DMC Devil May Cry (PS3/360)

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 17516
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: DMC Devil May Cry (PS3/360)

Beitrag von thaeye »

ja ich find de limbo und d architektur und s verwandle super. aber de rescht naja.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 73693
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: DMC Devil May Cry (PS3/360)

Beitrag von Master(G) »

mir gfallet level au usserordentlich guet.
ich find au sgameplay mega. mit LT und RT die combos indrucke isch megen!
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: DMC Devil May Cry (PS3/360)

Beitrag von Supersonic »

Bild
Bild
v

Bild
Bild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 17516
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: DMC Devil May Cry (PS3/360)

Beitrag von thaeye »

leveldesign nöd gleich chardesign.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 73693
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: DMC Devil May Cry (PS3/360)

Beitrag von Master(G) »

scho so.
design isch immer gschmackssach.

wie gseid; DMC 4 hett mich nie inezoge.

das da scho
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: DMC Devil May Cry (PS3/360)

Beitrag von Supersonic »

thaeye hat geschrieben:leveldesign nöd gleich chardesign.
Nö, s'Leveldesign hani aber au nie gross kritisiert. S'Chardesign findi aber ebe zimli verheerend. Ich liebe geili Monster imene Game!
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: DMC Devil May Cry (PS3/360)

Beitrag von h4xX0r »

Supersonic hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:leveldesign nöd gleich chardesign.
Nö, s'Leveldesign hani aber au nie gross kritisiert. S'Chardesign findi aber ebe zimli verheerend. Ich liebe geili Monster imene Game!
häsches gspielt? die dämone sind uhuere geil. allgemein isch das huere super und als masterrace gsehts au no mega uus. würklich huere geil gsehts us.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: DMC Devil May Cry (PS3/360)

Beitrag von resuscitation »

s'einzige, was mich a dä Optik (abgseh vo dä ab und zue mal ufträtende Clipingfehler) aber würklich stört isch, das alles irgendwie so glänzt und usgseht, als sigs mit Öl iigschmiert. Möglicherwiis händs das ja au so welle, uf mich würkts aber nöd guet.
Benutzeravatar
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1636
Registriert: 25 Apr 2011 08:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: DMC Devil May Cry (PS3/360)

Beitrag von Trunks »

Wänn würkli wetsch, dass sich dini Spielreihe nöd verchauft gisch es dene Entwickler.. Oder bringsch es uf em WiiU
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot], Doraemon und 4 Gäste