chasch ja nöd abstürze.resuscitation hat geschrieben:dört highspeed ufe

Moderatoren: Master(G), zeromeier
chasch ja nöd abstürze.resuscitation hat geschrieben:dört highspeed ufe
BrainBug hat geschrieben:
endlich gute strecken
hä? klar chasch d recht für games chaufe. wo lebsch denn du?Bejita hat geschrieben:
@ Goran
... und i gloube das wär ou rächtlech nid erloubt, eifach mau aui Games ga ufchoufe
Usserdäm wär gloub kei entwickler blöd gnue sini Franchise a MS z verchoufe, oder doch, villech Capcom, oder Squareenix haha, die mache ja nume no verlust, was klar isch bi derä scheisse wo mini einstige lieblings entwickler nume no macheBejita hat geschrieben:Nei i meine wenn its öber chunt und eifach dr ganz markt ufchouft! Kensch monopol stellig u so?
Dänke eher Upgrade, wot kei scheiss verzeue, aber schins het Guerilia nume 2GB a Arbeitsspicher zur verfüegig gha vor dr Ps4 enthüllig!BrainBug hat geschrieben:[img]blöds%20biud[/img]
upgrade oder bullshot. wir werdens sehen.
Aber denn bitte ou Upgrade ir Framerate und Uflösig! 60fps & 1080p!Masatshi hat geschrieben:ich tippe au uf upgrade... nachdem ich last of us gspielt han glaub ich das!
Bejita hat geschrieben:Aber denn bitte ou Upgrade ir Framerate und Uflösig! 60fps & 1080p! Isch ämu das wo ig erwarte wenn si its s 4fache a Arbeitsspicher heiMasatshi hat geschrieben:ich tippe au uf upgrade... nachdem ich last of us gspielt han glaub ich das!
Sorry aber ähm, i erwate no einiges me vo dä neue Konsole ( ämu vor Ps4 da ja die söu me power ha ) was Grafik ageit, dä gseht de deep down ir szene wo är ihm d fackle zue schmeisst ( und i dänke zu 100% das das ingame isch us däm trailer ) scho um einiges verreckter usShadow hat geschrieben:ich glaube alles isch 99% Bullshots, bis ichs in person gsehne. da hets ja bilder ume wo d'uflösig scho 3x höcher isch als 1080p... wer redt da vu Upgrade ? :typej:
sorry, 1080p isch 1080p, klar chan me d'engine und effekt ufeschruube... doch bi 1080p isch fertig. wieso also screenshots vum pc für es game für ps4 in 45034034x2341234 pixel zeige? sinnlos. klar, erwarte ebe au no viel... glaube aber dass de underschied schlussendlich nur bi de engine und bim budget liitBejita hat geschrieben:Sorry aber ähm, i erwate no einiges me vo dä neue Konsole ( ämu vor Ps4 da ja die söu me power ha ) was Grafik ageit, dä gseht de deep down ir szene wo är ihm d fackle zue schmeisst ( und i dänke zu 100% das das ingame isch us däm trailer ) scho um einiges verreckter usShadow hat geschrieben:ich glaube alles isch 99% Bullshots, bis ichs in person gsehne. da hets ja bilder ume wo d'uflösig scho 3x höcher isch als 1080p... wer redt da vu Upgrade ? :typej:
Ja guet, wenn isch das scho nid so gsiShadow hat geschrieben:glaube aber dass de underschied schlussendlich nur bi de engine und bim budget liitmal luege.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste