Vo iMovie zu Final Cut

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2
Vo iMovie zu Final Cut

Beitrag von mousch »

Han vor mir bald ds Mac Book Pro mit Retina ds gä. Schiins isch ja dert Final Cut gratis debi.

Bisher hani nur mit iMovie gschafft, halt es richtigs dubeli Programm wo sogar ig begrife. Wie gsets mit Final Cut us? Easy? Was channi alles meh?

Oder gids no öbis 3. wo no besser isch? Müesst aber choschtefrei si, zahle kei Franke me für Software. :bitchpls:
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!

D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Re: Vo iMovie zu Final Cut

Beitrag von Acid »

Also sit em Final Cut X isches wahrschindli so dass alli wo vo Final Cut chömed ehnder Problem händ mitem drus cho, und diä wo vo I Movie chömed weniger :|

Also wenns gratis debie isch würdider Vorschloh, dass drufklicksch, und grad sälber luegsch öb drus chunsch... chan jo nid grad gross schadä... Für eifachi Sachä isches also zimlich eifach.
Shadow
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2

Beitrag von Shadow »

Final Cut isch geil. muesch halt chli herehocke und tüftle.... das muesch amigs ebe scho :)
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Bild
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

lernä bim machä.

weisch wie mers meined?
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2

Beitrag von mousch »

Ja weissi.

Han geschtr Trial probiert und nach 20min. fasch en Afall becho...scheiss alte Mac Mini isch überfällig.

Morn bstelli mr de MacBook Pro Retina. 2.6GHZ Quadcore und wohl mit 8GB RAM, söd länge oder? Was gids für Gründ direkt 16GB inne dstrucke?

Ajo, söd keis Problem si mit de Dateübertragig? Letscht Jahr hanis mit eme herkömmleche MacBook Pro jedefalls direkt gschafft, aber Retina Edischöön hed ja glaub es anders OS druff odr nid?

NO PAIN - NO GAIN
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Final Cut X isch de Tüüfel. Benutz Premiere oder Final Cut 7. Wennd Final Cut X wottsch benutze chasch grad bi iMovie bliibe. FCP X isch ö Hiobsbotschaft für alli Cutter gsi, mir inklusive. Wennd ab und zue no anderi Creative Suite Programm bruuchsch isch Premiere sowieso en Nobrainer. Vor allem in Kombination mitem AE.
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2

Beitrag von mousch »

Also Final Cut X luscht definitv Schwänz ide Höll. Entweder bini eifach ds unfähig für das Programm oder das Ding chasch würklech nid bruche. Blibe wohl oder übel uf iMovie...schad ufem Retinler wers ja gratis druff gsi. :-/

NO PAIN - NO GAIN
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

mousch hat geschrieben:Also Final Cut X luscht definitv Schwänz ide Höll. Entweder bini eifach ds unfähig für das Programm oder das Ding chasch würklech nid bruche. Blibe wohl oder übel uf iMovie...schad ufem Retinler wers ja gratis druff gsi. :-/
Ich find au imovie de Tüüfel. Bsorg dir s'Premiere, es spreched nume Sache defür. Vor allem wennd im Zuekunft mal chli uufwendigeri Sache mache wottsch.
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2

Beitrag von mousch »

Supersonic hat geschrieben:
mousch hat geschrieben:Also Final Cut X luscht definitv Schwänz ide Höll. Entweder bini eifach ds unfähig für das Programm oder das Ding chasch würklech nid bruche. Blibe wohl oder übel uf iMovie...schad ufem Retinler wers ja gratis druff gsi. :-/
Ich find au imovie de Tüüfel. Bsorg dir s'Premiere, es spreched nume Sache defür. Vor allem wennd im Zuekunft mal chli uufwendigeri Sache mache wottsch.
Was choschtet das Teil?

NO PAIN - NO GAIN
mastercello
Candy Cab Addict
Candy Cab Addict
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
116
Trading points minus
0

Beitrag von mastercello »

Gids Premiere Elements ned uf Mac?
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Also han scho eis zwei Videos ufem FCPX gmacht... und ich han au echli müäh, in erschter Linie mit de Timeline... ich machs Züg gern lahm, ufwändig und manuell (alls i Stückli schniidä, platziärä und de ganz rescht). Das isch zwar idiotisch, wemers nid grad täglich brucht aber halt am eifachschtä. Und de FCPX loht eim das nüm so machä, d Schnipsel springed a Ort womersi gar nid heräzogä hed usw. Es passiert ständig Züg woni nid kapier. Aber das lieht ebä au dra dassis no zwenig brucht han (unds grad cho isch, nochdemmi bim FCP7 ändlich echli en Workflow erarbeitet han). Das isch allerdings gar keis Thema wemer vom I Movie her chund.

Es gid no einigi wo sich nachem erschtä Shock schinbar doch a FCPX gwöhnt hend, und au Vorteil entdeckt hend, für ihrä (villicht au neui) Workflow. Klar, wenn mit Standards arbeitisch und diä plötzlich nüm unterstützt werded, oder wenn täglich ufs Funktioniärä vom glichä Workflow agwissä bisch, und mehreri Lüt a eim Projekt schaffed und de plötzlich so viel andersch isch, scheissts natürlich a, aber es isch halt scho nid so dass alli wo Film schniided uf derä Wält, fürs Fernseh schaffed, alli sich gern mit de Details umäschlönd, oder suscht alli ebä genau s glichä bruched. Und mer redt do au no chli vo verschiedene Priis regionä. Dem wo s Schniidä vo Film d Hauptinahme Quelle für sin Läbensunterhalt bedüdet, gid natürlich lieber chli en Batzä us, defür blibt alles bim altä und er verlührt kei Zit, oder hed ebä eifach no diä wichtigä Pünkt, wo für ihn unverzichtbar sind. Dem wo no niä es schnittprogramm bedient hed, sowieso alles lernä mues, und hi und da en Film für YT mues machä, chan das so öpis vo egal sii, und de Batzä chan au guet für öpis anders usgeh werdä. Dasses glich isch wiä I Movie isch natürlich scho nid so. Mer chan definitiv viel meh machä, und vill besser demit arbeitä. Han mol für öper öpis gschnittä ufem I Movie, willi nüt anders gha han. Ich bin vil meh dra verzwiflet.

Aber ich bin au unschlüssig, und han FCPX nonid kauft (wer weiss, villicht chaufi denn au mol en neuä Compi wos debi isch) und ich wird Premiere sicher au widermol probiere. Mitlerwilä söllmer anschiinend sogar im PS scho chönä chlineri Filmgschichtä machä... muasi au mol teschtä.
Es gid jo es anschiinend super Programm wo Gratis chan bruucht werdä, Lightworks... nur leider sinds betreffend Mac Version no nid so wiit.

D Frog für de Mousch isch halt au was er sich denn vomene andere Programm überhaupt erwartet, bzw. waser denn machä will. Bringt au nüt Gäld für dieses oder jenes Programm uszgeh, und sigs no so guet, wener eigentlich eifach das will machä woner im I Movie gmacht hed.
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2

Beitrag von mousch »

Acid hat geschrieben:Also han scho eis zwei Videos ufem FCPX gmacht... und ich han au echli müäh, in erschter Linie mit de Timeline... ich machs Züg gern lahm, ufwändig und manuell (alls i Stückli schniidä, platziärä und de ganz rescht). Das isch zwar idiotisch, wemers nid grad täglich brucht aber halt am eifachschtä. Und de FCPX loht eim das nüm so machä, d Schnipsel springed a Ort womersi gar nid heräzogä hed usw. Es passiert ständig Züg woni nid kapier.
Thanks God, es gid Lüt mit em gliiche Problem!! :panik:

Du sprichsch mr us dr Seel!!! Genau darum hassi de Fark!!

I wirde iz mau chli pröble mit dem neue MacBook wennis denn endlech han...bis iz hani no keis genaus Update dezue becho, god das immer so lang wemme bi Apple bstellt? :x

Wirde sichr ds FinalCut nomal biz probiere, und mau luege wie ds iMovie tuet dört druff. Für mi ischs in erschter Linie müehsam gsi immer 20min. müesse ds warte bis es Filmli vo 6min. endlech grenderet und bereitgstellt isch, und me dezue alles andere nümm richtig hed chönne bruche. Daher wird ds neue Book scho super.

I han eifach ds Gfühl mit em FinalCut häddi no extrem vil meh Möglechkeite, vorallem für Effekt und so. Wasi z.B. voll schad bim iMovie finde isch, dasme nur 1 Bild in Bild pro Stream chan ibaue. I tuen z.B. immer mis Logo unde rechts in Ecke pflanze so, wenni iz aber no en chline Usschnitt vomne andere Video is Bild wod bringe, muessi ds Logo usenä... :head2wall:

Usserdem findi d Effekt im iMovie schrecklech...und si reduziered d Qualität vom Videomaterial extrem. Kennt öber es guets Tutorial Video uf YT? Han scho chli gluegt, aber nix schlaus gfunde.

NO PAIN - NO GAIN
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Also s'Rendere wird imfall s'Laptop immerno unbruuchbar mache währenddesse. Zumindest mit HD Material, was ja eh alles isch inzwüsche.

Uuf creativecow.net findet mer eigentlich alles womer bruucht wenn mer suecht.
Shadow
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2

Beitrag von Shadow »

nimm doch eifach premiere oder fcpro7... und ich würd grad 16gb näh bim macbook, speziell wennd movies schniidisch.
Cheers, SHADOW

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Bild
mase
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von mase »

final cut x = final cut express?

s express hani selber und finds eigentlich sehr guet, wobi has scho lang nüme brucht, aber s brucht halt scho chli igwöhnig und üebig...
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2

Beitrag von mousch »

Shadow hat geschrieben:nimm doch eifach premiere oder fcpro7... und ich würd grad 16gb näh bim macbook, speziell wennd movies schniidisch.
LOL, 16GB RAM willme Video schnidet...hoffe mau das isch en Witz... :vortex:

Hami eigetlech zimmlech guet informiert vorem Chauf bi div. Semi Profesionelle Cutter, alli hend mr gseit 8GB langet füürig für Videobearbeitig.

NO PAIN - NO GAIN
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Es chan nie gnueg Ram geh für Videobrarbeitig. NIEEEEE!!
Sit ich min PC han schniid ich huere ungern ufem Macbook und ich hans s'stärchste 15" vo de letschte Generation.
Ah übrigens. En heisse Tipp! Da dis Macbook jetzt ja Gott sei Dank en USB3.0 Aaschluss hett chamer demit bestens au uufere Festplatte schniide. Chauf dir ä Lacie Rugged mit 500GB oder 1TB. Denn häsch immer schön Platz uuf dim Laptop und füllsch en nöd unnötig mit Renderdateie. Macht alles recht viel bequemer, speziell falls dini Date sowieso mal zu öpperem mitneh muesch.
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2

Beitrag von mousch »

Supersonic hat geschrieben:Es chan nie gnueg Ram geh für Videobrarbeitig. NIEEEEE!!
Sit ich min PC han schniid ich huere ungern ufem Macbook und ich hans s'stärchste 15" vo de letschte Generation.
Ah übrigens. En heisse Tipp! Da dis Macbook jetzt ja Gott sei Dank en USB3.0 Aaschluss hett chamer demit bestens au uufere Festplatte schniide. Chauf dir ä Lacie Rugged mit 500GB oder 1TB. Denn häsch immer schön Platz uuf dim Laptop und füllsch en nöd unnötig mit Renderdateie. Macht alles recht viel bequemer, speziell falls dini Date sowieso mal zu öpperem mitneh muesch.
I hamr die do gholt:

Western Digital My Passport, 2TB, USB 3.0, black

Wie genau muessi das denn istelle? Im iMovie/Final Cut selber?

NO PAIN - NO GAIN
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

mousch hat geschrieben:
Supersonic hat geschrieben:Es chan nie gnueg Ram geh für Videobrarbeitig. NIEEEEE!!
I hamr die do gholt:

Western Digital My Passport, 2TB, USB 3.0, black

Wie genau muessi das denn istelle? Im iMovie/Final Cut selber?
Du muesch ganz eifach iestelle, dass sämtlichi Dateie, inkl. Renderdateie in gliiche Projektordner gspeicheret werded und de Speicherort mues d'Festplatte sii. Im FCP7 weissis jetzt nüme hundert pro, aber das findsch schnell use. S'Programm chan aber schneller rendere wenn die bearbeitete Videos im gliiche Unterordner sind wie d'Renderdateie, zumindest wird das behauptet.

Für d'Ordnig isch bi jedem Projekt au immer ganz wichtig ä schöni Ordnerstruktur z'mache. Ich mach das biispiilswiis wie folgt:
Überordner mit Projektname
- Projekte (FCP Projekt, AE, und Renderdateie
- Footage
- Bilder (Watermarks, Fotene, whatever)
- Sound (Musik und SFX
- Docs (Für Notize und suschtigi Textdokument)
- Playout (Ordner für Export)

Usserdem würdi möglichst viel Versione vo dim Projekt z'mache. Das heisst wenn du ä grösseri Änderig amene bereits fortgschritteni Schnitt mache wottsch denn würdi ä neui Version mache, damit die alt immer no da isch. Bruucht kei Speicherplatz, büüted en Vergliich und spart Ziit. De Autosave Vault vom FCP 7 isch zwar guet aber müehsam zum durforste.

Aber nomal: Im eigentliche ischs mir völlig egal was du für es Schnittprogramm bruuchsch aber ich würd dir wärmstens as Herz lege Premiere, oder wennds der härt geh wottsch, Avid aafange z'benutze. Dank FCP X wird stetig umgstellt uuf Premiere da de Support für FCP 7 tot isch und s'10i eifach es Chindsgiprogramm isch. De Umstiig vom iMovie wirsch sowieso früener oder spöter müese mache und du wirsch gseh, dass sone Timeline (egal ob FCP7 oder Premiere CS6) eifach öppis huere geils isch. Wennd also in Zuekunft wiiterhin schniide wirsch, würd ich dir empfehle Premiere zbenutze wil das en Programmskill isch wo dir au in Zuekunft öppis nütze wird. Nebed dem isch Premiere schneller dank de Mercury Engine und es chan Nativ verschiedeni Videoformat verarbeite was FCP 7 nöd chan. Das heisst egal ob H.264 oder ProRes422 oder suscht irgend es komischs File. Knall die i dis Projekt ine und Premiere mues i 80% vo de Fäll nöd mal rendere damits es chan abspiele. Denn chasch no d'Kombifunktione vom After Effects und dîe millionmal bessere Keyframes dezue zähle und denn häsch 98347328787 Argument wo fürs Premiere spreched. Für 30 Täg chasches eh gratis uusprobiere, also mach das!

Da no zwei lustigi Videos vom Conan
http://www.youtube.com/watch?v=LxKYuF9pENQ" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?v=-FdrMnjqpe0" onclick="window.open(this.href);return false;
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Lol, en ewigs lange Post :lol:
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2

Beitrag von mousch »

Supersonic hat geschrieben:guets Züg
Merci für de usfüehrlech Post. Wird mr Premiere sicher mau gä wenni de Retinler bechume.

Han mi geschtr nomol an Final Cut X gwagt und endlech mau de TimeLine Fark es biz begriffe. Effekt heds au vil geili. Han emu ner mis Video nach 25min. fertig gha, isch aber nur es ganz simpels gsi, han weder was müesse schniide no gross bearbeite. Naja mau luege, ich denke du bisch mir da fasch scho zu Profi...so vo wege 3 Screens und so Gschichte... :kicher:

NO PAIN - NO GAIN
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Zwei Bildschirm macheds eifacher zum schniide aber besser wirds wege dem nöd :lol: En guete Schnitt isch öppis persönlichs. Finde du machsch das ganz guet, gseht schön uus! Wennds länger machsch werded denn aber etlichi Details uffalle und mer chan Wuche demit verbringe die in Ordnig z'bringe. Colourgrading, Animatione usw. sind ja au Teil vo de Postproduktion und bruuched au sauviel Ziit.
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2

Beitrag von mousch »

Supersonic hat geschrieben:Zwei Bildschirm macheds eifacher zum schniide aber besser wirds wege dem nöd :lol: En guete Schnitt isch öppis persönlichs. Finde du machsch das ganz guet, gseht schön uus! Wennds länger machsch werded denn aber etlichi Details uffalle und mer chan Wuche demit verbringe die in Ordnig z'bringe. Colourgrading, Animatione usw. sind ja au Teil vo de Postproduktion und bruuched au sauviel Ziit.
Würklech jetz? Lol, merci...bis iz hani alles aber würklech wie en Noob gmacht.

Hesch mau e Referenz Video vo dir uf YT? Hesch du dir alles selber bibrocht, oder au Kurse gmacht o.ä?

NO PAIN - NO GAIN
Shadow
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2

Beitrag von Shadow »

chasch natürlich au Cyberlink Power Director oder Corel Videostudio Pro X5 oder so mal probiere.... isch easier :)

han 2 screens und das isch scho geil zum editiere...
Cheers, SHADOW

Bild
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

mousch hat geschrieben:
Supersonic hat geschrieben:Zwei Bildschirm macheds eifacher zum schniide aber besser wirds wege dem nöd :lol: En guete Schnitt isch öppis persönlichs. Finde du machsch das ganz guet, gseht schön uus! Wennds länger machsch werded denn aber etlichi Details uffalle und mer chan Wuche demit verbringe die in Ordnig z'bringe. Colourgrading, Animatione usw. sind ja au Teil vo de Postproduktion und bruuched au sauviel Ziit.
Würklech jetz? Lol, merci...bis iz hani alles aber würklech wie en Noob gmacht.

Hesch mau e Referenz Video vo dir uf YT? Hesch du dir alles selber bibrocht, oder au Kurse gmacht o.ä?
Ja eh, ebe es git immer Ruum nach uufe, was ich scho eis a Grümpel gschnitte han :lol:
Da une isch mis Portfolio, det isch viel vo dem "Grümpel" drin und au mis Regiedebut in Form vomene Werbefilm drin. Inhaltlich ischer ziemli lau aber vo de Machart ischer sehr uufwändig gsi. Ich schaff inzwüsche au als Freelance Cutter, momentan schniidi Happy Day binere Produktionsfirma fürs SF :lol:
http://cargocollective.com/marwanabdalla" onclick="window.open(this.href);return false;

Ich mach ja Audiovisuelle Medien ade Hochschule der Künste, dete lernsch scho es paar Sache aber alles über de Basis isch bi mir au autodidaktisch gsi. Cutte lernsch nume wennds machsch und d'Basics sind easy.
Antworten