Schwerer Autodiebstahl V - GTA V
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
s'beschte am trailer obe isch dä krautrock. 

I speeled my drink!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
jaaaa alles scheisse, alles hät sich zum böse gwendet.... nur diä chline, nöd erfolgriche games sind guät... alles... .:S`LLELEEIEPPELY
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
git definitiv schlimmers als GTA
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
call of duty ih dä aktuelle generation 

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich han nur eis GTA länger gspielt, und das isch s'III gsi. für mich damals halt was neus gsi, 3D und alles chasch machä.
uf diä andere hani mich dänn immer gfreut, 1-2 stund gspielt und dänn händs mich glangwillet und ich hans uf dziite tuä.
zerscht 1-2 missione, dänn hani agfange mit em auto vo allne mögliche löcher z'stürze, all lüt verschüsse, azünde, dä polizei entcho und dänn isch s'ganze interesse wieder wäg gsi.
en komplette online-coop wär mal no was. mit 3-4 lüt.
uf diä andere hani mich dänn immer gfreut, 1-2 stund gspielt und dänn händs mich glangwillet und ich hans uf dziite tuä.
zerscht 1-2 missione, dänn hani agfange mit em auto vo allne mögliche löcher z'stürze, all lüt verschüsse, azünde, dä polizei entcho und dänn isch s'ganze interesse wieder wäg gsi.
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
GTA Vice City... eine vo dene Games, woni eifach amigs ufm PC zockt han, ohni gross Missione ds mache. Sound ineghebt, uf dr Vespa losfahre. Ich hans gliebt.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
When I awake, I am the beggar of the world.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
du sötsch saints row spiele.Skeletor hat geschrieben:ich han nur eis GTA länger gspielt, und das isch s'III gsi. für mich damals halt was neus gsi, 3D und alles chasch machä.
gta: bescht spiel für mich sit jahre und äigentli s'einzig woni regelmässig duräspiel. vice city hedsch au sölä spiele, isch massiv besser als gta3, MASSIV.
oder gang zersch uf kalifornie und chauf nachher gta5
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
jetzt isches mal mit asatzwiis gueter grafik. ich gib em e chance. driver hani au uf em Pece durregspielt.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
säg ich imfall nöd, du immerallespauschalisiertrottel.Skeletor hat geschrieben:jaaaa alles scheisse, alles hät sich zum böse gwendet.... nur diä chline, nöd erfolgriche games sind guät... alles... .:S`LLELEEIEPPELY
I speeled my drink!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
du bisch zur abwechslig nöd mal gmeint gsi.zwirrlibatz hat geschrieben: säg ich imfall nöd, du immerallespauschalisiertrottel.
aber lueg da:

Re: Schwerer Autodiebstahl V - GTA V
ich bin gmeint und ich stand drzue. sorry, i find das halt so, moderni videospiel sin für mich zu 95% abfall. liid halt au unterem tatsujin syndrom, eifach 2 konsolegeneratione verschoobe.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
jetzt seisch es ja scho anderscht und scho störts mich nüm.
dä punkt "für mich" isch na entscheidend.
usserdem stört mich halt eifach efangs diä immer gliche lüt wo bi jedem neue game s'gliche schriebet, obwohls ja eigentlich gar kei neui games meh spielet.
und vieli games vo dä letschte generatione wirdet mir viel zfescht globt. mal abgseh vom SNES. dä isch immer no dä bescht. Super Mario World. ghört eigentlich zu dä weltwunder.
dä punkt "für mich" isch na entscheidend.
usserdem stört mich halt eifach efangs diä immer gliche lüt wo bi jedem neue game s'gliche schriebet, obwohls ja eigentlich gar kei neui games meh spielet.
und vieli games vo dä letschte generatione wirdet mir viel zfescht globt. mal abgseh vom SNES. dä isch immer no dä bescht. Super Mario World. ghört eigentlich zu dä weltwunder.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
jetzt chunnt den en trottel (2-3 trottle sind) wo dä spruch us em dani fohrler talk bringt: jede chan mache was er will, will ..... .sssssssssssssleepy.evo hat geschrieben: ich stand drzue.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
sie sorry im fall.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Skeletor hat geschrieben:du bisch zur abwechslig nöd mal gmeint gsi.zwirrlibatz hat geschrieben: säg ich imfall nöd, du immerallespauschalisiertrottel.
aber lueg da:

I speeled my drink!
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Egal was mer vom Game haltet, de Trailer isch enorm beeidruckend uus rein technologischer Sicht und in Sache Scale. Ich finds gspunne! Aktie, Golfe und tauche. Imene Auto Räuber spieli. Und das s'Gameplay i allem einigermasse verhebe wird isch nüme normal. Es git Games die mached nur tauche und versäged grandios demit. Das Game chönnteds mit dem Trailer au für 150 Stutz verchaufe.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
TripleA-äkschn-bombast-pengpeng mal ufd Siite: Rockstar het es paar vo de taläntiertische Writers ir Industrie und entsprächend immer sehr solidi/unnärvigi bis sogar extrem gueti Storyböge, Charaktere und Dialög. Das isch e Sälteheit, nid nur im Triple-A-Beriich. Drum freuenimi uf das Spiu.
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
Ich wuerd au 300.- zahle fuer das game lol
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
also s'schlimmscht vo dere generation isch mit grossem abstand assassins creed, das ischmer nach riflichem überlegge klar wurde.Skeletor hat geschrieben:call of duty ih dä aktuelle generation
call of duty singleplayer isch aber au sehr wit obe debi und vor allem weg sim starche ifluss dur de erfolg bsunders schlimm
nei, da isch GTA meilewit devo entfernt, ich freu mich au ufs 5i, chani ganz ehrlich säge. ich häts nur lieber uf de ps4 gha...
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Chunnt sicher ou uf next Gen, oder?
Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
R.I.P Henry - Ernst bleiben
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
+Sephi hat geschrieben:TripleA-äkschn-bombast-pengpeng mal ufd Siite: Rockstar het es paar vo de taläntiertische Writers ir Industrie und entsprächend immer sehr solidi/unnärvigi bis sogar extrem gueti Storyböge, Charaktere und Dialög.
= does not compute.D'Tasach hat geschrieben:D'GTAs, wo d'Stories i.d.R. es uninspirierts und oberflächlichs Flickwerk vo Zitat us de Lieblingsfilm vo de Entwickler isch (speziell GTA 3 bis San Pelegrino und vo dene vor allem s'Vice City; i de Fachsprach fallt das i d'Schublade "Fan Fiction") und/oder grad im Bezug uf Charaktere ganz eifach total unlogisch und tumm isch (Haupttäter i dem Bereich: GTA IV)
Womöglich s'gröschte Rätsel vo de letschte Konsolegeneration: Werum isch so öppis tumms wie d'Story vom GTA IV als Meilestei und Quantesprung i de Gschicht vo de Videospieli abgfiiret worde? Schwarmtummheit?

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Will d'Lüüt völlig unfähig zum Unterscheide sind. S'Guete a GTA sind d'Spielwält und sehr gschmackvolli Soundtracks und öppedie mal gueti - obwohl, aber egal, komplett stereotypi - Charaktere. Da sinds würkli rächt stilsicher. Aber d'Masse vo de Spieler bis zu de Schrieberling chönnd nöd differenziere. Wenn all die biigmischte Einzelheite super und spassig sind und s'Spieli denn no e Story hett, dänn isch Letschteri eifach so fraglos magischerwiis au super.
I speeled my drink!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Isch glaubs sogar no viel eifacher: Die tümmere Lüüt lönd sich eifach blände, wänn de Hauptcharakter i de Zwüschesequenze halt echli devo schwafled, wie er eigentlich de Gwalt möcht abschwöre (I eme farking GTA! LAULEN!!! Und de erscht, wo jetzt mit em "Argument" chunnt, dass das ja genau de Punkt isch vom Spiel, de chunnt eis ufs Muul über!
), echli ominösi Jugoslaviechrieg-Adüütige macht und das ganze no chli mit "Kritik" am American Dream-Mythos uf Sekundarschuelniveau garniert wird. Das isch dänn für Videospieli alles scho so far out, dass es niemertem in Sinn chunt, das no welle nach qualitative Kriterie z'beurteile.

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz