Was findeder öppe en guete Priis zum es Candy Sprütze? was dänkeder wiä lang hani öppe drah wänni lediglich schlieffe/abdecke/sprütze mues? ganz realistisch bitte.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
chunnt druff ah obs scho zerleit gliferet wird oder ob no alles muesch usenand näh, mit oder ohni repro artwork usw.
ich han mal eis professionell neu lackiere lah (aerocity) han alles in einzelteili vorbiibracht - di ganz artwork am cab isch vom sprützwerk au neu gmacht worde = perfekt 1A quali
han über es mill zahlt
Ja guet, ich bin keis kompletts Proffessionells Sprützwerk aber ich han Jahrelang i eim gschaffet es Mill chani natürlich für d'Arbeit nöd verlange...
Eifachi Logos Wiä "Sega" oder "snk" chani locker lackiere Aber z.bsp. es kompletts Artwork vome Blastcity wär dänn scho schwiriger, das Würdi eifach chleube wiä bim Original.
meyerli hat geschrieben:Hätti au öpe 3 candies zum wis sprütze
Zeige!
föteli findsch vo allne irgendwo i dem thread
Marco_in_motion hat geschrieben:Was findeder öppe en guete Priis zum es Candy Sprütze? was dänkeder wiä lang hani öppe drah wänni lediglich schlieffe/abdecke/sprütze mues? ganz realistisch bitte.
ich denke au das chunt sehr uf d arbet druf a. ich würdi mini cabs vonenand ne, artwork abchratze und abchlebe was mer mues, so das du nur na sprütze muesch. wot ja mini cabs selber restauriere, aber mitem male isches so en sach...
Airbrush hani no e Uusrüstig jedoch hanis niä so hübsch anebracht wiä ich han welle, ich chan aber jeenstes mit Folie mache und Stickers chamer reproduziere solang mer es Bild devo ufem PC hät.
Ich glaub ich ha sälber no öppis... Und jep sobald ich e bruuchbari Bilddatei han chani e Folie druus mache und de Sticker so'zsäge als Logo sprütze. Bruuche eifach lang defür will es söll ja au richtig guet uusgseh nacher und nöd wiä e Chindsgi- zeichnig.
Zuletzt geändert von Marco_in_motion am 02 Jun 2013 19:30, insgesamt 1-mal geändert.
GameCollector90 hat geschrieben:ok cool.sött sticker oder folie vo wonderboy in monster world ha fürne arcade table.d mass müssti no luege..isch dass möglich??
Du bruchsch sticker für Wonderboy in Monsterland, das isch es anders als Monsterworld