Also im grosse Stil isch glaubs übertribe - ich weiss dasme si unde im Kabuki bechunnt (wo ja am Tanaka ghört, odr?). Weiss nid ob er süsch no Läde demit beliferet.Tatsujin hat geschrieben:Ah lol, ihr meined d "original" tanaka sesam-sauce..lol, ja die isch na rächt fren gsi, hani sit '96 im huus gha.Sephi hat geschrieben:Die wod im Kabuki i de Markthalle unde chasch chaufe (wo der inder postet hend) si würklech sehr super wennme mal was anders wott.
gar nit gwüsst, dass er die etz so im grosse stiil uselaht. früener isch na ir recycle-petfläsche und selfmade stickler style gsi
Lieblings Salatsauce...
Moderator: Avenger
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
- Mr Burzel
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
381
Salatsauce usem Kabkui kasch bi uns im FIsch Mercato (Pratteln) kaufe 

- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
Mindischtens im Manor Food und Jemoli überchunnsch es.Sephi hat geschrieben:Also im grosse Stil isch glaubs übertribe - ich weiss dasme si unde im Kabuki bechunnt (wo ja am Tanaka ghört, odr?). Weiss nid ob er süsch no Läde demit beliferet.Tatsujin hat geschrieben:Ah lol, ihr meined d "original" tanaka sesam-sauce..lol, ja die isch na rächt fren gsi, hani sit '96 im huus gha.Sephi hat geschrieben:Die wod im Kabuki i de Markthalle unde chasch chaufe (wo der inder postet hend) si würklech sehr super wennme mal was anders wott.
gar nit gwüsst, dass er die etz so im grosse stiil uselaht. früener isch na ir recycle-petfläsche und selfmade stickler style gsi
Re: Lieblings Salatsauce...
hüt s zum erschtemol dr bruno kauft
wirklich sehr guet! danke füre tip!!
aber dennoch würdi e sälbergmachti bevorzuge

wirklich sehr guet! danke füre tip!!
aber dennoch würdi e sälbergmachti bevorzuge
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
züri neu markthalle im viadukt, det hetts es lädeli mit tuuusigundzwei verschiedne sämfs.evo hat geschrieben:zuefäll gits. geschter s erschtemol in dr migro gsichtet und mi au gfrogt wie das wohl schmeckt.mr.raw hat geschrieben:Fiigesänf?

I speeled my drink!
lieber ins chnüü schiesse als e fuess nach züri setze

bonus:
die gröscht sänfuswahl imne restaurant gits im Pinguin (natürlich z'basel). stoht glaubs sogar im buech vo de rekord.
die gröscht sänfuswahl imne restaurant gits im Pinguin (natürlich z'basel). stoht glaubs sogar im buech vo de rekord.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Ja ich war jetzt neulich mal beim Italiener. Und da hab ich also mit ner bekannten gegessen.
Da fragt sie doch glatt, ob ich ihr mal eben den Semf rübergeben könnte.
Da hab ich gesagt: Semf!?... Das sagt mir jetzt aber garnix. Senf mit "n", das wäre mir bekannt. Senf, den man aus der Senfpflanze gewönne. Das wäre mir schon klar. Aber Semf mit "m". Da müsste ich passen..
Die Semperoper, das wäre mir'n Begriff. Aber die würde sie ja wohl jetzt nicht meinen, die könnt ich ihr ja auch schlecht mal eben rüberschieben.
Senf, aus der Senfpflanze, die es in verschiedenen Geschmacksabstufungen gibt, von mild über mittel bis scharf, das ist klar. Semf mit "m". Da wüsste ich persönlich garnicht, ob es da überhaupt spezifische Abstufungen gäbe.
Da hab ich den Ober mal rangerufen, hab gesagt: "Vielleicht können sie uns mal den Unterschied zwischen Senf mit "n" und Semf mit "m" erklären?" Da hat er gesagt: "es hätte sich noch nie jemand über seinen Senf beschwert."
Da sagt meine Bekannte: "Aber...." "Aber!, das wäre für mich aber ne schwedisch Popgruppe, die in den 70er Jahren mal sehr erfolgreich war und jetzt gerade in Amerika eine Renaissance erführe, aber was sie gerade in diesem Zusammenhang meinen würde, das wäre mir doch reichlich schleierhaft."
Da sagt sie: "Ja dann vergiss es doch du blödes Arschloch... und ... und schieb dir deinen Senf werweißwohin.
Da hab ich gesagt: "AHA!, da kann man diesen ominösen Senf also auch schieben!". Da kommen wir der Sache ja schon etwas näher.
Allerdings musste ich dann auch feststellen, das man diesen ominösen Senf auch schmeißen kann.
Da fragt sie doch glatt, ob ich ihr mal eben den Semf rübergeben könnte.
Da hab ich gesagt: Semf!?... Das sagt mir jetzt aber garnix. Senf mit "n", das wäre mir bekannt. Senf, den man aus der Senfpflanze gewönne. Das wäre mir schon klar. Aber Semf mit "m". Da müsste ich passen..
Die Semperoper, das wäre mir'n Begriff. Aber die würde sie ja wohl jetzt nicht meinen, die könnt ich ihr ja auch schlecht mal eben rüberschieben.
Senf, aus der Senfpflanze, die es in verschiedenen Geschmacksabstufungen gibt, von mild über mittel bis scharf, das ist klar. Semf mit "m". Da wüsste ich persönlich garnicht, ob es da überhaupt spezifische Abstufungen gäbe.
Da hab ich den Ober mal rangerufen, hab gesagt: "Vielleicht können sie uns mal den Unterschied zwischen Senf mit "n" und Semf mit "m" erklären?" Da hat er gesagt: "es hätte sich noch nie jemand über seinen Senf beschwert."
Da sagt meine Bekannte: "Aber...." "Aber!, das wäre für mich aber ne schwedisch Popgruppe, die in den 70er Jahren mal sehr erfolgreich war und jetzt gerade in Amerika eine Renaissance erführe, aber was sie gerade in diesem Zusammenhang meinen würde, das wäre mir doch reichlich schleierhaft."
Da sagt sie: "Ja dann vergiss es doch du blödes Arschloch... und ... und schieb dir deinen Senf werweißwohin.
Da hab ich gesagt: "AHA!, da kann man diesen ominösen Senf also auch schieben!". Da kommen wir der Sache ja schon etwas näher.
Allerdings musste ich dann auch feststellen, das man diesen ominösen Senf auch schmeißen kann.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
wo gitts denn die bruno sauce oder die ranchy-sauce?
de Bruno gits im Coop. Für mich und dich.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
der bruno roxx. am liebschte grad t 5dl fläsche puur leertrinke.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
geil. ich chauf am weekend mal sone fläsche! 

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
fiigesämf han ich ja poschtet und gar noni probert.zwirrlibatz hat geschrieben:züri neu markthalle im viadukt, det hetts es lädeli mit tuuusigundzwei verschiedne sämfs.
I speeled my drink!
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
derinderinderinderin hat geschrieben:Mindischtens im Manor Food und Jemoli überchunnsch es.Sephi hat geschrieben:Also im grosse Stil isch glaubs übertribe - ich weiss dasme si unde im Kabuki bechunnt (wo ja am Tanaka ghört, odr?). Weiss nid ob er süsch no Läde demit beliferet.Tatsujin hat geschrieben:Ah lol, ihr meined d "original" tanaka sesam-sauce..lol, ja die isch na rächt fren gsi, hani sit '96 im huus gha.Sephi hat geschrieben:Die wod im Kabuki i de Markthalle unde chasch chaufe (wo der inder postet hend) si würklech sehr super wennme mal was anders wott.

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
hey ich han mir am samschtig die "bruno" salatsauce im coop gholt. hooooly shit isch die guet! ich han sganze weekend praktisch nur salat gässe!
mega sauce! danke für de tipp!

mega sauce! danke für de tipp!

Master(G) hat geschrieben:hey ich han mir am samschtig die "bruno" salatsauce im coop gholt. hooooly shit isch die guet! ich han sganze weekend praktisch nur salat gässe!![]()
aahänke muesch si! Salatsauce trinke. Mega!

Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
jaja. jede lernts früehner oder später.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
lulz
demfall chan weder de goose na sini frau e aständigi sauce selber mache wener die so super findt
demfall chan weder de goose na sini frau e aständigi sauce selber mache wener die so super findt

Chäller hat geschrieben: aahänke muesch si! Salatsauce trinke. Mega!

der bruno roxx. am liebschte grad t 5dl fläsche puur leertrinke.

- mousch
- Shady's Personal Trainer
- TRADINGPOINTS:
-
512
hüt hani mr au de Bruno kauft, nach all denne Lobeshymnene do muess ja was dra si..wehe er isch nid guet!

Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
D'Bruno-Sauce isch würklech no guet. D'Bio-Grossmueter-Sauce und die si sech zwar relativ ähnlech,
aber würd gloub langfristig dr Bruno bevorzuge, wöu ou z'Grosi chly nach dere Fertig-French-Sauce schmöckt wie jedi angeri,
während ersteri doch überraschend wie früsch säubergmacht schmöckt.
Danke füre Tipp.
aber würd gloub langfristig dr Bruno bevorzuge, wöu ou z'Grosi chly nach dere Fertig-French-Sauce schmöckt wie jedi angeri,
während ersteri doch überraschend wie früsch säubergmacht schmöckt.
Danke füre Tipp.
- Mr Burzel
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
381
Bin au überrascht gsi, Bruno Salatsauce isch würkli früsch vom Gschmack her 

- mousch
- Shady's Personal Trainer
- TRADINGPOINTS:
-
512
Han si iz au kauft und 2mal gässe..bim 1. mol ischsi würklech super gsi, feins gschmäckli, nid ds ufdringlech und doch mit eme gwüsse pepp! Bim 2. mol immer no sehr guet abr de "WOW-Effekt" isch leidr scho nümm da gsi.
Uf jede fall die bescht fertig Sauce woni bis iz han gha..
@Raw: wo chame denn de Newman chaufe?
Uf jede fall die bescht fertig Sauce woni bis iz han gha..
@Raw: wo chame denn de Newman chaufe?

Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN