Skeletor hat geschrieben:call of duty ih dä aktuelle generation
also s'schlimmscht vo dere generation isch mit grossem abstand assassins creed, das ischmer nach riflichem überlegge klar wurde.
call of duty singleplayer isch aber au sehr wit obe debi und vor allem weg sim starche ifluss dur de erfolg bsunders schlimm
nei, da isch GTA meilewit devo entfernt, ich freu mich au ufs 5i, chani ganz ehrlich säge. ich häts nur lieber uf de ps4 gha...
Gurgelhals hat geschrieben:Isch glaubs sogar no viel eifacher: Die tümmere Lüüt lönd sich eifach blände, wänn de Hauptcharakter i de Zwüschesequenze halt echli devo schwafled, wie er eigentlich de Gwalt möcht abschwöre (I eme farking GTA! LAULEN!!! Und de erscht, wo jetzt mit em "Argument" chunnt, dass das ja genau de Punkt isch vom Spiel, de chunnt eis ufs Muul über! ), echli ominösi Jugoslaviechrieg-Adüütige macht und das ganze no chli mit "Kritik" am American Dream-Mythos uf Sekundarschuelniveau garniert wird. Das isch dänn für Videospieli alles scho so far out, dass es niemertem in Sinn chunt, das no welle nach qualitative Kriterie z'beurteile.
Gurgelhals hat geschrieben:Isch glaubs sogar no viel eifacher: Die tümmere Lüüt lönd sich eifach blände, wänn de Hauptcharakter i de Zwüschesequenze halt echli devo schwafled, wie er eigentlich de Gwalt möcht abschwöre (I eme farking GTA! LAULEN!!! Und de erscht, wo jetzt mit em "Argument" chunnt, dass das ja genau de Punkt isch vom Spiel, de chunnt eis ufs Muul über! ), echli ominösi Jugoslaviechrieg-Adüütige macht und das ganze no chli mit "Kritik" am American Dream-Mythos uf Sekundarschuelniveau garniert wird. Das isch dänn für Videospieli alles scho so far out, dass es niemertem in Sinn chunt, das no welle nach qualitative Kriterie z'beurteile.
stimmt türli au.
mich das immer grad depressiv.
GTA chan trotzdem es guets Writing haa, au wenn dr Inhalt Banane isch: denn nämlich, wenn d Dialög nüd endlos lang und pompös werded oder im ne Gangster-Lingo-Staccato zemegstottered werded. Ds «Wie» i de Story vom GTA IV isch denn tatsächlich nüd leid gsi (hans aber nie würklich lang gspielt), völlig unabhängig vom «Was».
Ich glaub um das isches am Sephi gange, nim ich mal aa.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Reinforced hat geschrieben:gurkt mich mega ah das d PC Version ersch ändi jahr chunnt.
Isch das bestätigt?
wenns wenigstens ändi jahr wär.
neueschte infos zur folg chunts erst im märz 2014 für pc.
vorher chunt no en ps4 und xbox one version.
pc isch bi rockstar gaaaaaaaaanz wiit hinde ide prioritätslischte, piracy sei dank.
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
bi GTA luegi sogar gern streams, hani bim IV scho gemacht vorem launch und iets au wieder. es passieret derart viel luschtigi chlini sache. mega, das spiel wird ganz ganz gross vo dem woni iets scho gseh han.
han scho i vielne fore gläse dasses scho git
ide schwiz weiss nöd, de wog het gschriebe mäntig versand, aber weiss weiss vilicht ischs murn im briefchaschte, bö
S'erschte spiil sit em Mario 64 woni wieder emol richtig gstuunt han. Wasser, speziell d'wälle im meer, gsehn absolut fantastisch us. Und au sunscht zum teil photirealistischi grafik (abgseh vom aliasing).
D'PC version mit real 1080p, 60fps, HD texture und hochi witsicht muess göttlich usgseh
absolut krass was rockstar für en wält kreiert het, so öbbis gits kei 2. mol.
Han d'bauxen version gspielt. Morn chönt i aber d'ps3 version teschte. Morn zoobe 16 uhr fallt aber schiins eh z'NDA.
Öb die dütsch version multilang isch weiss i leider nid. D'sprochusgoob isch aber sowit i mitbecho han eh überall uff änglisch und numme UT wärde lokalisiert