s allgemeine sport topic
Moderator: Avenger
Re: s allgemeine sport topic
ja das isch also fuustdick, ich haet denkt er gat nach england, d scheichs mit vill batzeli, aber demfall ischer doch nah en schlaue typ. aber ebe mal luege, jetzt chaner bewiiise daser en ganz grosse isch.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich hetts nöd dänkt. ich hett mis geld uf englische club gwettet.evo hat geschrieben:iz hänns doch de pepp gholt. freaky
edit: ähm ja scheisse, s'aug häts scho gseit.
FC BASEL 1893
So lauft das mann! Jez holemer de scheiss pokal!
So lauft das mann! Jez holemer de scheiss pokal!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
BVB. SO LAUFTS!
Mini nachbure wirdet mich hasse sit därä wuchä.
Mini nachbure wirdet mich hasse sit därä wuchä.
dasch natürlich au sensationell gsi. aber bayern isch zu stark das jahr
potz tüüfl, götze zu bayern für 37 mio.
jez müends jo langsam e paar usem mittelfäld abgeh.... dr kroos zb. de kunt jo nüm zum zug wennsi dr götzler hän.
Mandzukic/Gomez
Riberry -- Götze -- Shaqiri/Müller
Schweini -- Martinez
Alaba -- Boateng -- Dante -- Lahm
Neuer
jez müends jo langsam e paar usem mittelfäld abgeh.... dr kroos zb. de kunt jo nüm zum zug wennsi dr götzler hän.
Mandzukic/Gomez
Riberry -- Götze -- Shaqiri/Müller
Schweini -- Martinez
Alaba -- Boateng -- Dante -- Lahm
Neuer
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
de hönnes chönts au grad verschenke.
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
http://blog.zeit.de/sport-blog/2013/04/ ... ona-2_6559" onclick="window.open(this.href);return false;
Bäääännnnnngggg hetts gmacht.
Bäääännnnnngggg hetts gmacht.
Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
R.I.P Henry - Ernst bleiben
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
kartoffel. mal wieder bayernschiridusel umfassbar gsi.
I speeled my drink!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich bin im moment ja würklich gar nöd guät uf d'bayern z'spreche, aber was du da jetzt wieder uselaschzwirrlibatz hat geschrieben:kartoffel. mal wieder bayernschiridusel umfassbar gsi.

- hochverdient
- 2 goal irregulär (wovo 1 abseits wo sehr sehr knapp isch, s'foul vom müller isch däfür nöd diskutabel)
- 1 goal cha mä drüber striite
däfür:
- 2-3 penalty nöd geh
- roti charte für tätlichkeit nöd geh
villicht isch dä sieg biz z'höch. aber barca hät dä ganz match kei chance gha. gar nix.
barca hät das ganze sehr fair gseh. kei usrede, nix.
aber schiridusel? lool
de vortex isch ja eigentlich ein vo de beschte user da inne aber zu fuessball soller swich lieber nit üssere 

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
he ich bin eine vo de wenige da ine wo mal offiziell gschuttet hett und en ex-nationalliga A spieler und trainer zum papi hett. also ubass.evo hat geschrieben:de vortex isch ja eigentlich ein vo de beschte user da inne aber zu fuessball soller swich lieber nit üssere
so...
bayern hett fraglos stärcher agfange. wenn s'dominierende team dänn aber 2 irreguläri gool brchunnt isch en match meischtens gloffe. da isch nix meh mit moral und erkämpfter ufholjagd vom gägner. isch psüchologie vom schutte. "verdient" isch da ziemlich en fragwürdige begriff. aber ebe, Geschichte wird von Siegern geschrieben.

und ehm 2-3 penalty nöd geh, mhm, klar. und en penalty isch im übrige no keis gool.
I speeled my drink!
barca schwach, aber ebe diskutiere chame scho überd schiedsrichterleistig, de kassai isch scho recht villmal denebet gsi. füren halbfinal unglaublich schlechti schiedsrichterleistig. gspannt uf hüt abig, wird wohl enger.
ah ja? frisch. wo heter gspielt und trainiert?zwirrlibatz hat geschrieben:he ich bin eine vo de wenige da ine wo mal offiziell gschuttet hett und en ex-nationalliga A spieler und trainer zum papi hett. also ubass.evo hat geschrieben:de vortex isch ja eigentlich ein vo de beschte user da inne aber zu fuessball soller swich lieber nit üssere
ich bin au en ofizielle schütteler FC Nordstern Basel D C und B Junioren

aber wemme de sieg als unverdient abstemplet smöckts halt scho sehr nach em typische bayernhass

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
klar cha mä über d'schirileischtig diskutiere. diä isch au sehr schlächt gsi geschter.thaeye hat geschrieben:barca schwach, aber ebe diskutiere chame scho überd schiedsrichterleistig, de kassai isch scho recht villmal denebet gsi. füren halbfinal unglaublich schlechti schiedsrichterleistig. gspannt uf hüt abig, wird wohl enger.
aber das bayern geschter mit dusel gwunne hät? ähm ja.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Bruderfaust! Ich bi Soledurn, er bi FC Biel und - ja das hetts mal gäh - FC Bärn. Mit eine vo dene isch er i de Nati A gsi i de 60er Jahr. Min Brüetsch und scho de Grosspapi übrigens au. E richtigi Lokaldynaschtie.evo hat geschrieben:ah ja? frisch. wo heter gspielt und trainiert?
ich bin au en ofizielle schütteler FC Nordstern Basel D C und B Junioren![]()

ich hass bayern nöd, nur dä müller und dä lahm. gomez und schweini ghöre drfür zu mine liebschte d-spieler.aber wemme de sieg als unverdient abstemplet smöckts halt scho sehr nach em typische bayernhass
"verdient" schmöckt bi so spiel komisch, will me nöd chan säge wie's wiiters usgänge wenn alles regulär gloffe wär ebe wäg de agsprochne psychologie. eifach 2 irreguläri gool abzieh und "immerno es 2:0" drus wele mache wär z'churzsichtig.
I speeled my drink!
und wasch mit de 2 hand penaltys wos no vor em 1:0 hät solle geh?zwirrlibatz hat geschrieben:Bruderfaust! Ich bi Soledurn, er bi FC Biel und - ja das hetts mal gäh - FC Bärn. Mit eine vo dene isch er i de Nati A gsi i de 60er Jahr. Min Brüetsch und scho de Grosspapi übrigens au. E richtigi Lokaldynaschtie.evo hat geschrieben:ah ja? frisch. wo heter gspielt und trainiert?
ich bin au en ofizielle schütteler FC Nordstern Basel D C und B Junioren![]()
![]()
ich hass bayern nöd, nur dä müller und dä lahm. gomez und schweini ghöre drfür zu mine liebschte d-spieler.aber wemme de sieg als unverdient abstemplet smöckts halt scho sehr nach em typische bayernhass
"verdient" schmöckt bi so spiel komisch, will me nöd chan säge wie's wiiters usgänge wenn alles regulär gloffe wär ebe wäg de agsprochne psychologie. eifach 2 irreguläri gool abzieh und "immerno es 2:0" drus wele mache wär z'churzsichtig.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- TRADINGPOINTS:
-
130
ja will schutte isch vo natur us es "was wäre wenn" spieli. ich han aber au gseit dass bayern diskussionslos stärcher agfange hett. die beide gool händ de eh scho schweri barca stand halt no verschlimmert. so abem 2:0 isch öppe scho verbii gsi.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
fairerwiis muess me türli säge dass es bi dortmund gäge malaga viel jensiitiger gsi isch.
I speeled my drink!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
lol isch das so?
malaga 1 offside goal und dortmund 1 offsidegoal.
malaga 1 offside goal und dortmund 1 offsidegoal.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
wenn meh würsch dänke statt meine brüüchtisch nöd jedesmal en äxtra erchlärig.
I speeled my drink!