Game Collections and more
Moderatoren: Master(G), mr.raw
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
pal isch scho guet. dütschi aaleitige sind geil. und spiele chaschs ja dän uf dinere umboute 60hz konsole... Ich wünschti ich het me PAL spiel bhalte und nöd gäg unverständlichi jap versione tuschet will ich das mal cool gfunde han...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
so wrong, sorry aber ich ha scho mitti 80er afo zocke und au fascht s ganze sackgeld und feriejobgeld für games usgäh. ABER, nur dasi cha mitrede bim release go jap games zie?m.o.terra kaesi hat geschrieben:all die alte gamers händ ahfangs/mitti 90er rechtig härt ahfo zocke ond stell der mol for wie zo dä neuschte games cho besch ohni internet?

und wemmer ehrlich sind hend gnau die wo das gmacht hend unglaublich vil shit kauft. de hanf triffts zimli passend findi; es hend die meischte cool gfunde.
für mich sinds gnau die "alte gamers" wo mir chli d luscht am zocke gno hend. nur no jap ntsc und suscht nüt, zimlich lolige shit.
Re: Game Collections and more
es isach e unfassbar behinderti theorie vom käsi, wirklich haarstroibend.Herr Rossi hat geschrieben:so wrong, sorry aber ich ha scho mitti 80er afo zocke und au fascht s ganze sackgeld und feriejobgeld für games usgäh. ABER, nur dasi cha mitrede bim release go jap games zie?m.o.terra kaesi hat geschrieben:all die alte gamers händ ahfangs/mitti 90er rechtig härt ahfo zocke ond stell der mol for wie zo dä neuschte games cho besch ohni internet?![]()
und wemmer ehrlich sind hend gnau die wo das gmacht hend unglaublich vil shit kauft. de hanf triffts zimli passend findi; es hend die meischte cool gfunde.
für mich sinds gnau die "alte gamers" wo mir chli d luscht am zocke gno hend. nur no jap ntsc und suscht nüt, zimlich lolige shit.
aller loologschte findi dass es ne wirklich wichtig isch und si sich wirklich was druf ihbilde dass si jez JAP spieli diheim im regal hän

- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
Herr Rossi hat geschrieben:so wrong, sorry aber ich ha scho mitti 80er afo zockem.o.terra kaesi hat geschrieben:all die alte gamers händ ahfangs/mitti 90er rechtig härt ahfo zocke ond stell der mol for wie zo dä neuschte games cho besch ohni internet?
mängisch machid details i dä wortwahl no vell uus. ech ha i dä 80er au zockt ond zwar ahfangs scho, schnuggi.härt ahfo zocke
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? 

- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
was interpretiersch du jetzt weder för en shizzle inädrininä?! ech chönt "grüen" säge und du wörsch es schaffe "rot" druus zmache. fasch wie en fascho.evo hat geschrieben: es isach e unfassbar behinderti theorie vom käsi, wirklich haarstroibend.
aller loologschte findi dass es ne wirklich wichtig isch und si sich wirklich was druf ihbilde dass si jez JAP spieli diheim im regal hän

- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
weisch bi mir hets au sehr viel drmit z'tue dass i halt scho damals Japanfan gsi bi, denn sind Import Spiel halt eh cooler gsi als Pal.GameCollector90 hat geschrieben:findes eifach nach wie vor speziell,wieviel europäer keiner pal games wei.sogar im eigete land wirds verstosse,so rassistisch![]()
Spöter hani denn au gmerkt dass NTSC (au US) oft besser isch, also nit nur will i'lieber Japan Schächtäli ha.
I find eifach dass d'Umsetzige teils e Frächheit sind gsi, mi het schlächt übersetzt, sache nach em eigete Guetdünke gändert d'Manuals verunstalltet.
(lueg mol es JP MD Manual a denn es PAL) Do chunsch dr als Kund eifach dumm vor für settig Vergwaltigunge no Geld selle zahle (zb FF7).
Als Import zocker bisch halt extrem gseit, Anarchischt oder en Rebel gsi und hesch die gegä die dumm PAL Masse gwehrt und us troz US/JP kauft.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ich (ebe au als sammler) han halt scho immer gern s nur möglichschte original gah. d 80er/90er sind halt im konsole biz schier zu 95% japan dominant gsi (inkl. arcade). und die 5% wo den de weschte so gmacht het, hesch zu 95% nöd chöne aaluege/spiele.
(de weschte isch halt sit aafangs 80er bis zu 2K here schier nur home computer und PC dominant gsi).
sehr naheliegend eigentlich, dass mer den lieber zu import griffe het als, und wie scho vorher mehrmals erwähnt, misserable PAL umsetzige, aagfange vo wüeschtischte covers bis hii zu lahme, zerquetschte 50Hz krücke games
(de weschte isch halt sit aafangs 80er bis zu 2K here schier nur home computer und PC dominant gsi).
sehr naheliegend eigentlich, dass mer den lieber zu import griffe het als, und wie scho vorher mehrmals erwähnt, misserable PAL umsetzige, aagfange vo wüeschtischte covers bis hii zu lahme, zerquetschte 50Hz krücke games

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
de collector isch sammler wie du tats, du weisch dass es kei sinn het em ne sammler dür argumentation z erkläre dass er eis am sänder het. und JA, jede sammler hed eis am sänder. lönd e doch fröid ha a pal stuff, er hed sini gründ und du/ihr öichi. und ich mini gründ warum dasi fasch alles verchauft ha.
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
wie chamer no alles verchaufe! sonen chranke siech! shadow-style! :typej:Herr Rossi hat geschrieben:und ich mini gründ warum dasi fasch alles verchauft ha.

Re: Game Collections and more
i muess. wil entweder bisch su sälber unfassbar tumm, ignorant und intollerant oder du bisch unfassbar schlächt im verfasse vo ironie.m.o.terra kaesi hat geschrieben:was interpretiersch du jetzt weder för en shizzle inädrininä?! ech chönt "grüen" säge und du wörsch es schaffe "rot" druus zmache. fasch wie en fascho.evo hat geschrieben: es isach e unfassbar behinderti theorie vom käsi, wirklich haarstroibend.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Er het denah gfroegt und ich han gantwortetHerr Rossi hat geschrieben:de collector isch sammler wie du tats, du weisch dass es kei sinn het em ne sammler dür argumentation z erkläre dass er eis am sänder het. und JA, jede sammler hed eis am sänder. lönd e doch fröid ha a pal stuff, er hed sini gründ und du/ihr öichi. und ich mini gründ warum dasi fasch alles verchauft ha.

Wie scho erwaeht, er isch inere andere era i sin sammlerwahn cho, als di meischte da ine.
er het die sache noed ganz so gliich miterlaebt wie di meischte da ine.

- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
dass es kei definitation vo richtigem sammle git checke mer glaub alli do ine, ich finds trozdem intressant z'diskutiere und es soll jo au nie heisse dass alles andere falsch isch. grundsätzlich sammlet me jo zum es stück nöcher an dere Zyt dsi wo mes guet het gha, wenn dass halt für es paar Pal isch(will dr Mario halt no biz dicker isch), isch es für mich okay. Und ich mues au zuegeh dass es Film git woni lieber uf dütsch und cut lueg als im original, willis so halt s'erscht mol gseh ha. velicht isch es bi de spiel au so, für en gamecollector isch es Pal Spiel s'orginalschte will er das zerscht kennt het
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
es giht no en wiiteri möglichkeit: nämmli dass du unfassbar tumm beschevo hat geschrieben: i muess. wil entweder bisch su sälber unfassbar tumm, ignorant und intollerant oder du bisch unfassbar schlächt im verfasse vo ironie.

ich habe fertig zu dem thema.

- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
word!Panther hat geschrieben: ich finds trozdem intressant z'diskutiere und es soll jo au nie heisse dass alles andere falsch isch. grundsätzlich
genau das hani wiiter obe gmacht. es paar chindschöpf do müend sech trotzdem jedes mol persönlich ahgriffe fühle.

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
die apasste pal games chasch nöd uf enere japan konsole spiele. mega turrican gaht zb nöd. da muesch d US version chaufe. :typej: aber diä hät es scheiss cover.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
m.o.terra kaesi hat geschrieben:wie chamer no alles verchaufe! sonen chranke siech! shadow-style! :typej:Herr Rossi hat geschrieben:und ich mini gründ warum dasi fasch alles verchauft ha.

@tatsujinHerr Rossi hat geschrieben:mini gründ
ja s alter cha da e rolle schpile, über d beweggründ diskutiere isch jedoch müssig
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
"fasch alles? wie viel hesch de no?Herr Rossi hat geschrieben:und ich mini gründ warum dasi fasch alles verchauft ha.

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Retro bis uf en Donkey Kong G&W gar nüt meh. Suscht no e PS3 und GC und Wii Zuebehör woni nadisnaa verchaufe, de Multimega und all MD Games hed mi Brüeder wider. Irgendwo hani no paar GC und Wii Games.
Mine SNES und de NES mit ca 50 Games sind bim Kolleg im Atelier, de hend all öpis devo.
Ha vor paar Jahr nomol e churzi Retro Phase gha, 3DO, Master System, CDi inkl 200 Games günschtig becho, nach eme Jahr wider verchauft und demit mine Töff kauft.
Mine SNES und de NES mit ca 50 Games sind bim Kolleg im Atelier, de hend all öpis devo.
Ha vor paar Jahr nomol e churzi Retro Phase gha, 3DO, Master System, CDi inkl 200 Games günschtig becho, nach eme Jahr wider verchauft und demit mine Töff kauft.
- Spaghetti
- (S)NES/(S)FC forever
- TRADINGPOINTS:
-
2580
PAL isch geil und i bin 35 

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich han au praktisch alles verchauft, sogar alles 360 zeugs. ha nur no pc und en ps3.
früener hani alles gha, ALLES!
irgendwie reuts mi voll ned.
früener hani alles gha, ALLES!
irgendwie reuts mi voll ned.

- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Diä Ziit chunnt no, isch bi mir knapp 10 Jahr gange...Master(G) hat geschrieben:irgendwie reuts mi voll ned.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
das glaubi ned. retro isch super und alles, aber ich bruch das ned dehei. es staubt nur ii und lieht zu 80% nur ume.
ich staht voll uf digital. chischte ischalte, game uswähle, zocke.
modul oder disks wechsle kackt mich afe rächt ah. LOL
ich staht voll uf digital. chischte ischalte, game uswähle, zocke.
modul oder disks wechsle kackt mich afe rächt ah. LOL
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Aber da Heeeerz Mann ...da Heeerz
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
erm..er sälber het üüs drumm bittet, ihm üsi beweggründ ds verzehle.Herr Rossi hat geschrieben: @tatsujin
ja s alter cha da e rolle schpile, über d beweggründ diskutiere isch jedoch müssig

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ja verzehl nachli mehMaster(G) hat geschrieben:früener hani alles gha, ALLES!