Supersonic hat geschrieben:Es passiert NÜÜT i dere Serie. Jetzt müends mal chli vorwärts mache.
Nachem Rocket Man Schluss vo de zweite Staffle chönds es eh nüme toppe.
grad will wenig passiert find ichs super
staffle 2 bis 4 sind ehner so slapstick comedy gsi mit immer de gliche gags und muschter und teilwis würklich enorm übertriebe
staffle 5 het das natürlich leider zumene gwüsse grad au na, aber im grosse und ganze gfalltsmer so viel besser
Supersonic hat geschrieben:Es passiert NÜÜT i dere Serie. Jetzt müends mal chli vorwärts mache.
Nachem Rocket Man Schluss vo de zweite Staffle chönds es eh nüme toppe.
grad will wenig passiert find ichs super
staffle 2 bis 4 sind ehner so slapstick comedy gsi mit immer de gliche gags und muschter und teilwis würklich enorm übertriebe
staffle 5 het das natürlich leider zumene gwüsse grad au na, aber im grosse und ganze gfalltsmer so viel besser
Ich säg au nöd daser uuf Clown College gah, drü Lüüt verschüsse und ä Gschlechtsoperation mache söll sondern eifach das chli öppis passiert. Es Ziitli lang hetts nume bim Hank kei Evolution geh aber inzwüsche ischs au bi allne andere passiert.
ja logisch, scho nid grad so... au wemer natürlich eigentlich scho dänkt hed, dasses gar nid chan sie dasser eifach mit sim Schäzli zämächund und denn isch d Season fertig. Aber sobald mer diä ander gsehd, hedmers sich chönä dänkä, und sobalder zum Drink ja seit no meh. und nachdem eren so schnäll kippt, und scho wider will go erscht rächt. Ich find langsam müestets scho mol no 1-2 noi Ideeä ha... wenns denn au mol no nur anöhernd so öpis wiä spannig oder gwunder söll hervorrüefe. Und do bringts das season Ändi ebä no zimlich uf de Punkt... echli meh villicht sogar alses diä Season eigentlich verdient hetti.
ich verstahnen nöd, und dass du ihn verstasch verstahni na vil weniger, er seit es seig uf pubertierendi teenies usgleit, während du kritisiersch, dass nüt passiert.
es entspricht nöd minere ischätzig, dass pubertierendi teenies druf stöhnd, dass nüt passiert, eher sgegeteil wär de fall. vo dem hersch dunkts mi komisch, dass du ihm zuestimmsch.
ich wag jetzt mol z behauptä dass diä ganzä Hollywood Action Dinger oder diä Teenager Komödiä und all das Züg nid bsunders vor Inhalt strotzed... vo dem her nid würklich en Widerspruch.
Öb das uf Californication zuätrifft isch echli en anderi Frog.
Aber finds halt scho au chli so, während i de erschtä 2-3 Seasons tatsächlich e Gschicht verzellt wordä isch, wo eim chli Wunder gno hed, Season 4 isch eigentlich eifach no de Runcle gsie, wo no bitz öpis brocht het, aber halt au chli wenig zum e ganzi Serie z trägä... und jetzt i season 5. hed sich das halt au langsam abgnützt und isch z.T. eifach zu uninspiriert, und alles anderä isch erscht rächt ziemlich scheiss Egal. Gägä Schluss hed zwar seint oder ander wieder chli a Bedütig gwunnä, um so schader das s'Ändi ebä so isch.
mousch hat geschrieben:Zimmlech übel heds Agfange. De Hank no abgfuckter, sini Tochter no nerviger und de neu "Sidekick Promi" nomol e Spuur dümmer....
Lueges trozdem mal wiiter...
tatsächlich nöd so super gsii, allerdings isch de afang vodä Serie no nie super gsii imo.
mousch hat geschrieben:Zimmlech übel heds Agfange. De Hank no abgfuckter, sini Tochter no nerviger und de neu "Sidekick Promi" nomol e Spuur dümmer....
Lueges trozdem mal wiiter...
tatsächlich nöd so super gsii, allerdings isch de afang vodä Serie no nie super gsii imo.
2. isch chli besser gsi, abr immer no zimmlech dämlech. Vorallem d Szene am Schluss mit dere abgfuckte Crackhoe... :typej:
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!