final fantasy/besti versione
Moderatoren: Master(G), mr.raw
- Snatcher
- Crocodile Hunter
- TRADINGPOINTS:
-
2220
wot demnaechst mal no die alte ff's in ahgriff neh, aber inzwuesche gits ja eh tonne versione vo jedem teil zb. 1/2 uf psp, ps1, gba und und und....
drum bloedi frag vo teil 1 - 6 uf wellne graet sind die beste versione dihei, abgseh vo de originale....
ich mein zb 6 gits ja uf de ps1 + psn + virtual console usw.....woteifach die best version ha.
drum bloedi frag vo teil 1 - 6 uf wellne graet sind die beste versione dihei, abgseh vo de originale....
ich mein zb 6 gits ja uf de ps1 + psn + virtual console usw.....woteifach die best version ha.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
wenn gern GBA micro häsch, würdi alles dete druf spiele. 1/2 GBA, 3 DS, 4-6 GBA.
denn häsch so chip musig und kei ladeziite. ladeziite sind s schlimmscht wos je häts git, bi so games. de micro passt au überall anne und guets backlight. chasch also immer gamen. dihei, dusse, arbetsweg, im bett, uf em wc. immer und überall. speichere chasch au immer. bim 1&2 häsch no es paar extra verliis, zum no herteri kämpf mache. guet, bim 5i glaubs au.
denn häsch so chip musig und kei ladeziite. ladeziite sind s schlimmscht wos je häts git, bi so games. de micro passt au überall anne und guets backlight. chasch also immer gamen. dihei, dusse, arbetsweg, im bett, uf em wc. immer und überall. speichere chasch au immer. bim 1&2 häsch no es paar extra verliis, zum no herteri kämpf mache. guet, bim 5i glaubs au.
- Snatcher
- Crocodile Hunter
- TRADINGPOINTS:
-
2220
merci fuert antwort!
kacke das anschinend alles uf de handhels besser isch, ich tuen ebe lieber gmuetlich vor em fernseh hocke als mit somene chline screen
kacke das anschinend alles uf de handhels besser isch, ich tuen ebe lieber gmuetlich vor em fernseh hocke als mit somene chline screen

Re: final fantasy/besti versione
Hmm, für GBA gibt's ja glaub kein Adapter mehr oder? Oder kann man mit diesem Gamecube-Adapter GBA-Spiele abspielen.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
wii oder wii u console sind glaubs nur 1:1 emulationen.Snatcher hat geschrieben:merci fuert antwort!
- Snatcher
- Crocodile Hunter
- TRADINGPOINTS:
-
2220
DeftOne hat geschrieben:Hmm, für GBA gibt's ja glaub kein Adapter mehr oder? Oder kann man mit diesem Gamecube-Adapter GBA-Spiele abspielen.
ja de gits scho no, han leider sit em umzug aber kein gc meh.
- Snatcher
- Crocodile Hunter
- TRADINGPOINTS:
-
2220
ja ich wirds mal abchlaere, 4ih muessti glaubs eh au uf de psp spiele weg em zuesaetzliche after blabla ussert ich wuers uf de wii abelade. 1 + 2 hetti no uf de ff origins aber ebe ladezite vermueti kacke. 3 han ich ds version, 4 psp, 5 + 6 het I no uf de ff anthology, aber vermuetli au wieder schlechti ladezite. wuerd mi wunder wie die psn und ebe virtual console versione sind...geosnow hat geschrieben:wii oder wii u console sind glaubs nur 1:1 emulationen.Snatcher hat geschrieben:merci fuert antwort!
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
also 1+2 und 5+6 würdi nöd uf ps1 spiele. da regsch di nur uf.
uf dr psp het alles so glizer efekt, gba isch snes style. s 3 gits usschliesslich als 3d remake für ds in uns verständlicher sproch. die erschte 3 muesch eigentlich au nur mache wenns dich wirklich interessiert wie sich t serie so entwicklet het und wirklich RPG fan bisch, ansuste tüens 4-6 au, s git nüüt in de ganz alte wome denn in de neuere nit gseh würdi.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
also am authentischte fahrsch bestimmt uf em SNES, wiel den hesch absolut original uuflösig. alles andere isch entweder aapast oder interpoliert.
natürli au nur wenns uf original crt spielscht. susch spilts eigentlich kein grossi rolle.
natürli au nur wenns uf original crt spielscht. susch spilts eigentlich kein grossi rolle.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
1-2 häsch uf em gba au relativ schnell durre. sind sehr simple aber no iisi. e vielschichtigi gschicht händs aber nöd so.
also die erschte 3 gits nur ufem FC/NES und sin scho rächt e zuemuetig, sälbscht für retro fans. die nekschte 3 sin denn SNES wobi s fünfi nur JAPANISCH erschine isch und mer somit au ufe port agwise isch. PS1 isch wie erwänt wäg de ladeziite rächt ungünschtig. GBA isch miner meinig noch wirklich s beschtTatsujin hat geschrieben:also am authentischte fahrsch bestimmt uf em SNES, wiel den hesch absolut original uuflösig. alles andere isch entweder aapast oder interpoliert.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
es git nüt bessers als vor em ischlafe es GBA FF zspiele.
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
geosnow hat geschrieben:es git nüt bessers als vor em ischlafe es GBA FF zspiele.

alti sega j'n'r uf em gamegear sind aber au nöd schlecht. so sonic oder aleste.
@topic: emulier doch eifach dä GBA oder d'PSX. dänn häsch kei ladeziite.
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
GBA versione sind echt iisi und mit em micro so geil zum spiele. de chasch au in usgang näh und wenn langwilig isch, gamesch e rundi.
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
solangs kei hentai spiel oder dating sims sind 

Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- nascarbryant
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
150
schwär zum vergliche aber ich säg mol 6i dänn 7i
Motto: "fly plaything, fly....."
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
hä? was hät denn de nascar gesse?
vilicht hawaiianischi holzrose? mer weiss es nit so genau.