Gurgelhals hat geschrieben:Gsehnder, wo's die ganze Onlinescheisse nonig gäh hätt, hätt me au so Problem nöd gha

er chan ja xenoblade spiele. 100h locker offline.
Moderator: Avenger
Gurgelhals hat geschrieben:Gsehnder, wo's die ganze Onlinescheisse nonig gäh hätt, hätt me au so Problem nöd gha
ich chum nöd druss, was dis problem isch? du weisch ja selber ob du schaffe magsch oder nöd. wenn eifac blau mache wottsch, chasch du soviel game wiä du wottsch dihei.evo hat geschrieben:und wenni sag i blib diheim wege grippe?
bin ich arzt? sötsch ja selber wüsse, ob du z'krank zum schaffe aber fit gnuäg zum game bisch.evo hat geschrieben:s gaht ja nit ums blau mache sondern ums videospiel tätige wärend ere effektive kranket. du seisch selber dasses ufd arbet und ufd kranket ahkunt. mich nimmt t gränze wunder. oft mäldet mer sich ja krank ohni e arztzüügniss. halt das typische standard krank sih, so chli verkeltig, kopfweh, gliderschmerze.
das isch so nit ganz richtigNERV hat geschrieben:Wer chan zocke chan au arbeite. Ganz klar. Wer chrank isch ligt im Bett und macht süsch nüt.
i bi nit wirklich erwachse, aber das isch okSkeletor hat geschrieben:ihr sind doch erwachse gnuäg
hesch mol blau gmacht, nur weg eme videozock?geosnow hat geschrieben:wenn ich chrank bin, liegi im bett und penne de ganz tag. aber am 2. tag gahts mir meischtens besser und denn chasch iisi gamen und de 3. tag uskuriere und game, bis d vire tot sind. ich meine, was wotsch sus mache, wenn nöd gross under d lüt gah chasch.
Mastler(P) hat geschrieben:ich han immer dä quecksilberthermometer gwixt zum simuliere. huere gueti ziit gsi.
Eifach im Bett lige. Sich nid bewege. Nüd dänke. Eifach chrank si. Sobald nume drah denksch, jetzt chöni eigentlich zockiere => Zrugg ins Büro. Wer zockiert chan arbeite! Ich als Chef würd jedem chünde, wo chan zocke aber nid arbeite.geosnow hat geschrieben:wenn ich chrank bin, liegi im bett und penne de ganz tag. aber am 2. tag gahts mir meischtens besser und denn chasch iisi gamen und de 3. tag uskuriere und game, bis d vire tot sind. ich meine, was wotsch sus mache, wenn nöd gross under d lüt gah chasch.
gitz nur na büro arbeit uf dä welt?NERV hat geschrieben:Eifach im Bett lige. Sich nid bewege. Nüd dänke. Eifach chrank si. Sobald nume drah denksch, jetzt chöni eigentlich zockiere => Zrugg ins Büro. Wer zockiert chan arbeite! Ich als Chef würd jedem chünde, wo chan zocke aber nid arbeite.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 6 Gäste