[Movie]The Man of Steel - 2013

für unsere Movie-Aficionados, Serien-Liebhaber und Audiophilen.

Moderatoren: Avenger, randy

Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Re: [Movie]The Man of Steel - 2013

Beitrag von Uriel »

thaeye hat geschrieben: machsch es dir grad gar chli eifach, das dc scho eher düster isch, marvel chli bunter das isch bekannt, die universe sind so gross das es mal en usgab git wo chli anderst deher chunt isch völlig i.o.

Selbstverständlich red ich vo was anderem.

Dr Clark wird im Film in mehrere Szene provoziert. Ide Szene ide Bar z.B. Im film rächt sich dr Clark, indem er dem Trucker Typ dr Laschtwage kaputtmacht. Dr Clark verhaltet sich det als öb er en Chindergärtner wer.

Was dr Grant Morrison checkt het, und dr Drehbuechautor vom Film offebar nüd? Wenn du unverwundbar bisch und superstarch und alles denn wirsch vermuetlich en verdammt relaxte Typ. Genau das gsehsch ufm Cover vom All Star Superman #1: en Superman wo fascht scho chindlich entspannt driiluegt, wil ihm so zimli nüt was chan aatue. Miner Aasicht nach isch das genau dr Witz am Clark: er laht sich deshalb selte provoziere, will ers nüd nötig het, sich da gross gege irgendwelchi Alltagsclowns ds wehre. Oder wenn ers macht, denn nur im Sinn vom ne harmlose Scherz.

Jetzt chasch natürlich cho und säge: ja, isch denn das jetzt die einzigi Art, mitem Superman um ds gaa?
Nei, natürlich nüd. Aber es wär einiges interessanter, wenn dr Film sich würd mit genau sertige Themene usenand setze, statt sich selber ines Vakuum ds befördere und im grosse Stil so ds tue, als öbs so Comics we die vom Morrison nüd gebt.

Aber was mich einiges mee interessiere würd? diejenige, wo dir Film guet gfunde hend: Was haltet ihr vo de Endszene? halb Metropolis ghat druf und du chasch drvo uusgaa, dass es tuusigi vo Tote git. Het üch das nüd irritiert?
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Gurgelhals hat geschrieben: Isch irgendwie no 'ert: Videospieli imitiered sitt einige Jahr us eme Minderwertigkeitskomplex use Film und wärded dadure immer schlächter und umgekehrt fanged jetzt au Film meh und meh a, d'Videospielästhetik z'kopiere und wärded dadure natürlich au schlächter :lol:
Isch scho immer so gsi, nüd? Ich mein Mediegschichtlich hesch so Wechselwürkige scho X mal gse, z.B. Franz Gertsch Vs. Fotiapparat
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

imfo: de snyder hett mit 300 EIN guete film gmacht.

rätsel: wieso gaht me film go luege wome nüt drvo erwartet?
I speeled my drink!
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

zwirrlibatz hat geschrieben:wieso gaht me film go luege wome nüt drvo erwartet?
das machi regelmässig so, wil mer sich völlig cha la überrasche. gange 3-4 mal pro jahr miteme guete kolleg is kino, eine vo üs list jewils de film us und seit em andere nid wele. denn gosch i kinosaal und lasch dich la überrasche. ich finds super, so gsehn ich au mol e film woni suscht vilicht gar nie gseh hät. i de letschte jahre hani so erscht ei einzige film gseh, woni nachher entüscht gsi bi.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

so isch super. ich vergiss amigs während de werbig und vorfilm wele film eigetli chunnt und das isch no lässig.

aber so die wo amigs säge sie heige "nüt erwartet" und drum sig de film na easy gsi, das verstah ich nöd. für mich reini ziitverschwändig.
I speeled my drink!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

WUNDERBARE FILM 9/10 -1 wege de story um d louis lane wo würkli absolut ufgsetzt würkt. de rest vom film isch phantastisch. aber isch wohl de frauequote gschuldet au chli.

cavill absolut passend, wenni schwul wär min typ.
de geil epos am afang super
döt wo de superman am schluss als chind s cape aleit im wind..super
oder döt woner es loch schlat is ruuumschiff und geg d erde luegt und sin daddy seit: u can save her, u can save all of them, den s jesuschrüzz und mit entschlossenem blick geg d erde flüge und fürd mensche kämpfe. so guet.
d szene mit sim vater und em tornado :(

filmmusig absolut brililliant inkl gänsehuut. was vom beste woni je ghört han.

dummi oneliners hani selte ghört, wenn scho en kritik den eventuell z vill pathos. ja. aber dumm. nei.

allgemein findi sehr geili bilder ( JA GREENSCREEN ICH WEISS). natürli chlöpfts und täschts am shcluss ca. 45 minute lang ( JA DAS ISCH Z LANG), aber sowas hani nah nie so guet insezniert gseh. selte hani d chraft vo de superhelde so guet gspürt wie mit dene bilder und dem soundtrack.

de bösewicht haet glaubs im vertrag au druff bestande glichvill wie de cavill z sgeh sii, isch ja fast immer im bild.

bisher mis highlight i dem churze filmjahr. im grosse und ganze en toll gmachte film für supermanfans. kritik : letscht kampfszene z lang, villl fast scho ufdringliche pathos und wie üblich halt paar plotholes. de rest findi würkli sehr guet.
Zuletzt geändert von thaeye am 25 Jun 2013 14:30, insgesamt 9-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Uriel hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben: machsch es dir grad gar chli eifach, das dc scho eher düster isch, marvel chli bunter das isch bekannt, die universe sind so gross das es mal en usgab git wo chli anderst deher chunt isch völlig i.o.

Dr Clark wird im Film in mehrere Szene provoziert. Ide Szene ide Bar z.B. Im film rächt sich dr Clark, indem er dem Trucker Typ dr Laschtwage kaputtmacht. Dr Clark verhaltet sich det als öb er en Chindergärtner wer.

Was dr Grant Morrison checkt het, und dr Drehbuechautor vom Film offebar nüd? Wenn du unverwundbar bisch und superstarch und alles denn wirsch vermuetlich en verdammt relaxte Typ. Genau das gsehsch ufm Cover vom All Star Superman #1: en Superman wo fascht scho chindlich entspannt driiluegt, wil ihm so zimli nüt was chan aatue. Miner Aasicht nach isch das genau dr Witz am Clark: er laht sich deshalb selte provoziere, will ers nüd nötig het, sich da gross gege irgendwelchi Alltagsclowns ds wehre. Oder wenn ers macht, denn nur im Sinn vom ne harmlose Scherz.

Jetzt chasch natürlich cho und säge: ja, isch denn das jetzt die einzigi Art, mitem Superman um ds gaa?
Nei, natürlich nüd. Aber es wär einiges interessanter, wenn dr Film sich würd mit genau sertige Themene usenand setze, statt sich selber ines Vakuum ds befördere und im grosse Stil so ds tue, als öbs so Comics we die vom Morrison nüd gebt.

Aber was mich einiges mee interessiere würd? diejenige, wo dir Film guet gfunde hend: Was haltet ihr vo de Endszene? halb Metropolis ghat druf und du chasch drvo uusgaa, dass es tuusigi vo Tote git. Het üch das nüd irritiert?

er isch nah nix clark kent vom daily planet (wie will er als chind entspannt sii waenner er nöd weiss waser gnau isch) . lueg de film namal. das isch d mueter vo allne superman. er weiss nah gar nix vo mensche und beschütze und wieso und weshalb. er isch am lerne. und ich find gnau das haet de snyder guet überebracht. d entwicklig vom superman. du chasch doch nöd eifach de superman wo scho lang uf sim trip isch mit em superman us de afäng vergliche. aber was ich würkli doof gfunde han isch sin letsht uftritt bim daily planet, hahaha er haet eifach en brülle aa und louis erchänt ihn nöm. aber das isch halt so.
isch ja scho lustig, alli grosse hollywood reviewer zerrisset de film. comicfans sind die meiste begeisteret.
und zu dim letschte punkt vowege tuusig tote, ich weiss nöd wieso meh uf so en gedanke chunt inere comicverfilmig, du häsch irgendswie scho chli komischi erwartige, aber du bisch ja au de wo erwartet imene star trek film das alles sini physikalischi ordnig muess ha:). das isch wie mini fründin wo au seit de superman segi unrealistisch, willer laser us de auge schüsst. übrigens häsch ja wo die welteformer chömet, gnueg umeschreiendi lüüt gsi und hüüser zämäflüge das sött lange für dis hirn:) natürli gits toti waenn zwei superhelde ufenandtätschet, und er probiert ja doch nah ab und zue eine z rette haha:)
Zuletzt geändert von thaeye am 25 Jun 2013 13:44, insgesamt 1-mal geändert.
abyss
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von abyss »

Wie mi cha erinnere, hett en Schwizer (Berner :P) rächt viel ade Effects mitbastlet. Findi meggen!! :1thumb:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

zwirrlibatz hat geschrieben:imfo: de snyder hett mit 300 EIN guete film gmacht.

rätsel: wieso gaht me film go luege wome nüt drvo erwartet?
watchmen isch also au nöd z verachte,dawn of the dead isch au nöd schlecht gsi.
abyss
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von abyss »

http://vimeo.com/28234910" onclick="window.open(this.href);return false;

The End Is Nigh
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

thaeye hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:imfo: de snyder hett mit 300 EIN guete film gmacht.
watchmen isch also au nöd z verachte,dawn of the dead isch au nöd schlecht gsi.
hm, watchmen hett mich ebe glangwiilet und de dawn of the dead isch im vergliich zum original furchtbar will nichtssagend. zombiefilm 08/15 abem riissbrätt.
I speeled my drink!
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Re: AW: [Movie]The Man of Steel - 2013

Beitrag von Skeletor »

lol
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

thaeye hat geschrieben:
Uriel hat geschrieben:

er isch nah nix clark kent vom daily planet (wie will er als chind entspannt sii waenner er nöd weiss waser gnau isch) . lueg de film namal. das isch d mueter vo allne superman. er weiss nah gar nix vo mensche und beschütze und wieso und weshalb. er isch am lerne. und ich find gnau das haet de snyder guet überebracht. d entwicklig vom superman. du chasch doch nöd eifach de superman wo scho lang uf sim trip isch mit em superman us de afäng vergliche. aber was ich würkli doof gfunde han isch sin letsht uftritt bim daily planet, hahaha er haet eifach en brülle aa und louis erchänt ihn nöm. aber das isch halt so.
isch ja scho lustig, alli grosse hollywood reviewer zerrisset de film. comicfans sind die meiste begeisteret.
und zu dim letschte punkt vowege tuusig tote, ich weiss nöd wieso meh uf so en gedanke chunt inere comicverfilmig, du häsch irgendswie scho chli komischi erwartige, aber du bisch ja au de wo erwartet imene star trek film das alles sini physikalischi ordnig muess ha:). das isch wie mini fründin wo au seit de superman segi unrealistisch, willer laser us de auge schüsst. übrigens häsch ja wo die welteformer chömet, gnueg umeschreiendi lüüt gsi und hüüser zämäflüge das sött lange für dis hirn:) natürli gits toti waenn zwei superhelde ufenandtätschet, und er probiert ja doch nah ab und zue eine z rette haha:)
Es isch zimli klar, dass d Lois dr Clark sofort erkennt. Er änderet ja au sin Name nüd, und sie weiss ja dass er dr Superman isch.

Verstahsch du mich absichtlich falsch? Min Punkt bi Star Trek isch nüd im Gringschte deckigsgliich mit dim Biispiel vo dinere Fründin. Dini Fründin schiint müeh ds haa mit physikalische Unwahrschinlichkeite, ich mit ere lexikalische Unzuelenglichkeit. Entfernter chönnti das fascht nüd sii.
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

so han en au gseh. mir hät er also rächt guät gfalle. 8/10. dä cavill passt als superman.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Uriel hat geschrieben:Aber was mich einiges mee interessiere würd? diejenige, wo dir Film guet gfunde hend: Was haltet ihr vo de Endszene? halb Metropolis ghat druf und du chasch drvo uusgaa, dass es tuusigi vo Tote git. Het üch das nüd irritiert?
Moll mich hetts scho komisch dunkt dass da niemert reklamiert. De Hancock hett nämli rächt Ärger brcho wäg so Sache und isch au deswäge en Superfilm. Ich wür sogar meine, dass de meh Diskussionstoff als de Stahlmaa hergäbt.
I speeled my drink!
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

Uriel hat geschrieben:Aber was mich einiges mee interessiere würd? diejenige, wo dir Film guet gfunde hend: Was haltet ihr vo de Endszene? halb Metropolis ghat druf und du chasch drvo uusgaa, dass es tuusigi vo Tote git. Het üch das nüd irritiert?

ah ja, wott au no churz: natürlich sich das "irritierend". wenn nöd sogar na meh. und ich glaube ebä au, dass das dänn au eher imene nächste teil thematisiert wird. speziell hani vorallem au gfunde, dass er dä zod tödet.

villicht wird ja mal dä superman nöd so gliebt wiä ih dä alte film.
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Isch ok gsi
Antworten