DANKE!Sephi hat geschrieben:Ich loh das Topic übrigens offe, eifach will de Trejo es Topic sött ha!
Danny Trejo wie alt, säg?
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
I speeled my drink!
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
I würds begrüesse wenn di nöchschtmou zitnööch und nid ersch 3 Johr spöter bedanksch! Aber gärngscheh.zwirrlibatz hat geschrieben:DANKE!Sephi hat geschrieben:Ich loh das Topic übrigens offe, eifach will de Trejo es Topic sött ha!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Und de Stallone hätt en jetzt grad au no für d'Rolle vom Hauptbösewicht im Expendables 3 verpflichtet. SiprTatsujin hat geschrieben:Und de gibschopf grad au

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
voll!Gurgelhals hat geschrieben:Anderi Rolle als de B-Movie-Bösewicht chunnt er wahrschinlich gar nüme über sitt damals sin Gipschopf mit ihm duregange isch. Findi aber no guet, irgendwie passt er no guet i so Rolle
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.