Nach 12h Spielzeit findet das Spiel meine Speicherstände nicht mehr.
Sie sind noch im Speichermanagement Screen und ich kann sie auf SD Karte und zurück kopieren... aber im Spiel sind die Slots leer...
Nintendo (US, da US Version) Support konnte mir nicht weiterhelfen (könnten mir höchstens das Spiel als defekt austauschen ... klar...)
Nochmals die selben 12h setzt ich mich nicht ran... ich glaube ich muss das mit dem Dolphin ausprobieren... ist das mühsam die Wiimote an den PC zu hängen?
Frag: wie xehts würkli us? Die paar youtube Videos sind nöd ussagechräftig bzw s'gseht det teils us wie d'Wii Version obwohl upscaled. D'Filmli im Wiiu E-Shop xehnd wiederum us wie wenns rächt pimpt worde wär. Vilech nöd ganz eso suuber wie ufem Dolphin, aber det han ich leider scho bitz Framerate Problem.
Update: d'VC xenoblade e-shop filmli gsehnd vom sofa, also zweiehalb meter ewäg, us guet us. vo nööcherem ischs aber scho schier wieder Wii qualität. Ufem gamepad ischs sehr akzeptabel aber das ghört halt uf de grossi schirm (wer spielt das ufem 3ds? ) Tja.... zum dritte mal afange isch mer aber zvill. Chunnt eh scho bald de X.
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 23 Sep 2015 12:27, insgesamt 1-mal geändert.
zwirrlibatz hat geschrieben:Update: d'VC xenoblade e-shop filmli gsehnd vom sofa, also zweiehalb meter ewäg, us guet us. vo nööcherem ischs aber scho schier wieder Wii qualität. Ufem gamepad ischs sehr akzeptabel aber das ghört halt uf de grossi schirm (wer spielt das ufem 3ds? ) Tja.... zum dritte mal afange isch mer aber zvill. Chunnt eh scho bald de X.
Ich bin no dra mitem 3DS ca.80h scho verbrötlet und immer nonig fertig :typej:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Jesus, ufm 3DS isch ds ja e huere Bruch
Matschigi, gruusigi Schrifte/Symbol, Touchscreen gar nid gnutzt, müehsami Stüürig mit dem blöde Knubbel (und d'zr/zl-Tastekombos si sowas vo unbequem) - recht enttüschend.
Ha's vor langer Zyt mau öppe 20h ufm Dolphin gspiut, mit scharf, HD-Icons und molto upscaling. Und natürlich mitm Pro-Controller. Guet hetts usgseh, guet hett sechs gspiut.. Ufm 3DS fägt das aber gar nid.