I weiss ja nid wie's du machsch, drum beziehnis nid uf di direkt, aber i findes bedenklech, wie aggressiv die Mongos dörfe derfür wärbe, Gäud uszge wo me nid hett. Gad Amerika hett ja es (eigentlech) gigantisches Problem dermit, dass e grosse Teil vo de Hushalt uf Pump lebt - und dere Entwicklig stani kritisch entgege.
Lol, i han no nie verstande wiso me d Schuld irgendwechle Ungernähme gid fürd Dummheit vode hütige Gesellschaft. Niemer zwingt die Lüt uf Pump ds läbe, wenn de GE das mit Werbig sugeriert und en Trottel das ner macht heisst das eigetlech nur, das de Marketing Chef vo GE Money en geile Siech isch.
Gisch ja au nid MC Donnads Schuld defür das d Amis alli so fett sind.
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
ja guet. gsellschaft deht isch halt scho dafür usgleit das sich dä normal bürger verschulded und somit sklav/arbeiter bliebt.
aber richtig, im endeffekt entscheided jede für sich.
musch ja keis auto chaufe i dä usa. musch keis huus oder es studium ha..
musch natürli au nöd mit 18ni hürate und chinder chriege.
trotzdem schiens alles sehr "normali" sache deht änne. hmm
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Avenger hat geschrieben:Migros Mastercard isch super. Aber ubass, bim mahne si die sehr sehr schnäu und chöme sofort mit Mahngebühre und saftige Zinse.
Ischmr einisch passiert bis iz. Ner hani gad aglüte und si hend mr, unter dr Bedingig, sofort ds zahle de 20er widr guetgschribe.
Mastler(P) hat geschrieben:ja guet. gsellschaft deht isch halt scho dafür usgleit das sich dä normal bürger verschulded und somit sklav/arbeiter bliebt.
fasch jede ide schwiiz, wo wohneigtum hät isch brutal verschuldet. nöd überschuldet, ussert d immoblase platzt.
Mastler(P) hat geschrieben:ja guet. gsellschaft deht isch halt scho dafür usgleit das sich dä normal bürger verschulded und somit sklav/arbeiter bliebt.
fasch jede ide schwiiz, wo wohneigtum hät isch brutal verschuldet. nöd überschuldet, ussert d immoblase platzt.
Naja das isch aber was anders. Du amortisiersch es Huus wo meischt au en gwüsse Gägewert besitzt. Isch öbis anders als eine wo sis Geld für Blackjack&Hookers usgid und ner imne riise Schuldeberg stot findi.
ich bruch no irgend en ledertäsche oder so däzue. chönnt diä , wo scho es nexus händ was schlaufs empfehle?
Geil wär au en hülle inkl. tastatur, wiäs fürs ipad ja au git.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel