www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Avenger hat geschrieben:D Geisterbahn im Europapark
Geisterbahn, du meinsch Piraten in Batavia? Oder gits sust na eini?
Nei, d Geisterbahn im italienische Stadtteil ("dies ist mein reich und hier werder ihr enden!"). Die gits glaub scho sit de Park eröffnet het. Het mir mächtig Idruck gmacht als chliine Gof, vor allem de riesegross Mongo wo vor em Usgang glachet het.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
als ca. 7 jährige han ich voll angscht gha, dass mer am schluss in es salzsüüribad inigheit und den sis skellet ir geischterbahn ufgstellt wird.
www.pcedaisakusen.net
De Toys'R'us in Dietlikon. Riesig gross ischer gsi und t Regal verallem, nöd ufhöre hends welle, unverglichbar höch sinds gsi
Wennmer det sind Gschenkli go poschte hani grad 2 Mal Wiehnachte gha
Neue Fernseher schrumpfen innerhalb weniger Tage extrem stark. Und wenn man später bei anderen Leuten zu Gast ist, stehen da dann plötzlich winzige Briefmarkendisplays rum.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Mis Geburtshuus... ich bin 20 Jahr nüme dert gsi. Isch mer richtig chli vorcho vo usse. Gern würdi lüüte unds huus vo inne ahluege han nur no schwachi erinnerige dra.
PlanetHarrieR hat geschrieben:Neue Fernseher schrumpfen innerhalb weniger Tage extrem stark. Und wenn man später bei anderen Leuten zu Gast ist, stehen da dann plötzlich winzige Briefmarkendisplays rum.
lol ja trürigscht. chotz ab mim 46" aber wenn ich min alt 28" aluege fragi mi wieni jemals so han chönne tv luege/game.
di chliinschte Tivis hets vor 25 jahr geh. guet huet isch jedes handy au en tivi, aber die mal noed iigreaechnet.
www.pcedaisakusen.net
übrigens au auto. letschti en volvo 4tür limo gseh, so i de standard familiegrössi vo ca '75. jede hütig 2tür nissan mikra oder wie die heissed isch dopplet so gross.