Nor scho die Sticks…

Moderatoren: Master(G), mr.raw
Ja genau!! Mached das lololol!!!turntablism hat geschrieben:3950.- jetzt sind keini games meh derbii- das würd ich niemals zahle![]()
söll mal eine schribe das isch z`tüür ohni spieli
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Marco_in_motion hat geschrieben:hert, macht mi fast hässig soeine, ich glaub ich mache dochno en Account eifach zum söttigne Joggle schriibe dass sie absoluti Deppe sind...
Und was isch das eigentlich für en chliine schiess Bildschirm i dem Cab?
Hi, wundeschöns Teil. Aber leider viel zu teuer ohne Spiele... könnt Ihr mir nicht alle Emus und Roms drauftun von allen Systemen?
Kann man am Preis noch was machen? Ist ja nicht so, dass ein Top PC / Monitor verbaut wäre...
meyerli hat geschrieben:es sind gnau so grät wo mis härz na höcher für mini candies schla lönd
es geht scho au geili holzcabs bzw non-candies...Fade hat geschrieben:meyerli hat geschrieben:es sind gnau so grät wo mis härz na höcher für mini candies schla lönd
Dasch aber ned uus Holz oder?meyerli hat geschrieben:si chömed aber nöd anes candy here, au wäns zum teil würkli schön sind.
usserd s aero table natürli![]()
ech gseh das voll ned so wie du, esch jo au gschmacksachmeyerli hat geschrieben:si chömed aber nöd anes candy here, au wäns zum teil würkli schön sind.
sehr guet findi das mit spiegel
nei, er meint aber au wills "table" esch = striitbar es "candy"Fade hat geschrieben:Dasch aber ned uus Holz oder?meyerli hat geschrieben:si chömed aber nöd anes candy here, au wäns zum teil würkli schön sind.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Bam! HeheMarco_in_motion hat geschrieben:Also shady dim gamertraum staht nüt meh im Wäg, nimms für 3k:vortex:
m.o.terra kaesi hat geschrieben:Hött beni mis neue Cocktail Cabinet mit Johrgang 1979 go abhole. En wiitere Chindheitstraum esch in erföllig gange![]()
bezli baschtle dra ond es wird wie wörkli neu
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste