http://www.gameinformer.com/games/star_ ... ction.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
chaufsch?
isch dusse!
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
leider hat das pinball arcade bei mir nen starken lag, macht das ganze unspielbar.lakritz hat geschrieben:ich spiele sehr gern pinball uf em bildschirm. aber nöd pinball fx. die pysik isch puri scheisse und für mich unspielbar.
s bescht bis jezt isch williams pinball classics gsi und pinball arcade (beid vo farsight) die hends mit de physik super im griff und es erinneret am eheschte an ächti. ich weiss es ich han nämlich 3 chäschte.
ja, manche modi peile ich auch noch nicht richtig.resuscitation hat geschrieben:Han's mr jetzt au mal zoge.. aber bis jetzt bin ich nonig über 9 Mio. bi dä Episode V uscho.. Hät no äs paar Sache drin, wo ich nonig usegfunde han.. bsp. Jedi Training, Vader, Scene 1 (get the lightsaber).. aber äs zieht mich amigs immer wieder zrugg zum UNO <3
Was muess mr dört genau mache? Wänn muess ich welli Position inäh?General Schaden hat geschrieben:lichtschwert-training ist auch relativ einfach und bringt viele punkte
Nein. Dort gibt's leider nur die verhunzte Umsetzung von der alten Williams Collection. Inklusive Lag und der alten, schlechteren Kugel-Physik.Reinforced hat geschrieben:gitts das au füre 3ds?
genau. nume ds richtige isch richtig.hanf hat geschrieben:wieso spielt mer flippertisch ufeme bildschirm? va. au isch d'ballphysik nie würkli ächt... viel weniger tüüf halt...
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Sobald der Trainings-Bot nach rechts fliegt: Rechten Flipper-Hebel haltenresuscitation hat geschrieben:Was muess mr dört genau mache? Wänn muess ich welli Position inäh?General Schaden hat geschrieben:lichtschwert-training ist auch relativ einfach und bringt viele punkte
wieso spielt mer fußball ufeme bildschirm? va. au isch d'ballphysik nie würkli ächt... viel weniger tüüf halt...nume ds richtige isch richtig.Avenger hat geschrieben:genau. nume ds richtige isch richtig.hanf hat geschrieben:wieso spielt mer flippertisch ufeme bildschirm? va. au isch d'ballphysik nie würkli ächt... viel weniger tüüf halt...
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
ja scho das isch furchtbar mit dene. lieber 884848 versione uf ios und android usebringe als 5 wo nöd völlig verbugt sind. huere schad ischs. circus voltaire uf pinball acrade chani praktisch au nöd spiele.General Schaden hat geschrieben:leider hat das pinball arcade bei mir nen starken lag, macht das ganze unspielbar.(ja, auch mit aktuellen patches)
nur auf Vita und Android läuft's bei mir richtig. Schade, dass Farsight so chaotisch ist.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
lakritz hat geschrieben:revenge of the gator
musik aufm AMIGA isch topGeneral Schaden hat geschrieben:pinball fantasies
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 2 Gäste