adios
TOD DE MONARCHIE/RANT OF THE DAY
Moderator: Avenger
TOD DE MONARCHIE/RANT OF THE DAY
FUGG BABIES UND FUG WINDSORS, kei ziitig chasch meh lese ohni de mist uf de titelsiite. geistesgstörti lüüt, nixnux soviel präsenz geh.
adios

adios
Re: TOD DE MONARCHIE/RANT OF THE DAY
Ich han nüt gseh bis jetzt.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Es ist ein Junge!
Breaking News! Never happened before! Ab morn neue Serie! 12 Monate Rückblick uf d Schwangerschaft! Ganz exklusiv im Glückspost/Blick/Bunte/Royal/Schlagmichtot! Themen die die Welt bewegen!

Breaking News! Never happened before! Ab morn neue Serie! 12 Monate Rückblick uf d Schwangerschaft! Ganz exklusiv im Glückspost/Blick/Bunte/Royal/Schlagmichtot! Themen die die Welt bewegen!
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
egal, vil wüssenswärter isch, dass de carsten schloter vo de nsa umbrocht worde isch. es sig aber selbschtmord gsi sägeds. 

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ich au nöd. zitig- nie vermisst sitt ich ufghört han läse.Acid hat geschrieben:Ich han nüt gseh bis jetzt.
verzell. mach link.Herr Rossi hat geschrieben:egal, vil wüssenswärter isch, dass de carsten schloter vo de nsa umbrocht worde isch. es sig aber selbschtmord gsi sägeds.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
in my head. mini anahm hed ähnlich vil ghalt wie die vo de schmier wägem sälbschtmord. niemert ussert är sälber weisses. glaub nid daser wägem druck vo de weko (letscht wuche i de zitige gsii) so wiit würd go. hauptsach sini aghörige finded de fride mit de nöie situation.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
fair. ja.

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
retorteband?zwirrlibatz hat geschrieben:[sex pistols]
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Nei, das hätt de Malcolm McLaren nachträglich bloss behaupted zum sich wichtiger mache, als er effektiv gsi isch, und die tumme Musigjournis händs em nahplapperet, will's halt e gueti Story isch. Da lueg, sipr:geosnow hat geschrieben:retorteband?zwirrlibatz hat geschrieben:[sex pistols]

Und da läse, no meh sipr:

De John Lydon = eine vo de Allerbeschte. Abrschosicher!
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Vo wo hesch diä Informationä drüber wiä vil Ghalt d Anahm vo de Schmier hed (oder was eigentlich dini Ussag isch, dassi im Moment praktisch gar kei hed)?Herr Rossi hat geschrieben:in my head. mini anahm hed ähnlich vil ghalt wie die vo de schmier wägem sälbschtmord.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ebe, das weiss me ja nid, drum chamer alles anäh und au alles usschliesse. Solangs kei Fakte gid wirds bi Schpekulatione blibe.Acid hat geschrieben:Vo wo hesch diä Informationä drüber wiä vil Ghalt d Anahm vo de Schmier hed (oder was eigentlich dini Ussag isch, dassi im Moment praktisch gar kei hed)?Herr Rossi hat geschrieben:in my head. mini anahm hed ähnlich vil ghalt wie die vo de schmier wägem sälbschtmord.
Bi vilicht scho chli drigschosse mit minere Ussag, er heds ja nid grad liecht gha in letschter Ziit. Und wenn suscht scho psychisch agschlage bisch....
Trotzdem blibts für mich nid klärt, solang mer Mord nid cha usschliesse.
Drigschossä bisch, das stimmt...will dinni Ussag ohni witeri Usfüehrigä so zimlich gar kei Sinn macht (de Teil mit de NSA... natürlich chamerne Gschuld a jedem Totä uf derä Wält geh, aber das würd glaub niemerem würklich öpis bringä, will d Wahrschindlichkeit dassi tatsächlich für jedä Totä verantwortlich sind verschwindend gring isch).
Und bi dinä Abwägigä vom Ghalt vo Anahmä vergisisch schiinbar, dass de möglichi Ghalt vo de Anahm vo de Schmier gar nüt mit dem mues ztuä ha was du oder isch über de Fall wüssed, will mir wüssed, ich nimm mol a dis wüssä beschränkt sich ebäfalls uf das us de Mediä, eigentlich gar nüt drüber.
Und bi dinä Abwägigä vom Ghalt vo Anahmä vergisisch schiinbar, dass de möglichi Ghalt vo de Anahm vo de Schmier gar nüt mit dem mues ztuä ha was du oder isch über de Fall wüssed, will mir wüssed, ich nimm mol a dis wüssä beschränkt sich ebäfalls uf das us de Mediä, eigentlich gar nüt drüber.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
falsches topix.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250

mi närvt das tumme getue um royals allgemein sit jahre!
früecher isch e könig wenigstens no e könig gsi u het regiert! hüt ischer e witzfigur für d'boulevard medie!
früecher isch e könig wenigstens no e könig gsi u het regiert! hüt ischer e witzfigur für d'boulevard medie!

d königshüser sind hüt eher bitz prestigue objekt bzw was für turischte. No mängs land hät gern sowas um d möngel azlocke.Jones hat geschrieben:mi närvt das tumme getue um royals allgemein sit jahre!
"ui lueg goff det ine wohnt de König"

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Was liest du denn für Zeitungen?thaeye hat geschrieben:FUGG BABIES UND FUG WINDSORS, kei ziitig chasch meh lese ohni de mist uf de titelsiite. geistesgstörti lüüt, nixnux soviel präsenz geh.
adios
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Sexualitätspistolen
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
zeig mir eine die nicht davon berichtet hat?General Schaden hat geschrieben:Was liest du denn für Zeitungen?thaeye hat geschrieben:FUGG BABIES UND FUG WINDSORS, kei ziitig chasch meh lese ohni de mist uf de titelsiite. geistesgstörti lüüt, nixnux soviel präsenz geh.
adios
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
geosnow hat geschrieben:retorteband?zwirrlibatz hat geschrieben:[sex pistols]

I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
d'Woz?thaeye hat geschrieben: zeig mir eine die nicht davon berichtet hat?
I speeled my drink!
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
hani mal im inets gläse.zwirrlibatz hat geschrieben:geosnow hat geschrieben:retorteband?zwirrlibatz hat geschrieben:[sex pistols]