red mit dim vorgsetzte drübert. au wenns kei unmittelbari uswirkig ufd situation hed, entlaschtend isches allemal.feeshlee hat geschrieben:je meh, sie mich mit frage bombardiered, bis wänn ich chan liefere, umso meh ignorier ich sie.
Arbeitskollege wo di Hässig mached
Moderator: Avenger
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Vorane hani de Walliser hässig gmacht
Vor öppe 30min. hätter mi gfräget obi e Ahnig han, will "Sini Mails funktioniered nüm"
Hanem gseit das gäbs mängisch, er müesi eifach nur ctrl+alt und eine vo de Pfieltaste drucke.
und nacher hanimi unwüssend gstellt.

Hanem gseit das gäbs mängisch, er müesi eifach nur ctrl+alt und eine vo de Pfieltaste drucke.

geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
so gemein. er bringt der sicher immerno gipfeli!
btw: wie gahtz am arm?
btw: wie gahtz am arm?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Er hät dä IT ahglüütet, diä händem dänn gseit was er mache mues. Nei Er bringt mer scho lang nüt meh.
Am Arm gahts nöd schlächt merci, isch wieder guet bruuchbar im Alltag bin fliissig am Physio mache etc.
Am Arm gahts nöd schlächt merci, isch wieder guet bruuchbar im Alltag bin fliissig am Physio mache etc.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ok guet. wie lang mousch denn aber no id physio?

- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
isch nonig definiert...
- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
That's what Mousch said.Marco_in_motion hat geschrieben:isch nonig definiert...
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
han grad eini wo mi grad rasend macht. Huere drecks SaufutzschlampemitZigerufdeZunge. FUTZ!!!!!!!
jetzt isch wieder guet lol (aka meh dörfi dezue nöd säge)
jetzt isch wieder guet lol (aka meh dörfi dezue nöd säge)
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
derinderinderinderin hat geschrieben:That's what Mousch said.

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached
ihm gahts nöd besser. und so mehreri hundert lüüt chasch nöd erziehe. die, wo schnalled, wies mich agah müend, chömed schnäller zu ihrem zügHerr Rossi hat geschrieben:red mit dim vorgsetzte drübert. au wenns kei unmittelbari uswirkig ufd situation hed, entlaschtend isches allemal.feeshlee hat geschrieben:je meh, sie mich mit frage bombardiered, bis wänn ich chan liefere, umso meh ignorier ich sie.

dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
de einti im büro het sone hässlichi lache ... zum driischloh :typej:

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
hey dasch de scooby. en dufte typMastler(P) hat geschrieben:derinderinderinderin hat geschrieben:That's what Mousch said.

het er de flüüger etz scho fertig baschtlet?

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
Tatsujin hat geschrieben:het er de flüüger etz scho fertig baschtlet?

kp. verzell.

- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Eigentlich bini en ruhige Mänsch aber grad jetzt hätters wieder gschafft...
Ha müese uusrüefe will er mich gfräget hät ob ich "s'Glarner liedli" känne, ha NEI gseit und Chum nöd uf d'Idee das jetzt vorz'füehre.
natürlich ischer 3 sec. später vor mim Desk gstande und ahgfange so futztumm umehüpfe und irgend en völlig verblöödete Scheiss z'lalle.
Whoa dä shit müesstisch echt mal ghöre, ich bin würklich für alles z'ha und mach jede seich mit aber das isch eifach nümme zum uushalte.
Das isch sonen speziell verblöödete mongo echt!!!! ICH WIRD GRAD WIEDER HÄSSIG!!! Sini grüüsch woner macht und sini bewegige
Uf all Fäll hanis nümme gseh und hanem mis modellauto nahgrüehrt, jetzt isch de Spoiler abgheit und er findets mega

Im moment isch grad a dem Riesedrucker wo wiä Batch chasch sache ihscanne und dir direkt uf s'E-mail schicke lah und willer das immernonig kapiert
macht das scheiss grät : " bibibibbiiiippp bibibibiiiippp bibibibibiiip" ISCH JA WOHL KLAR DASER IM TAKT MIT-BIIIPPPIIIPP MACHT NÖD WAHR?!
wILL SUST WÜRD ICH JA NÜMME HÄSSIG WERDE HÜT!!!

Ich gange jetzt go rauche und kafi trinke, ha echt en coole Tag gha, ha am Mittag no shushi gässe woni vom kolleg gester no mitgnoh han und däzue chli Saint Seyia glueget und jetzt dä huere Tubel. Er macht all hässig mit sim shit aber ich glaub ich bin dä wo's am meiste stört. Warum weissi nöd, er trifft eifach genau de nerv bi mir.
Weiss nöd wasi mache söll echt.
Ha müese uusrüefe will er mich gfräget hät ob ich "s'Glarner liedli" känne, ha NEI gseit und Chum nöd uf d'Idee das jetzt vorz'füehre.
natürlich ischer 3 sec. später vor mim Desk gstande und ahgfange so futztumm umehüpfe und irgend en völlig verblöödete Scheiss z'lalle.
Whoa dä shit müesstisch echt mal ghöre, ich bin würklich für alles z'ha und mach jede seich mit aber das isch eifach nümme zum uushalte.
Das isch sonen speziell verblöödete mongo echt!!!! ICH WIRD GRAD WIEDER HÄSSIG!!! Sini grüüsch woner macht und sini bewegige

Uf all Fäll hanis nümme gseh und hanem mis modellauto nahgrüehrt, jetzt isch de Spoiler abgheit und er findets mega

Im moment isch grad a dem Riesedrucker wo wiä Batch chasch sache ihscanne und dir direkt uf s'E-mail schicke lah und willer das immernonig kapiert
macht das scheiss grät : " bibibibbiiiippp bibibibiiiippp bibibibibiiip" ISCH JA WOHL KLAR DASER IM TAKT MIT-BIIIPPPIIIPP MACHT NÖD WAHR?!
wILL SUST WÜRD ICH JA NÜMME HÄSSIG WERDE HÜT!!!

Ich gange jetzt go rauche und kafi trinke, ha echt en coole Tag gha, ha am Mittag no shushi gässe woni vom kolleg gester no mitgnoh han und däzue chli Saint Seyia glueget und jetzt dä huere Tubel. Er macht all hässig mit sim shit aber ich glaub ich bin dä wo's am meiste stört. Warum weissi nöd, er trifft eifach genau de nerv bi mir.
Weiss nöd wasi mache söll echt.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
das arme modellautöli 

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00

jetzt musste ich einfach mal nachschauen, welches bescheuerte lied das ist.
ist es das hier?
Quelle
tanz habe ich jetzt auf anhieb nicht gefunden.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
kei Ahnig, ich chan kei Youtube luege im Gschäft, isch gsperrt 
Edith : es chunnt eh immerwiedermal sone komischi mäldig dass diä Homepages wo ich ahluege nöd "work related" sind und mängisch funzt dänn de I-net Explorer nümme

Edith : es chunnt eh immerwiedermal sone komischi mäldig dass diä Homepages wo ich ahluege nöd "work related" sind und mängisch funzt dänn de I-net Explorer nümme

mach male e foti vo dem Heini . wi wett wirkli male wüsse wie de chnilch usgseht. 

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
ich wette genau so:Overdose hat geschrieben:mach male e foti vo dem Heini . wi wett wirkli male wüsse wie de chnilch usgseht.

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
was macht er eigentlich genau für geräusche, wenn er seine "normalen" täglichen geräusche macht?
General Schaden hat geschrieben:was macht er eigentlich genau für geräusche, wenn er seine "normalen" täglichen geräusche macht?
Quelle
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ich stell mer en ebe grad gnau e so vor wie de louis menar vo obeOverdose hat geschrieben:mach male e foti vo dem Heini . wi wett wirkli male wüsse wie de chnilch usgseht.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Jetzt hab ich Ohrwurm. :typej:
Zigge-zigge-zigge-zigge-zigge-zigge-zigge-Ziegerstöckli-Ziegerstöckli!
Zigge-zigge-zigge-zigge-zigge-zigge-zigge-Ziegerstöckli-Ziegerstöckli!
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
So wiä wänn mer ame Büsi rüefe will : bssss-bssssss-bsss-bsssss
Oder mängisch tueter so komisch gurgle, ganz liislig aber ich raste komplett uss innert es paar Sekunde wänner das macht.
Und was au huere nervt isch wänner ständig min Nachname flüstered und no es "verniedlichungs-Li" hine anehänkt. Das channer übrigens länger als 5 min. am Stuck.
und was er au gern macht sind sämtlichi Bürogrät imitiere. Mer dräiht würklich fast dure und obwohl ich ihn abgrundtüüf verachte machi garantiert keis Fotti vo ihm und stelles da ine. Dä chönnt mi dänn glaub gröber drah näh vo wäge Dateschutz und so.
Was au sehr verstörend isch : mängisch lahni min blick dur s'Büro streife oder gaffe eifach sust chli ume und wänni ihn dänn churz ahluege stelli fest das er mich scho ahgrinst. irgendwiä scary.
General Schaden, es isch würklich enorm a de Grenze zum uushalte, au jetzt i dem Moment macht er d'Grüsch vom Faxmodem nah und ich glaube ich erschlahnen hüt no. Ha zwar müese lache am letschte Mittwuch, hämmer es Kickoff vome neue Produkt gha und will eusi Agentur im Moment nöd uf Zielkurs isch hät de Chef chli gwüetet, woner fertig gmotzt hät sind alli ruhig gsi und plötzlich seit de Walliser : " Warum isch SIE verruckt?"
Det hani luut usegröhlet, alli händ > walliser isch wiedermal vor allne zämmegschisse worde und hät sich au grad grinsend entschuldigt heg er nöd bös gmeint und so...
Es isch wiiterhin nüt passiert und ich mues zuegäh, niemmert bi eus würd sich sonen Spruch erlaube lol...
Oder mängisch tueter so komisch gurgle, ganz liislig aber ich raste komplett uss innert es paar Sekunde wänner das macht.
Und was au huere nervt isch wänner ständig min Nachname flüstered und no es "verniedlichungs-Li" hine anehänkt. Das channer übrigens länger als 5 min. am Stuck.
und was er au gern macht sind sämtlichi Bürogrät imitiere. Mer dräiht würklich fast dure und obwohl ich ihn abgrundtüüf verachte machi garantiert keis Fotti vo ihm und stelles da ine. Dä chönnt mi dänn glaub gröber drah näh vo wäge Dateschutz und so.
Was au sehr verstörend isch : mängisch lahni min blick dur s'Büro streife oder gaffe eifach sust chli ume und wänni ihn dänn churz ahluege stelli fest das er mich scho ahgrinst. irgendwiä scary.
General Schaden, es isch würklich enorm a de Grenze zum uushalte, au jetzt i dem Moment macht er d'Grüsch vom Faxmodem nah und ich glaube ich erschlahnen hüt no. Ha zwar müese lache am letschte Mittwuch, hämmer es Kickoff vome neue Produkt gha und will eusi Agentur im Moment nöd uf Zielkurs isch hät de Chef chli gwüetet, woner fertig gmotzt hät sind alli ruhig gsi und plötzlich seit de Walliser : " Warum isch SIE verruckt?"
Det hani luut usegröhlet, alli händ > walliser isch wiedermal vor allne zämmegschisse worde und hät sich au grad grinsend entschuldigt heg er nöd bös gmeint und so...
Es isch wiiterhin nüt passiert und ich mues zuegäh, niemmert bi eus würd sich sonen Spruch erlaube lol...