Auto Lease oder uf Kredit? (übers Gschäfft)

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
Beiträge: 3411
Registriert: 22 Feb 2005 13:07
Wohnort: Venice Beach
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Auto Lease oder uf Kredit? (übers Gschäfft)

Beitrag von mousch »

So, nachdemi no vor paar Mönet überleit han es Auto ds miete willi mr iz entgültig eis zueche tue. D Frog isch iz nur no ob dr Verstand oder "da Herz" als Gwünner usem Spiel god.

Iz seit min Treuhänder Kolleg er würd en lieber uf Kredit nä, er hed mr no en Artikel vom Beobachter dezue gä und es tönt plausibel.
En andere Kolleg wo aber ebe au druus chunt meint, es Leasing über die eiged Bude wär besser da me meh abzieh chöng vode Stüre und am Schluss vom Leasing "kei Verpflichtige" me hed, me isch also flexibler.

D Frog isch iz natürlech wer hed recht? Bzw. gids ja sicher bide Leasing Agebot au ungerschiid, wobi ig weiss dasi es guets bechume da de Verchöifer en Kolleg isch.
Kredit schiins bide Migros Bank lut Treuhänder.

Falls ig iz doch no mit Verstand an die Sach gange und mer eine für halb so vil würd hole (ca. 20k) was wäri denn genau bitte für mi e Vorteil? Wievil chame effektiv vode Stüre abzieh vo somne Auto? Muess ja irgendwie in Relation mit em Gwinn sto oder gids do irgend e Summe wo am "optimalschte" wär. Was klar isch: I fahre VERDAMMT wenig demit ume, also rein vode KM würd sech sones Auto nid lohne das weissi natürlech selber. Aber denn wär au scho Diskussion klärt wegem Verbruch wobi das bim Evoque ja au nid sooo verruckt isch. Zahli halt meh Versicherig und Stüre als mit eme 15k gebraucht BMW,Audi oder was auch immer...YOLO oder^^

Ikomme schätzi das Jahr bzw. vo hüt bis in 365 Täg uf ca. 80-120k.

Da no de geplanti Chauf, kritik gern erwünscht. :)
Dateianhänge
994307_556454514390384_997726340_n.jpg
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!

D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: Auto Lease oder uf Kredit? (übers Gschäfft)

Beitrag von Shadow »

Leasing übers Gschäft tönt guet... würdi au so mache... denn chaschs vu dä Stüre absetze glaub, kenn mi da aber nöd so us.

suscht privat au als kredit, will diä chasch au privat vu dä stüre abzieh....

Auto findi easy... s'neuscht modell vu hinde allerdings nümm so geil wie de Vorgänger. Nimm en in schwarz... leider geil.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2439
Registriert: 07 Okt 2010 07:24
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Auto Lease oder uf Kredit? (übers Gschäfft)

Beitrag von Chäller »

de Evoque findi supergeil! Nur die Farb obe isch gränzwertig, aber natürli gschmacksach!
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22507
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Auto Lease oder uf Kredit? (übers Gschäfft)

Beitrag von Jones »

Chäller hat geschrieben:de Evoque findi supergeil! Nur die Farb obe isch gränzwertig, aber natürli gschmacksach!
würdi so ungerschriebe! geile charre! :wixer:
würdi e SUV fahre, denn GENAU dä! :sabber: (also...abgseh viellech vor farb)
Benutzeravatar
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
Beiträge: 3411
Registriert: 22 Feb 2005 13:07
Wohnort: Venice Beach
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: Auto Lease oder uf Kredit? (übers Gschäfft)

Beitrag von mousch »

Ich find d Farb ebe no geil...Wiis hed jede, Schwarz gset mega us isch aber au irgendwie chli "normal" silbrig gfallt er mir au extrem aber ebe de "Military" Style passt irgendwie voll...iz nur no ufne gueti Offerte warte...
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!

D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Auto Lease oder uf Kredit? (übers Gschäfft)

Beitrag von Acid »

Shadow hat geschrieben: suscht privat au als kredit, will diä chasch au privat vu dä stüre abzieh....
:typej: (also nid uf dich bezogä, sondern druf dasmer mittlerwilä scho bi chlinere Kredit det acho sind, dassmer günschtiger fahrt wemer sich verschuldet... ich find jo scho d Situation bi de Imobiliä trürigscht, aber dassmer schiins scho bim Autochauf quasi finanziell dezuä ermuätigt wird sich z verschuldä isch s hinterletscht).
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17357
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Auto Lease oder uf Kredit? (übers Gschäfft)

Beitrag von zeromeier »

Info: wenn s auto hesch, bruchsches (viel) meh als jetzt dänksch
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22507
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Auto Lease oder uf Kredit? (übers Gschäfft)

Beitrag von Jones »

Shadow hat geschrieben: suscht privat au als kredit, will diä chasch au privat vu dä stüre abzieh....
öhm... inwiefern?
schulde isch z'gägeteil vo vermöge und vermöge wird so guet wie gar nid bestüret...

ob itz 50'000, 100'000 oder 500'000 vermöge hesch wirkt sich ja relativ wenig uf d'stüre us...

bsp:
ZH city, ikomme 100'000, vermöge 50'000, ledig, 0 kind, konf. los: CHF 16686.00
z'gliche mit 100'000 vermöge: 16710.00
z'gliche mit 500'000 vermöge: 17358.00
z'gliche mit 1'000'000 vermöge: 18'788.00

d'stürbelastig nimmt also chum zue bi stiegendem vermöge. und dämentsprächend äuä o chum ab, bi stiegende schulde.. ämu nid im rahme vome privatkredit füres outo.
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18532
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Auto Lease oder uf Kredit? (übers Gschäfft)

Beitrag von Avenger »

Jones hat geschrieben:und vermöge wird so guet wie gar nid bestüret...
jo, leider :(

Kredit vom stüürbare ikomme dörfe abzieh, weisch wie geil wär das? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22507
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: AW: Auto Lease oder uf Kredit? (übers Gschäfft)

Beitrag von Jones »

Avenger hat geschrieben:jo, leider :(
Wieso leider? Was ig a vermöge gspart ha, hani als ikomme bereits einisch verstüret da muess dr staat nid es 2. Mau die hohli hand mache!

Wenni zume riese vermöge cho bi wie d'jungfrau maria zum chind, gsehts chli andersch us... Also z.b die wo ar börse teils stürfrei zume riese vermöge cho si...
Benutzeravatar
Spaghetti
(S)NES/(S)FC forever
(S)NES/(S)FC forever
Beiträge: 9007
Registriert: 08 Apr 2004 15:29
Wohnort: Abtwil SG
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
258
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: AW: Auto Lease oder uf Kredit? (übers Gschäfft)

Beitrag von Spaghetti »

Jones hat geschrieben:
Avenger hat geschrieben:jo, leider :(
Wieso leider? Was ig a vermöge gspart ha, hani als ikomme bereits einisch verstüret da muess dr staat nid es 2. Mau die hohli hand mache!

Wenni zume riese vermöge cho bi wie d'jungfrau maria zum chind, gsehts chli andersch us... Also z.b die wo ar börse teils stürfrei zume riese vermöge cho si...
Vermögenssteuer isch s'dümmst und verfassigswidrig. Sparä wird so bestroft :typej:
Benutzeravatar
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
Beiträge: 3411
Registriert: 22 Feb 2005 13:07
Wohnort: Venice Beach
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: Auto Lease oder uf Kredit? (übers Gschäfft)

Beitrag von mousch »

Also chamer öbe no churz erkläre was besser wer, e Kredit ufs Gschäfft oder es Leasing übers Gschäfft? Churzi vor/nachteil wäre au super.

Bin gad beruhigt das die Vermögensstüre nid so heftig si wie ig zersch gmeint ha...:)
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!

D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: AW: Auto Lease oder uf Kredit? (übers Gschäfft)

Beitrag von emP »

Jones hat geschrieben:Was ig a vermöge gspart ha, hani als ikomme bereits einisch verstüret da muess dr staat nid es 2. Mau die hohli hand mache!
Geld schaffet ja nid i dire Welt. Völlig ok, das z.B. Kursgwinn nid stürpflichtig si, gäll?

Wenni es Milliarde Imperium Erbe fidsch guet die Erbschaftsstür wo da druf isch? (nämlich im Kanton Bern 2,5 %)

schomal verstüret my ass.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31870
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Auto Lease oder uf Kredit? (übers Gschäfft)

Beitrag von geosnow »

stüre sind super. drum gahts eus allne so guet. wenni 50mio im jahr kassiere würd, würdi au gern 25mio stüre zahle. da hätti jetzt überhaupt keis problem.

:-D

und erbe isch eigentlich s allerdümmscht, wo de vererbendi mache chan. alles usgäh, will wenn tot bisch, bringt dir das au nüt, nöd viel uszgäh zah.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22507
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: AW: Auto Lease oder uf Kredit? (übers Gschäfft)

Beitrag von Jones »

emP hat geschrieben: Geld schaffet ja nid i dire Welt. Völlig ok, dasz.B. Kursgwinn nid stürpflichtig si, gäll?

Wenni es Milliarde Imperium Erbe fidsch guet die Erbschaftsstür wo da druf isch? (nämlich im Kanton Bern 2,5 %)

schomal verstüret my ass.
Ehm.. Doch! Wenn scho de bitte vollständig quote... ;-)

Kursgwinn sötte natürlech verstüret werde. Genau das hani ja gschriebe...
Also imo muess dr gwinn (kursgwinn oder zins) wo dür 'arbeitendes' Kapital erwirtschaftet wird, verstüret wärde u nid z'vermöge an sich.

Bir erbschaft bini anderer meinig wiu das het ja di Vater schomau als ikomme verstüret.. (Wenns de äbe ikomme gsi isch u süsch wie obe gschriebe)

Verstande itz?
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Auto Lease oder uf Kredit? (übers Gschäfft)

Beitrag von Acid »

geosnow hat geschrieben: und erbe isch eigentlich s allerdümmscht, wo de vererbendi mache chan. alles usgäh, will wenn tot bisch, bringt dir das au nüt, nöd viel uszgäh zah.
Was eim zu de Frog bringt öbs dir denn, wenn tot bisch, öpis bringt vil uszgeh zah?


Vermögä z bestürä hed villicht halt au chli öpis demit ztuä, dass ei Theorie isch, das Kapital wo nid usgeh wird, tots Kapital isch, wo niemertem öpis bringt. Zumindescht wenns es gwüsses Mass überstigt, und nüm eifach Sparä, Usgeh(od. Inveschtiere), Sparä, Usgeh, etc isch.
Und ebä, natürlich wäg dem Umstand dass villes wo das Vermögä grösser werdä loh chönd, nid so richtig bestüürt werded. Dasses i derä Hinsicht richtiger und ehrlicher wär, das richtig z bestürä (und wohl au meh zahlt werdä mues, werums wohl nid so isch), isch wohl scho so.
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Auto Lease oder uf Kredit? (übers Gschäfft)

Beitrag von resuscitation »

Ich frög mich eher, für was Du so än scheiss SUV bruchsch.. wotsch is Gländ dämit? Machsch Schwertransport? Oder gahts eifach nur drum, das zeige wotsch, was für än geile Siech Du bisch?
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Auto Lease oder uf Kredit? (übers Gschäfft)

Beitrag von Acid »

Imitsch weisch...
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22507
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: AW: Auto Lease oder uf Kredit? (übers Gschäfft)

Beitrag von Jones »

resuscitation hat geschrieben:Ich frög mich eher, für was Du so än scheiss SUV bruchsch.. wotsch is Gländ dämit? Machsch Schwertransport? Oder gahts eifach nur drum, das zeige wotsch, was für än geile Siech Du bisch?
Was füre beschissnigi Antwort. Cha doch jede fahre was er wott! De evoque gits als 2wd also het das gar nix mit geländegänglechkeit z'tüe... Ob das outo itze chli höcher isch als e limo isch doch egal.

Oder bisch du eine vo dene trottle wo am girod siner dumme chläber für bari münze nimmt u meint, es outo wo höcher isch, brucht outomatisch meh sprit? :head2wall:
Benutzeravatar
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
Beiträge: 3411
Registriert: 22 Feb 2005 13:07
Wohnort: Venice Beach
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: Auto Lease oder uf Kredit? (übers Gschäfft)

Beitrag von mousch »

Es isch eifach das Auto mit demi mi bisher am beschte han chöne identifizere. Vil Platz, geils Design, nid zu überheblech und gliich fräch und au vom Verbruch her easy. Han nie welle de Raaser wärde, luege au nid uf PS...i wod cruise mit dem Ding...^^
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!

D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18532
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: AW: Auto Lease oder uf Kredit? (übers Gschäfft)

Beitrag von Avenger »

Jones hat geschrieben:
Avenger hat geschrieben:jo, leider :(
Wieso leider? Was ig a vermöge gspart ha, hani als ikomme bereits einisch verstüret da muess dr staat nid es 2. Mau die hohli hand mache!

Wenni zume riese vermöge cho bi wie d'jungfrau maria zum chind, gsehts chli andersch us... Also z.b die wo ar börse teils stürfrei zume riese vermöge cho si...
ehm... mis "leider" het sich druf bezoge dass kredite (oder schulde allgemein) nume bim vermöge chasch ageh. Und das wiederum würkt sich de stürtechnisch so guet wie gar nid us. emu bi mir nid. ;)

Ig persönliche haute nix vo Kredit ufneh. Aber a dem Tag wo eso dis stürbare Ikomme chasch reduziere bin i der erst wo zur Bank rennt. :mrgreen:
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: AW: Auto Lease oder uf Kredit? (übers Gschäfft)

Beitrag von emP »

Jones hat geschrieben:
emP hat geschrieben: Geld schaffet ja nid i dire Welt. Völlig ok, dasz.B. Kursgwinn nid stürpflichtig si, gäll?

Wenni es Milliarde Imperium Erbe fidsch guet die Erbschaftsstür wo da druf isch? (nämlich im Kanton Bern 2,5 %)

schomal verstüret my ass.
Ehm.. Doch! Wenn scho de bitte vollständig quote... ;-)

Kursgwinn sötte natürlech verstüret werde. Genau das hani ja gschriebe...
Also imo muess dr gwinn (kursgwinn oder zins) wo dür 'arbeitendes' Kapital erwirtschaftet wird, verstüret wärde u nid z'vermöge an sich.

Bir erbschaft bini anderer meinig wiu das het ja di Vater schomau als ikomme verstüret.. (Wenns de äbe ikomme gsi isch u süsch wie obe gschriebe)

Verstande itz?

Jede Ökonom weiss aber genau, dass d Erbschaftsstür immens wichtig &richtig isch. "Schomal verstüret"olololol. Du redsch als hätisch Dini Millione scho uf dr Site.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Auto Lease oder uf Kredit? (übers Gschäfft)

Beitrag von emP »

resuscitation hat geschrieben:Oder gahts eifach nur drum, das zeige wotsch, was für än geile Siech Du bisch?

Lueg mal sini Videos ah, denn hesch d'Antwort
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
lakritz
Forums-Jugo
Forums-Jugo
Beiträge: 48517
Registriert: 08 Mär 2002 21:07
Wohnort: Wil SG
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
165
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Auto Lease oder uf Kredit? (übers Gschäfft)

Beitrag von lakritz »

Vilicht hett er en chline penis. Höhöhöhuhuhuhuhehehehehe
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22507
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: AW: Auto Lease oder uf Kredit? (übers Gschäfft)

Beitrag von Jones »

emP hat geschrieben: Jede Ökonom weiss aber genau, dass d Erbschaftsstür immens wichtig &richtig isch. "Schomal verstüret"olololol. Du redsch als hätisch Dini Millione scho uf dr Site.
Tja... Muess ja nid jede dire meinig si herr emP! Wenn mir z.b. mi vater e 3tel vom elterehus vermacht, wo er als büezer nacheme läbe lang schaffe u verzichte säuber het chönne boue gseh ig nid i, warum dr staat nomau geld vo mir wott... Nid dass igs denn nid vermögt aber so grundsätzlech meini...

I bi weder ökonom, no hani millione uf dr site aber i würd wage z'behoupte, dass es durchus o ökonome git, wo nid dire meinig si... ;-)

Wenn z.b. als arme büezer mit 3 kids plötzlech es hus erbsch und's denn muesch verchoufe wiu d'stüre nid vermagsch, cha öpis nid stimme...
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 3 Gäste