Super Neo Candy?
Nomal en Egret 2?

Naomi?
Cocktail?
Astro?
omg, bin im klinsch.
Moderatoren: Master(G), mr.raw
weiss ebe nöd ob ich überhaupt will highres ha..... was gits für must-have titel? klar alles wo naomi based isch... aber für das hani de dreamcast -> Jamma Adaptermastercello hat geschrieben:E3 oder Naomi (Net City oder New Net City) für Highres stuff - hesch jo scho drü low/mid res Candies.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
genau dänn bruchsch en 31khz, VGA box = 31khzShadow hat geschrieben:weiss ebe nöd ob ich überhaupt will highres ha..... was gits für must-have titel? klar alles wo naomi based isch... aber für das hani de dreamcast -> Jamma Adaptermastercello hat geschrieben:E3 oder Naomi (Net City oder New Net City) für Highres stuff - hesch jo scho drü low/mid res Candies.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
isch notiert.hanf hat geschrieben:mit nur eim cab muesch natürli egret 2 chsaufe, will mer nur det dä bildschirm chan dreie und es 31khz chassi inemache...
pony mark II 28" oder snk mini cab 18" wäret günstigi alternative...
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
sit ichs mal gmacht han chanis au nümm verstah.Marco_in_motion hat geschrieben:Ich verstah eh nöd wiä mer chan es Cab ha und dete dänn e Konsole inehebet...
chammer uf däm au hochkant spiele?meyerli hat geschrieben:es aero table:
sehr schwär z'fende..Shadow hat geschrieben:chame das so *hust* chauffe?
come on... dc2jamma isch jetzt ziemlich geilhanf hat geschrieben:sit ichs mal gmacht han chanis au nümm verstah.Marco_in_motion hat geschrieben:Ich verstah eh nöd wiä mer chan es Cab ha und dete dänn e Konsole inehebet...
konsole sind fürs sofa uusgleit!
aha, demfall aber glich es offiziel produkt... endgeil! speziell mit eme 60 in 1 pcbboergi hat geschrieben:sehr schwär z'fende..Shadow hat geschrieben:chame das so *hust* chauffe?
The monitor also rotates very easily - more so than my Astro City
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste