Han in letschter Zyt regelmässig extremschti Blähige (also öppe sitt 5-6 Wuche) und ich gsehn z. T. us wie wenn ich im 9te Monet schwanger wär. Dezue chunt no, dass ich würkli permanent muess derb furze und es stink dermasse gruusig, sodass mir sälber devo schlächt wird. Mini Fründin wott scho nüme bi mir übernachte, wüll sie ab minie derbe Fürz chum no chan ischlafe (vor allem wäg em Gruch, es wisch würkli schlimm..) und Bürokollege mide mich au scho im grosse Radius.

Chönt mal zum Doktor gah aber han nöd grad freud an ner Mage/Darmuntersuechig. Han mich mal chli im Internet schlau gmacht, anschinend chas au eifach drah lige, dass ich en Pilzbefall im Darm han oder allergisch uf bestimmti Läbensmittel bin z. b. Milch. Mir isch ufgfalle, dass ich vor allem Blähige mit derb stinkdende Fürz han, sobald ich Milch trinke, Chäs (vor allem Hüttechäs) zu mir nimme oder Fleisch isse. Bim Fleisch stinke d'Fürz immer bsunders derb. Uf Fleisch verzichte isch sicher kei Option bzw. Schweinefleisch chan ich eh nöd ässe, wüll ich anschinend devo immer Bibeli am Fudi, Gsicht etc. überchum (ev. au vo Zucker, so genau weiss ich das ebe no nid...) und Rind öppe ds'einzige isch, was ich vertrage. Oder ebe au nöd. Kennt das Problem öpper und hett es paar gueti Tipp? Danke.
PS: Han agfange, regelmässig meh Volkornprodukt ds'ässe aber sitt denn isch es irgendwie nume no schlimmer worde. Han gmeint, Volkornprodukt sige guet für d'Verdauig?