ich vermeide aber möglichscht unnötigi konversatione. energieverschwändig. chan denn aber so ugseh wenn sichs thema hebt.
level 1

level 2

game over

Moderator: Avenger
wieso söt das es zeiche vo Unsicherheit darstelle? was fürn beknackti Ussag isch denn das?Herr Rossi hat geschrieben:es zeiche vo unsicherheit und schwächi darschtellt.
wenns lüüt sind wo eim scheiss egal sind? ufstah und gah.Marco_in_motion hat geschrieben:
Wiä gönd Ihr um mit so Situatione?
aha. ich bin intolerant was s'rauche i gschlossne rüüm agad. bin ich jetzt unsicher und han e tüüfi intelligänz? e tüüfi intelligänz hed meh, wemer so bullshit uselad.evo hat geschrieben:mer könnt au sage es sich es zeiche vo enere tüüfe inteligänz
nei, das hed aber nix mit intoleranz ztue. tumm sinds vorallem, wills sone schwachsinnigi Ussag nöd mit eifache Argumänt chönd widerlegge, also die ussag:evo hat geschrieben:und was haltisch vo lüt wo meine/behaupte game macht tumm? finsch das en inteligenti behauptig?
und intoleranz es zeiche vo unsicherheit und schwächi darschtellt.
völlig zurechtevo hat geschrieben:i bi au intollerant zb. gegnüber nazis
Marco_in_motion hat geschrieben:Gester isch de chlinnst vo minere Schwö 2 jährig worde, Also sind näbst em Familieschluuch jeensti Lüüt cho, woni nonig gseh han, Arbeitskollege vo mim Schwager, Kolleginne vo de Schwö usw. Mer fangt ah chli schwätze über dies und das, dänn isch plötzlich mal s'Thema Videogames und Chind uufcho.
Plötzlich sind Uussage wià : "Videogames machet tumm" und "Games verfälsched s'Wältbild" (Hallo??) "Killerspieli verbüüte" etc. ....vill so Scheiss hani müese ghöre.
Dänn hani i d'Rundi gworfe das alli kei Ahnig händ und ufhöre sölled so Seich go verzelle. Hät schomal für ahgspannti Stimmig gsorgt, woni dänn no fetli vo mine Arcadechäste umezeigt han, bini de Möng of the Day gsiHa mi uhuere ufgregt dete, ä Gruppe erwachseni Lüüt wo sich ines Thema inesteigeret wo's praktisch nix drüber wüssed aber voll drüber her ziehnd findi eifach scheisse. Schlussändlich hani nümme vill chönne mache, Alli sind a dem Namittag Experte in Sache Games gsi.
Diä händ mi überrollt mit Ihrem tumme Scheiss und am meiste hätt mi sone Theologin uufgregt : "Jede wo das macht isch Tumm, ich bin Mueter ich weisses"
Däre hani gseit das seg ä frächheit und i demfall segs eso das jede wo Theologie studiert hät sich sälber belügt. es zimmlich Fiasko gsi am schluss.
d'Schwö isch no hässig worde uf mich:-(
En zimmliche scheiss NamittagWiä gönd Ihr um mit so Situatione? wänn Lüüt wo undernull Ahnig händ vor Dich anestönd und säged dass dis liebste Hobby s'tümmste isch wo's gitt? Ich fühl mi dänn i minere heilige Chindheit ahgriffe und mues eifach umegäh.
bin immerno hässig :-FU
wieso söt sie uf dem beruhe? evtl. findt meh eifach öpis scheisse und isch drum intolerant. ob das guet oder schlächt isch, isch e anderi frag. aber das isch doch es sich zrächtlege vomene sehr eifache wältbild, findsch nöd?Herr Rossi hat geschrieben:unbegründeti intoleranz, und die widerum berueht uf eigeter unsicherheit, angscht etc.
Herr Rossi hat geschrieben:logisch bin ich au intolerant gägenüber nazis, de verglich isch aber chli plakativ und länkt nur vom eigentliche thema ab.
undifferenzierti asichte vo öpisem vomer kei ahnig het isch e unbegründeti intoleranz, und die widerum berueht uf eigeter unsicherheit, angscht etc. das isch ja wie bi lüüt wo immer all afigget; sind im grund gno bemitleidenswärti mönsche oni sälbschtwärtgfühl.
es isch es sehr eifgachs weltbild wo aber erstuunlich viel wahrheit drin hät!zeromeier hat geschrieben:wieso söt sie uf dem beruhe? evtl. findt meh eifach öpis scheisse und isch drum intolerant. ob das guet oder schlächt isch, isch e anderi frag. aber das isch doch es sich zrächtlege vomene sehr eifache wältbild, findsch nöd?Herr Rossi hat geschrieben:unbegründeti intoleranz, und die widerum berueht uf eigeter unsicherheit, angscht etc.
de Hanf chan sicher no was dezuä säge, er studiert das.
geil wär, wenns "ROLF!" gseid häted.Tatsujin hat geschrieben:"aha!" ROLF!
zeromeier hat geschrieben:geil wär, wenns "ROLF!" gseid häted.Tatsujin hat geschrieben:"aha!" ROLF!
au da gseni leider nur e schwarzwiisswarnehmig. gschwulschtig gseh find ich dich nid rossikompatibel. wenn du aber druf beschtasch das ich dich als idiot bezeichne isch au guet. mir isches egal.thaeye hat geschrieben:Herr Rossi hat geschrieben:logisch bin ich au intolerant gägenüber nazis, de verglich isch aber chli plakativ und länkt nur vom eigentliche thema ab.
undifferenzierti asichte vo öpisem vomer kei ahnig het isch e unbegründeti intoleranz, und die widerum berueht uf eigeter unsicherheit, angscht etc. das isch ja wie bi lüüt wo immer all afigget; sind im grund gno bemitleidenswärti mönsche oni sälbschtwärtgfühl.
ich lieb die immer tolerante mensche, lol. mensche ohni rückgrat und prinzipie. aber hauptsach gschwulstig umeschnorre.
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] und 4 Gäste