OUYA
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Was isch nöd recht am PC?
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
xbmc für mich, ouya-spielwiese für de rest.randy hat geschrieben:ich will eifach de xbmc und es paar emulatore druff und bin glücklich

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Mr Burzel
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
381
Min Oculus isch sit letschter Wuche in Arlesheim...i hoff de kunnt wenigstens no hüte, zumindest stoht:randy hat geschrieben:In da house, g0ilgangi hüt zoobe grad mol heime. de oculus chunt drfür erscht morn, obwol er z'arlesheim isch :'(
Scheduled Delivery:
Monday, 05/27/2013, By End of Day
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
steit bi mir au. was das wohl heisst? ich tippe uf lieferig morn.randy hat geschrieben:super! no superer wär wenn hüt obber dehai wärWith delivery courier
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Re: OUYA
Day 3 hani pledged, ke Ton ghört bis ize. Soupack.
- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
lut letschtem kickstarter update söted alli kickstarter konsole usegloh worde sii.Astroboy hat geschrieben:Day 3 hani pledged, ke Ton ghört bis ize. Soupack.
würd also es mail schriibe wenn bis ändi wuche nüd me hörschQ: I haven’t yet received a confirmation email -- should I be concerned?
A: Nope, it’s on its way we promise -- although every early backer order has been shipped out of Hong Kong, not every backer will immediately receive an email alert and/or tracking number notification since -- as the past couple of weeks have taught us -- it could take up to one week for the shipments to be scanned by our distribution partners (thus triggering a user email alert). Please be patient as this timetable should be consistent with this week’s final mailings and we will keep everyone posted if we hit any unforeseen snags.

Ja, ds hani aues ou gseh - aber da ihri fancy schmancy scheiss graphs chöi sie sech mau irgendwo härestecke.
het scho e snes u nes emulator druf. hau jetze male paar roms uf de stick und tescht das e male sthe löl
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
hesch de adapter dezue becho?
strom meinsch? jup. adapter sowie batterie und HDMI kabel
ha male e rundi megaman zockt .. isch güet gange. aber irgetwie hanis gfühl das de controller bitz ..naja isch. gwüssi taschte(stürchrütz) reagiert teils nedeso wirkli wie ich will .. male luege. isch bis jetze nume bi eis zwei awändige gsie.
schnall no ned ganz wiemer eigeni apps und co uf die chischte bring. i denk mal das mer sie hacke möst. mal abwarte. (wil MD games zocke -_-)
ha male e rundi megaman zockt .. isch güet gange. aber irgetwie hanis gfühl das de controller bitz ..naja isch. gwüssi taschte(stürchrütz) reagiert teils nedeso wirkli wie ich will .. male luege. isch bis jetze nume bi eis zwei awändige gsie.
schnall no ned ganz wiemer eigeni apps und co uf die chischte bring. i denk mal das mer sie hacke möst. mal abwarte. (wil MD games zocke -_-)
- Mr Burzel
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
381
Same here :/Astroboy hat geschrieben:Day 3 hani pledged, ke Ton ghört bis ize. Soupack.
Ha zwei Controller dezue bstellt, evtl. hanni deswege no kei Mail becho betreffend Lieferig...debig söte jo alli Päckli sit letschter Wuche use

- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
do no es guets hands on : http://www.destructoid.com/ouya-impress ... 3125.phtml" onclick="window.open(this.href);return false;