Quelle
isch übrigens eine uf ebay für 599 euro - sofortkauf 2999.- euro

http://www.ebay.com/itm/Super-Rare-Appl ... 4d0aa38427" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderatoren: Master(G), mr.raw
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
doom i dem fall au nöd?Tatsujin hat geschrieben:so spieli hend mich jetzt gnau gar nie aagmacht.
kei sekunde.hanf hat geschrieben:doom i dem fall au nöd?Tatsujin hat geschrieben:so spieli hend mich jetzt gnau gar nie aagmacht.
das isch aber au sehr guet, gmässe a dä möglichkeite vom megadrive. ich hans drum sogar i mini userwählt sammlig uufgno! mer chans sogar über linkkabel spiele. machet mer mal?Marco_in_motion hat geschrieben:ich bin abem Zero Tolerance so vergeilt
und d'contra III mode 7 level? die sind öppe sgliiche vom gameplay...Tatsujin hat geschrieben:kei sekunde.hanf hat geschrieben:doom i dem fall au nöd?Tatsujin hat geschrieben:so spieli hend mich jetzt gnau gar nie aagmacht.
chumi itz grad gar noed druus bi dem vergliichhanf hat geschrieben:und d'contra III mode 7 level? die sind öppe sgliiche vom gameplay...Tatsujin hat geschrieben:kei sekunde.hanf hat geschrieben:doom i dem fall au nöd?Tatsujin hat geschrieben:so spieli hend mich jetzt gnau gar nie aagmacht.
oder turrican zeichnet sich eigentli au dur di gliiche sache us wie ego shooter: shoot and explore.
häsch echt pippin ims aug ini?Tatsujin hat geschrieben:chumi itz grad gar noed druus bi dem vergliich
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
ich bin ebä dä meinig dass turrican (jetzt mal abgseh vo dä hervorragende musig) sich dur di gliiche sache uuszeichnet hät wie später d'ego shooter.Tatsujin hat geschrieben:chumi itz grad gar noed druus bi dem vergliichhanf hat geschrieben:oder turrican zeichnet sich eigentli au dur di gliiche sache us wie ego shooter: shoot and explore.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste