Shady's Gute-Nacht-Geschichten - Heute: Achtung Polizei!
Moderator: Avenger
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
Shady's Gute-Nacht-Geschichten - Heute: Achtung Polizei!
So, hüt wieder mal en Tag zum es Chrütz a d'Decki mache.....
Churzi Vorgschicht: Mir hät ja d'Autoversicherig (Zürich Connect) d'Versicherige wege, 2 Parkschäde, wo nöd ich verursacht han, kündet. Han denn bi de Axa Winterthur underschriebe, ohni grösseri Problem... hend gseit sie schicked de Nachwiis, isch alles guet für mich...
3-4 Wuche spöter chumi vu dä Polizei en Vorladig über, will no kein Nachwiis cho isch... lüte de Versicherig ah. Die seit "Ui, 'tschuldigung, da isch en Fehler passiert, mir übernehmed alles für sich, inkl. Telefon/Nachwiis bi de Polizei... isch für Sie erlediget"... en Stund spöter lüteds mir zrugg und säged, dass de Nachwiis gschickt isch und Polizei informiert isch, segi erlediget.
Denk ich mir: "OK, das isch no easy....."
Hüt morge am 7i lüteds a de Tüür und 2 Schmierläppe schtönd vor de Hütte. "Grüezi, mir sind da zum ihri Schilder izieh"
Ich: HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ??????
GUET! Nach langem hi- und her und de Ussag vu mir, dass sicher d'Versicherig en Fehler gmacht hät, frög ich ihn ob ich nöd schnell a de Versicherig chön alüte und diä im das bestätiget. De massiv unfründlichi und luut redendi Polizischt het das nöd welle und druf bestande, dass er die Schilder jetzt und sofort mitnimmt, will er kei Ziit hät um 2min zwarte..... und er susch selber d'schilder eifach gaht go hole.
GUET! Han em die Schilder halt gnervt gäh und ihm en schöne Tag gwünscht.
STVA ZH aglüte, diä gsehnd mich nöd im System... de Versicherig aglüte... "OK, mir händs aber gschickt, aber ich schickes grad nomal"
GUAT! STVA aglüte "Ja isch scho acho, mir schicked grad d'Entschperrig a d'Polizei"... Polizei aglüte "Ja isch cho, sie chänd d'schilder cho hole"
GUAT! nach ca. 30min sind denn d'Schilder uf em Poschte gsi... diä 2 überuss nervende und unfründliche Polizischte sind wahrschinlich no go zmörgele!
Nach 60 Minute hani d'Schilder wieder drah und chan is Gschäft fahre.
FÜR WAS SO EN HUERE KACK-STRESS?????
kei offnigi Rechnig oder susch was gha.... nur will d'Versicherig de scheiss nöd gschickt hät und denn bi de Vorladig knallhärt umegloge hät... .
Bin hässig.
han de Versicherig aglüte und was ghöri: "Grüezi, willkomme bi de Axa Winterthur, de beschte Versicherig mit em beschte Service und dä beschte Leischtig i dä Schwiiz, min Name isch XXX XXXXXX, guete Morge wie chan ich ine helfe ?"
*abghänkt*
Churzi Vorgschicht: Mir hät ja d'Autoversicherig (Zürich Connect) d'Versicherige wege, 2 Parkschäde, wo nöd ich verursacht han, kündet. Han denn bi de Axa Winterthur underschriebe, ohni grösseri Problem... hend gseit sie schicked de Nachwiis, isch alles guet für mich...
3-4 Wuche spöter chumi vu dä Polizei en Vorladig über, will no kein Nachwiis cho isch... lüte de Versicherig ah. Die seit "Ui, 'tschuldigung, da isch en Fehler passiert, mir übernehmed alles für sich, inkl. Telefon/Nachwiis bi de Polizei... isch für Sie erlediget"... en Stund spöter lüteds mir zrugg und säged, dass de Nachwiis gschickt isch und Polizei informiert isch, segi erlediget.
Denk ich mir: "OK, das isch no easy....."
Hüt morge am 7i lüteds a de Tüür und 2 Schmierläppe schtönd vor de Hütte. "Grüezi, mir sind da zum ihri Schilder izieh"
Ich: HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ??????
GUET! Nach langem hi- und her und de Ussag vu mir, dass sicher d'Versicherig en Fehler gmacht hät, frög ich ihn ob ich nöd schnell a de Versicherig chön alüte und diä im das bestätiget. De massiv unfründlichi und luut redendi Polizischt het das nöd welle und druf bestande, dass er die Schilder jetzt und sofort mitnimmt, will er kei Ziit hät um 2min zwarte..... und er susch selber d'schilder eifach gaht go hole.
GUET! Han em die Schilder halt gnervt gäh und ihm en schöne Tag gwünscht.
STVA ZH aglüte, diä gsehnd mich nöd im System... de Versicherig aglüte... "OK, mir händs aber gschickt, aber ich schickes grad nomal"
GUAT! STVA aglüte "Ja isch scho acho, mir schicked grad d'Entschperrig a d'Polizei"... Polizei aglüte "Ja isch cho, sie chänd d'schilder cho hole"
GUAT! nach ca. 30min sind denn d'Schilder uf em Poschte gsi... diä 2 überuss nervende und unfründliche Polizischte sind wahrschinlich no go zmörgele!
Nach 60 Minute hani d'Schilder wieder drah und chan is Gschäft fahre.
FÜR WAS SO EN HUERE KACK-STRESS?????
kei offnigi Rechnig oder susch was gha.... nur will d'Versicherig de scheiss nöd gschickt hät und denn bi de Vorladig knallhärt umegloge hät... .
Bin hässig.
han de Versicherig aglüte und was ghöri: "Grüezi, willkomme bi de Axa Winterthur, de beschte Versicherig mit em beschte Service und dä beschte Leischtig i dä Schwiiz, min Name isch XXX XXXXXX, guete Morge wie chan ich ine helfe ?"
*abghänkt*
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Re: Shady's Gute-Nacht-Geschichten - Heute: Achtung Polizei!
Shady's unghüüri gschicht vom bööhlimaa 

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Die Gschicht hesch aber guet gschilderet.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
igschribbne schicke - und zwar allne zäme !
de beobachter gits imfall au no !
de beobachter gits imfall au no !

unschön...
ha o mau ärger gha und es isch genazu o d'winterthur gsi!
falschi rächnige, mahnige trotz telefonischer besprächig, dass e neui, korrekti rechnig chöm...
plötzlech heissts, i fahri ohni versicherigsschutz... (okay... hüt weissi dass das so nid gstumme hätt rein technisch) aber e izug vo de schilder hätts easy o chönne gäh...
fazit: winterthur = gstorbe für mi
wäri di würdi grad wieder wächsle! und wenn sie di nid uselöh, gits halt e schade und denn chunnsch use!
ha o mau ärger gha und es isch genazu o d'winterthur gsi!
falschi rächnige, mahnige trotz telefonischer besprächig, dass e neui, korrekti rechnig chöm...
plötzlech heissts, i fahri ohni versicherigsschutz... (okay... hüt weissi dass das so nid gstumme hätt rein technisch) aber e izug vo de schilder hätts easy o chönne gäh...
fazit: winterthur = gstorbe für mi
wäri di würdi grad wieder wächsle! und wenn sie di nid uselöh, gits halt e schade und denn chunnsch use!

- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
LOL fasses nöd.... grrrrrr.... sehr. unschön. ja :typej:
han mi huere müesse behersche, de eint hät scho de pfefferspray parat gmacht... (lol, seich, aber glich... am meischte häts mi eigentlich gnert, dass de Polizischt absolut NULL Verständnis gha hät, kei Kulanz nix, hät mir nöd mal glaubt dass ich kei offni rechnige han, debi hani vu dä winterthur no nöd mal so en verfiggti Rechnig übercho haha... unfassbar)
han mi huere müesse behersche, de eint hät scho de pfefferspray parat gmacht... (lol, seich, aber glich... am meischte häts mi eigentlich gnert, dass de Polizischt absolut NULL Verständnis gha hät, kei Kulanz nix, hät mir nöd mal glaubt dass ich kei offni rechnige han, debi hani vu dä winterthur no nöd mal so en verfiggti Rechnig übercho haha... unfassbar)
Cheers, SHADOW

typisch winterthur... lol
hättsch eifach z'handy füregno u aglüte. er weiss ja nid wo dis outo steit! hehe
hättsch eifach z'handy füregno u aglüte. er weiss ja nid wo dis outo steit! hehe
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
Schmierläppe 

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
du schaffsch doch bi dä cablecom, müestisch dich das gwöhnt si 

Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Siite vo mim Retromuseum: https://museum.uhx.ch
Siite vo mim Retromuseum: https://museum.uhx.ch
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
chund scho chli uf de sachbearbeiter druf ah. bi sit über 10 jahr bi de winterthur und sehr zfride. er holt mer immer d schilder vom stva, gid gueti rabatt, im schadefall immer alles ribigslos gange. wett nüt me anders.Jones hat geschrieben:typisch winterthur... lol
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
wenn ich polizischt wär, hätti au null verständnis. vo wo sött ich wüsse, dass du kei seich machsch. für das isch d polizei da. fertig und guet.
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Vom Strassi gits dänn no e Rechnig fürs entsperre 

geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
Re: AW: Shady's Gute-Nacht-Geschichten - Heute: Achtung Poli
du lahsch ja eis highlight nach em andere use.GameCollector90 hat geschrieben:scheiss bulle..und gut isch
ganz en helle bisch.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
jo man! fuck the police!! yeah yeah yeah!
OMFG!
du huere scheiss skelett, du
du huere scheiss skelett, du

dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
hey GameCollector90, du häsch ja au en sgellet uf dim avatar!
jetz hämmer 2 sgelletters. dä hässig und dä rächtfertiger.

musikalischi understützig: https://www.youtube.com/watch?v=XHFy3YWpRx8" onclick="window.open(this.href);return false;

musikalischi understützig: https://www.youtube.com/watch?v=XHFy3YWpRx8" onclick="window.open(this.href);return false;

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ich chan nur eis säge, ich han eigentlich nur gueti erfahrige mit de polizei gmacht.
a mim geburi häts mi in frankrich mit 113 inere 80er zone blitzt. dh 32km/h zschnell. das hät mich 80euro koschte. jetzt hani aber nur e 50er und zwei 20er euro note gah. denn hani em polizist welle die 10euro schänke, will er kei ummegeld gah hät. denn isch er hässig worde und hät gmeint, ich söll jetzt z fuess de 20er go wechsle. hehe, han denn no münz in 10euro gfunde. denn isch guet gxi und ich han wiiterfahre chöne. aber ich verstahn ihm.
a mim geburi häts mi in frankrich mit 113 inere 80er zone blitzt. dh 32km/h zschnell. das hät mich 80euro koschte. jetzt hani aber nur e 50er und zwei 20er euro note gah. denn hani em polizist welle die 10euro schänke, will er kei ummegeld gah hät. denn isch er hässig worde und hät gmeint, ich söll jetzt z fuess de 20er go wechsle. hehe, han denn no münz in 10euro gfunde. denn isch guet gxi und ich han wiiterfahre chöne. aber ich verstahn ihm.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
mastler +3millioneunändlichimmereismehMastler(P) hat geschrieben:hey GameCollector90, du häsch ja au en sgellet uf dim avatar!![]()
[img]skelettler[/img]
naja, für mich isch t bullizei also au mehr es ergerniss als freund und helfer
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
gäbtis kei, müestisch dich bide FCZ fans ischliime, damit am basel match nöd verhaue wirsch.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
YEAH YEAH!Skeletor hat geschrieben:jo man! fuck the police!! yeah yeah yeah!
rofl, wieder mal neui Höheflüg da inä, gäll SKELETT

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
im endeffekt isch eh jede für sini eigeni sicherheit zueständig und dbulle immer zspaht.geosnow hat geschrieben:gäbtis kei, müestisch dich bide FCZ fans ischliime, damit am basel match nöd verhaue wirsch.

und wenn du an en fuessball match gasch, da muesch du eifach zueprügle, da gaht gar nüme schlichte.

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
dini verschwörigstheorie gaht nöd uf.