Wo isch dä Xinobrax?
Moderator: Avenger
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
hehe, warum nöd eifach is baseland? sinder so amerika fän in basel. de vasella isch au uf amerika.
Re: Wo isch dä Xinobrax?
s ligt grad bim industriehaafe. s het au grad e buvette eröffnet mitem name "marina" das isch so biz s theme dort.
isch biz ersatz fürs alte NT areal wo jez komplett planiert worde isch zum e neus ihkaufszentr und e wohnsidlig druf zbaue. dr alt blackcross bowl vo de gliche lüt isch au dert gsi.
RIP, gueti sach gsi

isch biz ersatz fürs alte NT areal wo jez komplett planiert worde isch zum e neus ihkaufszentr und e wohnsidlig druf zbaue. dr alt blackcross bowl vo de gliche lüt isch au dert gsi.
RIP, gueti sach gsi

ey shit, sletscht Bild... es Jahrhunderbild! Mega! 

Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
:pabrika:
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
so nice.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich psetze d Hüsli nid für de Kampf um billigere Wohnrum oder so. Es isch also, wie de zwirrlibatz so schön gseit het, nid ganz selbstlos. Ich han eifach kei Lust mir e Wonig z sueche will di potentiell Buess bi Huusfridensbruch nidriger isch als e durchschnittlichi Monetmieti. Usserdem isches eifach spannender so z lebe. S letscht Jahr z.B. hemer 2 Villene a de Goldküste gha. Männedorf und Stäfta. I einere vo dene Villene simer zum Schluss 12 Lüt gsi. Isch ächt super gsi. Beidi Villene sind vorher übrigens sit über 10 Jahr leer gstande.
Ich mags eifach frei z si...ungebunde. Früener hani monatelang gschaffet um mal irgendwo id Ferie z chöne. Und jetzt....ich chan spontan innerhalb vones paar Stund a jede Ort in Europa reise ohni en Rappe defür uszgeh. Am Morge beschlüsse uf Paris z gah, am nöchste Tag det acho, so mues das si. D Gwüssheit, dasmer i dere Welt au oni Geld klar chunt isch öpis sehr befreiends!
Apropos Geld...während de letzte 2 Jahr het min PC Bitcoins gmint...vor es paar Wuche isch denn plötzlich de Kurs agstige. Sither hani Coins im Wert vones paar tusig Franke...und ich scheiss druff
Früener het ich das sofort für irgend en Bullshit usem Fenster gschmisse....und jetzt...naja, nice to have. Ich chan ja nid ewigs so lebe und irgendwenn bini sicher happy drüber.
@Shady: Wie heisst de Kolleg? Tönt voll sympatisch
@Gamenight Pic: Mega
@Binz: Wayne, bin nie det gsi. "Mir bruched e Revolution! Chum mir gönd go Schibe ischlah"....das isch eifach nid so mis Ding
Ich mags eifach frei z si...ungebunde. Früener hani monatelang gschaffet um mal irgendwo id Ferie z chöne. Und jetzt....ich chan spontan innerhalb vones paar Stund a jede Ort in Europa reise ohni en Rappe defür uszgeh. Am Morge beschlüsse uf Paris z gah, am nöchste Tag det acho, so mues das si. D Gwüssheit, dasmer i dere Welt au oni Geld klar chunt isch öpis sehr befreiends!
Apropos Geld...während de letzte 2 Jahr het min PC Bitcoins gmint...vor es paar Wuche isch denn plötzlich de Kurs agstige. Sither hani Coins im Wert vones paar tusig Franke...und ich scheiss druff

@Shady: Wie heisst de Kolleg? Tönt voll sympatisch

@Gamenight Pic: Mega

@Binz: Wayne, bin nie det gsi. "Mir bruched e Revolution! Chum mir gönd go Schibe ischlah"....das isch eifach nid so mis Ding

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ich gsehn de Reiz vo dem völlig aber isches nöd extrem schwierig zum vo so öppisem zrugg zcho wemer kei Lust meh druff hett und trotzdem es Hüüsli mit Gartetörli wott?
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Zrugg? lol? Ne du...es normals Lebe isch für mich zimlich unvorstellbar. Das het mich vorher eher kaputt gmacht...ich han mich damals immer me und me zrugg zoge. Jetzt lebi eher s Gegeteil. Wenn ich mal es Hüsli mit Garte wot, denn mach ich das andersch. Ich han, woni unterwegs gsi bin, vili interessanti Projekt kenneglenrt. "Ökodörfli", Kommune, anarchistischi Gemeinschafte.....früener han ich mir das immer andersch vorgstellt...aber nachdem ich das jetzt selber mal erlebt han isch für mich eigentlich klar, dass ich a sonen Ort gange, sobald ich mal gnueg han vom Rest. Es paar Kommune lebed ganz zrugzoge, anderi eher weniger. Manchi lebed mit Strom, anderi oni, manchi mit Internet, anderi oni. Mir passt de Mittelweg am beste. Mit Strom, Internet und chli z Esse bin ich voll happySupersonic hat geschrieben:Ich gsehn de Reiz vo dem völlig aber isches nöd extrem schwierig zum vo so öppisem zrugg zcho wemer kei Lust meh druff hett und trotzdem es Hüüsli mit Gartetörli wott?

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
bitte verzell eus vo dine gheimniss 
wie reisisch so schnell gratis ume?
woher gratis internet?
wie findsch ort zum gratis wohne?
was und woher ässeder?
macheder chleider und so selber?
werum logsch dich nüme als mr hinkelschwein i?

wie reisisch so schnell gratis ume?

woher gratis internet?

wie findsch ort zum gratis wohne?

was und woher ässeder?

macheder chleider und so selber?

werum logsch dich nüme als mr hinkelschwein i?

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Wie gseit, stöpple und schwarzfahre. es gat allerdings nid drum schnell z reise, sonder e interessanti Reis z ha. Ziit isch recht irrelevant wenns eh nüt git wo dich bindet.Moff hat geschrieben:wie reisisch so schnell gratis ume?
Sobald das jede weiss gats vilicht no 1 Wuche lang und denn isch die Lücke gschlosseMoff hat geschrieben:woher gratis internet?

Wone isch immer gratis. A manche Ort gits eifach schneller mal Stress. Leeri Hüsli erkennsch am unpflegte Garte und am Briefchaste wo nid agschribe isch. Gits überallMoff hat geschrieben:wie findsch ort zum gratis wohne?
Containere bi de Discounter. Spar isch z.B. super. Hesch jede Abig Sache, wo no am gliche Tag i de Regal gläge sind. Alles verpackt natürlich. Die Sache sind amigs nonig abgloffe...nur s "verkaufen bis" Datum isch bereits überschritte. Ein chline Spar het glanget um üsi Villa mit 12 Lüt z versorge. Sick, oder? Mir hend amigs sogar no Sache vorig gha. Das lösst übrigens au das Dilemma mitem Fleisch esse. Ich han sit Ewigkeite kei Fleisch me kauft...aber wenns eifach weggschmisse wird...ja denn nim ich das natürlich gern.Moff hat geschrieben:was und woher ässeder?
Mini Hose hani tatsächlich selber gneit. Isch so Jeans Salvar. Hani scho immer wele und ich hannieneds en Ort gfunde womer die chan chaufe. Aber susch, Chleider findsch überall. Frag eifach mal die Vollpfoste wo sich jedi Wuche neui chaufed.Moff hat geschrieben:macheder chleider und so selber?
Will ich recht dumm bin und s Passwort nüme weiss.Moff hat geschrieben:werum logsch dich nüme als mr hinkelschwein i?
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Und deine Gamingsachen? Hast du die noch?
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Fasch alles verchauft...
Ich han na e Festplatte mit allne NES, SNES, N64, GB(C), GBA, NDS, MD, MS, GG, NEO GEO usw. Roms. Alles vollständigi Collections. Lauft tip top uf mim Laptop. Original Konsole bruchi nüm. Nach 15min Nostalgie hani amigs eh wider gnueg devo...
Ich han bis hüt ersch 1 Mal en 3DS i de Händ gha
Ev. hol ich mir denn mal eine wenns es neus Zelda git.
Edit: Ich sueche tamminomal imerna alti Radeons: http://www.thegforum.ch/viewtopic.php?f=38&t=6846" onclick="window.open(this.href);return false;
Ich han na e Festplatte mit allne NES, SNES, N64, GB(C), GBA, NDS, MD, MS, GG, NEO GEO usw. Roms. Alles vollständigi Collections. Lauft tip top uf mim Laptop. Original Konsole bruchi nüm. Nach 15min Nostalgie hani amigs eh wider gnueg devo...
Ich han bis hüt ersch 1 Mal en 3DS i de Händ gha

Edit: Ich sueche tamminomal imerna alti Radeons: http://www.thegforum.ch/viewtopic.php?f=38&t=6846" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
wo bisch den jetzt z.b. grad? 

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich chume grad vo Affoltere. Det hanis mir vorübergehend imene verlassene Industrieareal gmüetlich igrichtet. Sit gester bini aber bi mine Eltere. Da stat mis Mining Rig und ich han grad e zuesätzlichi Radeon 7950 ibaut. Für min Rechner bruchi halt imerno en Ort, wo 24/7 mit Strom versorgt wird 

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
oh rolf 
was meined den überigens dini eltere so zu dim läbensstiil?

was meined den überigens dini eltere so zu dim läbensstiil?

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Segedmers mal so, si hend sich demit abgfunde 

Shit, dä Xinobrax
Du häsch dä Mum gha, woni nie uufbracht han, jez bereu ichs natürli sehr.

Du häsch dä Mum gha, woni nie uufbracht han, jez bereu ichs natürli sehr.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Oh fuckkk i finde so Mensche wahnsinnig interessant (völlig ironiefrei). Respekt für und Gratulation zu dim Muet, es Läbe jensits vo vilne Konventione und Zwäng z'füehre. Riise spannend, ev schribi dr mau e PM, würd gern mau mit dir chly ploudere.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Mit Muet het das eigentlich gar nid sovil z tue...s isch eher e Mischig zwüschet "Figged oi" und "Mir doch egal".
Bi de Stüre z.B. gsen ich das so: Wenn ich em Staat e Rechnig schicke, denn interessiert das det kei Sau. Wenn si mir e Rechnig schicked interessiert mich das au nid => Mir sind quit. Wenn en Brief chunt wo drin stat ich müesi wider in Knast denn seg ich mir "Wenn ich dene en Brief schicke und si höflich drum bitte sich isperre z lah, denn werdedses wohl ignoriere. Also mach ich das au." => Mir sind quitt.
Also nöd "Fuck the System", sondern "Ignore the System".
E Gsellschaft wo vo A bis Z verdorbe isch (wer das andersch gset het s Recht dezue), het mir nüt vorzschribe.
Mit de Konsequenze muemer denn halt lebe.
Bi de Stüre z.B. gsen ich das so: Wenn ich em Staat e Rechnig schicke, denn interessiert das det kei Sau. Wenn si mir e Rechnig schicked interessiert mich das au nid => Mir sind quit. Wenn en Brief chunt wo drin stat ich müesi wider in Knast denn seg ich mir "Wenn ich dene en Brief schicke und si höflich drum bitte sich isperre z lah, denn werdedses wohl ignoriere. Also mach ich das au." => Mir sind quitt.
Also nöd "Fuck the System", sondern "Ignore the System".
E Gsellschaft wo vo A bis Z verdorbe isch (wer das andersch gset het s Recht dezue), het mir nüt vorzschribe.
Mit de Konsequenze muemer denn halt lebe.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
vom system profitiere isch völlig okay. mached UBS manager au.
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Als eine, wo in Glaris gebore und ufgwachse isch: GANZ GLARIS isch es verlassenes Dorf ide Berge wo ke Sau wohnt. Lahn dich nüd verarsche! Kuum bisch det, zwingeds dr es Huus uf, du wirsch gbrandmarkt als «Glarner» und chunnsch nieme loos.Xinobrax2 hat geschrieben:Als nögschts gangi richtig Glarus. Ich han was vomene verlassene Dörfli i de Berge ghört, das wili mir mal chli genauer aluege.
Wenn eine eis uf «Gaschtfründschaft» macht: graaad eini inehaue und dervuseggle. Sust wachsch am nächschte morge mitemene Brummschädel uuf und liisch neb dr Vreni, diner Frau, wo di uffordered, endlich d Chüe go ds melche.
Ich han di gwarnt
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
When I awake, I am the beggar of the world.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Tönt vilversprechend 

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
chüe melche isch nöd mis ding, aber mischte tueni morn am morge au.