Chunnt bald. Am 11. Juli nämlich. Und sälbst wänn's nume 20% so luschtig und super wird wie de Bowser's Inside Story, dänn wird's trotzdem immer no eis vo de beschte Spieli vom Jahr. Ganz muetigi würded nämlich sogar behaupte, dass de Bowser's Inside Story trotz Mario Galaxy 1 & 2 und Mario 3D s'beschte Mario-Spili sitt em Mario 64 gsi isch
Da grad no d'Boxarts vo de Vorgänger, will's eso super sind:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Ich frage mich, warum bei Japanern beim Schlafen immer Blasen aus der Nase steigen.
Und warum in Animes ein rieisiger Tropfen neben einem Kopf schwebt, wenn jemandem etwas peinlich ist. Oder warum viele Anime-Figuren ein kleines schwebendes Haustier besitzen.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
General Schaden hat geschrieben:Ich frage mich, warum bei Japanern beim Schlafen immer Blasen aus der Nase steigen.
Und warum in Animes ein rieisiger Tropfen neben einem Kopf schwebt, wenn jemandem etwas peinlich ist. Oder warum viele Anime-Figuren ein kleines schwebendes Haustier besitzen.
Das frog i mi au immer!!!!!!!!!!!!!! Bini also doch nid dr einzig
Gurgelhals hat geschrieben:
evo hat geschrieben:es stoht aber im regal und i könnts jeder zit in DS trugge
Mach sofort! Es isch mit Abstand s'beschte vo de bisherige. De Bowser isch de motherfarking King of Awesome(tm) und de Fawful hätt Wuet!
General Schaden hat geschrieben:Ich frage mich, warum bei Japanern beim Schlafen immer Blasen aus der Nase steigen.
Das frog i mi au immer!!!!!!!!!!!!!! Bini also doch nid dr einzig