ich hab ca. 123153435 mods an und es ist immernoch augenkrebs

Moderatoren: Master(G), zeromeier
jetzt hani agfange letscht wuche, ändlich! LOLMasatshi hat geschrieben:ich hetti jetzt en neue pc. aber kei ziit für sones grosses game. ich hans scho lang welle mal spiele. hamer damals xbox version gholt und is gstell gstellt und dette stahts bis hütt, unuspackt und ungspielt....
Masatshi hat geschrieben:bin stufe 24... ha knapp 20 stunde gspielt bis jetzt. es änd isch nöd in sicht. zu geil das spiel. weiss gar nüme, ob ich je nomal sowas wie call of duty spiele chan.
das isch dumm, öper mues dir ja zesse bringe.Masatshi hat geschrieben:Ich verchauf Familie
Uriel hat geschrieben:In 6-12 Monat redisch we dr Gurgelhals.
Masatshi hat geschrieben:aber irgendwie bini jetzt glaub grad ime guete (gamer-)alter, woni sowas wie skyrim erscht richtig zschätze lerne.
Geduld, Geduld. Irgend im ne Steam Sale wird er Fallout: New Vegas chaufe und merke, we me so Games in «Guet» macht.zwirrlibatz hat geschrieben:Uriel hat geschrieben:In 6-12 Monat redisch we dr Gurgelhals.Masatshi hat geschrieben:aber irgendwie bini jetzt glaub grad ime guete (gamer-)alter, woni sowas wie skyrim erscht richtig zschätze lerne.
luegsch chli uf dini wortwahl oder willsch e verwarnig?Masatshi hat geschrieben:verdirb mir jetzt bloss ned de spass zwirrlifigg, okay?
Hani also grad welle säge. Ich und all die Bethesda-"Mein erstes 'RPG'"-SpieliUriel hat geschrieben:Geduld, Geduld. Irgend im ne Steam Sale wird er Fallout: New Vegas chaufe und merke, we me so Games in «Guet» macht.zwirrlibatz hat geschrieben:Uriel hat geschrieben:In 6-12 Monat redisch we dr Gurgelhals.Masatshi hat geschrieben:aber irgendwie bini jetzt glaub grad ime guete (gamer-)alter, woni sowas wie skyrim erscht richtig zschätze lerne.
zwirrlibatz hat geschrieben:luegsch chli uf dini wortwahl oder willsch e verwarnig?Masatshi hat geschrieben:verdirb mir jetzt bloss ned de spass zwirrlifigg, okay?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 5 Gäste