nöd grad s richtige forum, aber mir händ glaub eh hand voll fähigi lüht wo mer da rasch wieterhelfe chönd.
was chani für das ca. verlange?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
lol, de zueschtand vo so schallplattene spielt glaubs amig na en ziemli wichtigi rolle bim verchaufe.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
was vilicht? er söll neh. aber meinsch nöd ich chönt im rici meh useholle?
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
ha nur die. zuestand vo dä plattene selber isch guet.
ross, was meinsch wegm meier?
Pombaer hat geschrieben:A de Metallica & Venom Platte hätte evtl interesse, je nach Pris
mach ahgebot. ich wills eifach für n faire pris loswerde.
MAcheder hüt Aabe e PN mit Angebot. Zuestand vo de Platte isch guet?
Aber so viel wie dr Marco gschribe het sisi ni wärt. Uf http://www.discogs.com" onclick="window.open(this.href);return false; chasch dr guet e mindest-richtpriis usesueche. Super Site fürs Vinyl choufe
Marco_in_motion hat geschrieben:Du qotsch nur nöd sovill zahle
chan eu susch no meh bilder mache oder in züri treffe zum uschecke.
Bim Zero Zero muesch für es paar Plättli nid so vil erwartä... hanem mol en ganzi Wagäladig brocht... praktisch nüt hedermer defür geh.
Natürlich, git serig wo chli gsuechter sind, und serig wo nid, aber ich han au paar gha wo uf Ebay und so rächt höch ghandlet wordä sind, hed nid vil brocht.
Wenn natürlihc verbie gosch mit nur es paar wenigä, wo a eifach wider chasch mitneh wenn sin Pris nid willsch, giderder villicht no bitz öpis meh, wenns gsuechti sind. Natürlich machsch sicher meh, wenns sälber verchaufsch, isch jo klar, er will au öpis dra verdiene.
ja, ich bi geschter verbie. nachdem ers ahgluegt hät frögt er was ich dafür will, nur um mir nachr zäge das er im schnitt 2-5 frängg pro platte zahllt.
nach dä page vom bär währed all zämme aber um die 250.- wert. logisch bin i wieder gange. aber mega sortimänt hät er. isch no coole lade ah sich.
Mastler(P) hat geschrieben:ja, ich bi geschter verbie. nachdem ers ahgluegt hät frögt er was ich dafür will, nur um mir nachr zäge das er im schnitt 2-5 frängg pro platte zahllt.
nach dä page vom bär währed all zämme aber um die 250.- wert. logisch bin i wieder gange. aber mega sortimänt hät er. isch no coole lade ah sich.
bescht isch ! han huere vill Vinyl dört kauft, und er het mer au Sache organisiert wo ich gsuecht han. er het mal no en lade hinterem Bahnhof in baden/ag gha, weiss nöd obs en dört no gitt ?
turntablism hat geschrieben:bescht isch ! han huere vill Vinyl dört kauft, und er het mer au Sache organisiert wo ich gsuecht han. er het mal no en lade hinterem Bahnhof in baden/ag gha, weiss nöd obs en dört no gitt ?
turntablism hat geschrieben:bescht isch ! han huere vill Vinyl dört kauft, und er het mer au Sache organisiert wo ich gsuecht han. er het mal no en lade hinterem Bahnhof in baden/ag gha, weiss nöd obs en dört no gitt ?
Reinforced hat geschrieben:ich han über 2000 schallplatte was hets öppe wert? get hard and never sell!
If you’re backwards compatible, you’re really backwards.
Wichtiger als de Zuestand isch d'Prässig. Also Erschtprässig? Sälteni Rosslandusgab mit komischem Cover? En Liebhaber zahlt für letschters evtl es Heidegäld us Prinzip. D'Heroes vom Bowie als "best buy" Edition wiederum gitt türli weniger här als e Original 1977 Prässig. Da gitts sicher so en Art Richtkatalog im Netz bzw ich würd mal mit de Bstellnummere wo ja jedi Platte hett chli go guugle.