ZombiU
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ha, grad zweimal de sözel gseh umeschliiche.
tip für d'arena:
d'chäfig göhnd ersch ufe wemme d'waffe nimmt. und die ganz erscht wälle wird grad viel liechter, wemme die gasfläsche rächts vom startpunkt us gseh als erschti nutzt mit em flare & peng trick.
und ei mine ufspare und se am schluss vor s'grosse isetor ablege und dänn ganz lässig uf s'chnöpfchen drucke.
tip für d'arena:
d'chäfig göhnd ersch ufe wemme d'waffe nimmt. und die ganz erscht wälle wird grad viel liechter, wemme die gasfläsche rächts vom startpunkt us gseh als erschti nutzt mit em flare & peng trick.
und ei mine ufspare und se am schluss vor s'grosse isetor ablege und dänn ganz lässig uf s'chnöpfchen drucke.
I speeled my drink!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Mich hätt's hütt im Buckingham Palace verwütscht
Det geischteret jetzt en 3000-Punkt Zombie ume- mit Abstand de erfolgriichschti Survivor gsi bisher und dänn biist mich am Schluss de allerletschti Zombie vom Level - so en Helmtrottel 
Aber jetzt han ich en grössere Rucksack und es bessers Pad
Und wänn ich d'Sprütze ein Zombie vorher gha hett, würd min Survivor no läbe 
PS Buckingham Palace: Die Türe mit em Codefäld wo die erschte drü Ziffere vom Code denäbet in Bluet stönd und sofort Zombies chömed, wänn me s'Codefäld aktiviert isch reins Getrolle vo de Entwickler oder? Ich han de Code zerscht nöd richtig gha, bi drum dänn gflüchtet und han d'Zombies dur s'Füür glockt - dä mit em Helm hätt dänn überläbt und mich bisse, argh. Mit em neue Survivor bin ich dänn zrugg und han d'Türe ufbracht und es isch farking *NÜT* dehinder gsi, kei Loot, gar nix

Aber jetzt han ich en grössere Rucksack und es bessers Pad

PS Buckingham Palace: Die Türe mit em Codefäld wo die erschte drü Ziffere vom Code denäbet in Bluet stönd und sofort Zombies chömed, wänn me s'Codefäld aktiviert isch reins Getrolle vo de Entwickler oder? Ich han de Code zerscht nöd richtig gha, bi drum dänn gflüchtet und han d'Zombies dur s'Füür glockt - dä mit em Helm hätt dänn überläbt und mich bisse, argh. Mit em neue Survivor bin ich dänn zrugg und han d'Türe ufbracht und es isch farking *NÜT* dehinder gsi, kei Loot, gar nix
Zuletzt geändert von Gurgelhals am 21 Jan 2013 09:46, insgesamt 1-mal geändert.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
hehe das passiert no öfters 
aber isch äbe ou geil.. du muesch entscheide öbsech ds risiko lohnt sone tür ufdstue oder nid
übrigens bini nume 2x gstorbä im game u ha knapp 10h gha
i rox

aber isch äbe ou geil.. du muesch entscheide öbsech ds risiko lohnt sone tür ufdstue oder nid

übrigens bini nume 2x gstorbä im game u ha knapp 10h gha

i rox
shubidu
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
sidusson hat geschrieben:übrigens bini nume 2x gstorbä im game u ha knapp 10h gha![]()
i rox

ich han scho 17h und bi schätzich zweidrittel dure. bi de plötzliche attacke uf d'heimbasis und i de arena hetts mich je ca 7mal glupft.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Gurgelhals hat geschrieben:PS Buckingham Palace: Die Türe mit em Codefäld wo die erschte drü Ziffere vom Code denäbet in Bluet stönd und sofort Zombies chömed, wänn me s'Codefäld aktiviert isch reins Getrolle vo de Entwickler oder? Ich han de Code zerscht nöd richtig gha, bi drum dänn gflüchtet und han d'Zombies dur s'Füür glockt - dä mit em Helm hätt dänn überläbt und mich bisse, argh. Mit em neue Survivor bin ich dänn zrugg und han d'Türe ufbracht und es isch farking *NÜT* dehinder gsi, kei Loot, gar nix

aber wie funzt das mit de "no trust" botschafte? kapier ich nöd.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
zwirrlibatz hat geschrieben:schhalt leider uf de möngikonsole.
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
hehe dr vale het ou länger gha.. isch haut aues ga erforsche.. i bi eher sneaky gsizwirrlibatz hat geschrieben:sidusson hat geschrieben:übrigens bini nume 2x gstorbä im game u ha knapp 10h gha![]()
i rox![]()
ich han scho 17h und bi schätzich zweidrittel dure. bi de plötzliche attacke uf d'heimbasis und i de arena hetts mich je ca 7mal glupft.

heimbasis ohni stärbe gschafft, huere schwein gha.. arena hetsmi 1x töted wöui dmine vor mi a bode gleit ha

ou einisch gstorbe bini im tower vo london 1. mau.. horde zombies vor mir, i schiesse hg, aues tod, inkl ig

aber guete tip: mit dr armbrust, chasch viu viu zombies vo witem, lislig umlah u dr pfil widr isammle = ewig munition

shubidu
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ZombiSchubiDubiDuGeneral Schaden hat geschrieben:ZombiDu
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
sidusson hat geschrieben:aber guete tip: mit dr armbrust, chasch viu viu zombies vo witem, lislig umlah u dr pfil widr isammle = ewig munition

I speeled my drink!
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Sie singt Zahnwehh4xX0r hat geschrieben:Zombie Cranberries

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Ich chan nöd ziile mit Dualanalog-Chrüppelstüürig. Cricketschleger 4lifezwirrlibatz hat geschrieben:sidusson hat geschrieben:aber guete tip: mit dr armbrust, chasch viu viu zombies vo witem, lislig umlah u dr pfil widr isammle = ewig munition

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
zwirrlibatz hat geschrieben:das chan käne mit hirn. aber hesch s'pad ufeghebt zum ziele?

shubidu
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ich han gar nüt vo dene bugs mitbercho aber s'isch ja übelscht!
jetz gäg s'ändi bin ich au no i eine inegloffe. GEIMBREIKING!
am meischte wird de im chindsgi gnännt. und de consol.at hett sogar scho vor em release druf hiigwiese.
aber jetz söll endli en patch cho. falls de mit alte spielständ gaht. fark, ich han scho 20h druf und han en kabutte save. arschloch. s'bescht spieli sit langem so go verhunze. also ufpasse chinder, gschiider uf de patch warte und dänn drfür alli go poschte. spiel wär susch GOTY. survival horror wie's sich ghört.

am meischte wird de im chindsgi gnännt. und de consol.at hett sogar scho vor em release druf hiigwiese.

I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
zumglück cha me dank millione erboste zockers nahläse wo d'gamebreaker bögs sind. jetz han ichs endli dure, nach nomal müesse afange, und es isch klar s'beschte spiel mit zombies drin. de horror, de stil, de muetig gamedesign (hallo überforderti trottelreviews), de zwang zu taktik, die ständig panik will kei quicksave oder retry, das apokalyptische setting, s'score und de padcontroller, alles zäme gitt die leckerscht turte.
umso ärgerlicher sind die bugs.
umso ärgerlicher sind die bugs.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
gamebreikingbugfixpatch isch dusse. jetz spiele mit hose voll oder nie! 

I speeled my drink!
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
chaufi de zombiU. c
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
chauf de wii, wenns ims schwiiz sternepünkt git. muesch nochli warte.