 2-3 paar pro jahr.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
und grad bi dene sind d'produktionsbedingige öpä in ähnliche gefielde wie bim hd fernseh, möglicherwiis sogar no schlimmer.evo hat geschrieben: leider hani e schwechi für turnschue, vo dene gönni mer so 2-3 paar pro jahr.

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
http://netzwerkfairemode.wordpress.com/ ... chschweiz/" onclick="window.open(this.href);return false;
I speeled my drink!
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
was lalled ihr überhaupt. nur scho ide schwiiz wohne, isch ökologisch gaggi. meh oder weniger ALLES was mir mached, isch so super unweltfründlich und indirekt verachtend im verglich zumene indonesische riisbuur. nur scho die ufwendige hüser und s heize im winter isch total überflüssig und en sehr grosse luxus. denn chömmed, strasse, auto, öv, eigentlich alli bewegige ohni hilfsmittel und denn no s fleisch esse. wenn uf alles das verzichte tuesch, denn bisch en us verbrucher sicht guete mensch zu dine mitmensche.
händer scho mal überleit, warum eus guet gaht? mir ziehnd de 3. welt alles us de täsche! und da profitiert jede vo eus devo. alli sind mitschuldig.
händer scho mal überleit, warum eus guet gaht? mir ziehnd de 3. welt alles us de täsche! und da profitiert jede vo eus devo. alli sind mitschuldig.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Jetzt mach aber mal än Punkt, geosnow. Das gränzt ja scho fascht a Hysterie 

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
also eh egal was me wie wenn macht. super.
I speeled my drink!