Trunks hat geschrieben:Ich verstah dich nöd? Ändlich nach 7 jahr ä neui Konsole, viel Infos und es paar Trailers. Geil.
Nach dem ganze WiiU Flop gahts jetzt ändlich vorwärts
Mir isch scho immer bewusst gsi, dass de nöchsti Sprung nöd so wird sie wie letscht Mal. Aber ich find das enttüüschend. Grafik isch ja schön und guet aber die Games wos zeigt hend sind eifach scheisse gsi, Grafik hii oder her. Knack
Trunks hat geschrieben:Ich verstah dich nöd? Ändlich nach 7 jahr ä neui Konsole, viel Infos und es paar Trailers. Geil.
Nach dem ganze WiiU Flop gahts jetzt ändlich vorwärts
Mir isch scho immer bewusst gsi, dass de nöchsti Sprung nöd so wird sie wie letscht Mal. Aber ich find das enttüüschend. Grafik isch ja schön und guet aber die Games wos zeigt hend sind eifach scheisse gsi, Grafik hii oder her. Knack
ja mal e3 abwarte
watch dogs isch dä einzig titel wo mich überzügt het. isch aber nöd würkli neu gsi.... frag isch döt wie interaktiv das es im endeffeckt wird sie. und was alles scriptet isch. offebar wends mutliplayer mit singleplayer verschmelze lah. mal luege was das gnau heisst.
destiny tönt interessant.
japaner hend eifach cgi demos zeigt.
killzone gseht nach eme shooter us wies hüt scho tusigi git. eifach mit bessere grafik. aber AI isch ja nöd vorhande i derä demo
Darum isch das unveiling für mich au en Flop gsi. Die beste Sache wos zeigt hend sind scho vorher zeigt worde für Xbox, PC oder PS3.
- Watch Dogs
- Square Enix Demo
- Diablo III
- Destiny
Ä verdammti Frechheit isches. Es nervt mich eifach das sie ihri Hardware mit Specs wennd verchaufe und nöd mit de Software. De Alti Maa chönnd sichs in anus stecke. Interessiert mi eifach total nöd. Wo isch ä GoW Demo gsi, wo isch Uncharted 4 gsi? Wenns au nur 10 Sekunde gsi wäred, die wüssed ja nöd erst vorgester das die Konsole chunnt und die Games chömed sowieso 100%.
Passiert: Gestern Nacht exakt um 0.00 Uhr fiel mein Internet aus und es läuft erst seit heute Morgen um 9.00 Uhr wieder. Ergo: Ganze Sony PK verpasst. ( ̄ω ̄;) #omegafail
gar nüht. vilicht knack (gheimtipp) gah wieder schlafe nerv.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Chäller hat geschrieben:Games werdet scho cho...da hani kei Angst. e neui Konsolegeneration hät no immer en Schuub für neui Franchises und Ideene bedüütet.
Sicher chömed die, ich ärgere mich eifach über die idiotisch Konferenz und dases nöd s'erst Mal isch wos die Glegeheite uuslönd.
Chäller hat geschrieben:Games werdet scho cho...da hani kei Angst. e neui Konsolegeneration hät no immer en Schuub für neui Franchises und Ideene bedüütet.
call of duty
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
TypeJ hat geschrieben:als wär jemols e konferenz guet gsi
all luegeds immer und motzed naher ume, wie peinlich
lol ?
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Sony häts immernonig gschnallt Leistig isch nöd alles. Mit dem wo drin isch wird si tür si. in Japan so 60 000 yen. I de EU 600 EUro und me und i de Schwiz ab 750 oder so.
und wie tühr isch dps2 scho wieder bim launch gsi?
Sony häts immernonig gschnallt Leistig isch nöd alles. Mit dem wo drin isch wird si tür si. in Japan so 60 000 yen. I de EU 600 EUro und me und i de Schwiz ab 750 oder so.
8gb ram mached d'chischte natürlich tür holy moly....
das isch NÜT meh hüt!
tür macht sone chischte nur eis: neus wo naned am markt verbreited isch wie dazumal es BD Laufwerk!