Möbel chaufe.
Moderator: Avenger
- mousch
- Shady's Personal Trainer
- TRADINGPOINTS:
-
512
Han mol chli umegluegt...also so riise Unterschiide gseni da iz nid...chamer do öbber mol es guets Bispiel gä? Ds einzige wo massiv günstiger inne chunnt si d Esstische. De Rescht isch fren aber vil Imitat bzw. keis richtigs Holz.
Bi Micasa heds eigetlech alles nach mim Stil aber wed natürlech au nid meh zahle alsi muess. Wasi aber au säge muess isch, dases mi au apisse würd uf Dütschland übere ds fahre und denn merke dases nid würkelch vil meh bessers gid. Also hed öber da en richtige Geheimtipp?
Ajo no was: I wed en richtig geile Bürostuehl us Leder, also en Chef-Sessel. Hed grad öber en guete Vorschlag?
Bi Micasa heds eigetlech alles nach mim Stil aber wed natürlech au nid meh zahle alsi muess. Wasi aber au säge muess isch, dases mi au apisse würd uf Dütschland übere ds fahre und denn merke dases nid würkelch vil meh bessers gid. Also hed öber da en richtige Geheimtipp?
Ajo no was: I wed en richtig geile Bürostuehl us Leder, also en Chef-Sessel. Hed grad öber en guete Vorschlag?
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
Re: Möbel chaufe.
16% chasch abzie. 8% chöme weder druf.Master(G) hat geschrieben:plus chasch no 18% D-MWSt abzieh!
plus verzollig natürli
19% isch die dütschi mwst
richtig. drum chasch ou ca. 16% abzie das weder uf netto chonsch. denn plus 8%meyerli hat geschrieben:19% isch die dütschi mwst
isch das de bi Möbel anderscht als bi andere Sache (Lebensmittel mal usgno)? han bisher immer 19% retour becho.
di 8% zahlsch de ja erscht ab meine warewert vo chf 300.-, wobi bi Möbel isch das de na schnell de fall.
di 8% zahlsch de ja erscht ab meine warewert vo chf 300.-, wobi bi Möbel isch das de na schnell de fall.
das esch emmer so.
de pris wo du en dütschland gsesch esch inkl. 19% mwst.
auso netto + 19% = 119%
bispöu
netto 1000
mwst 190
=1190
jetzt rächne das mou retour und de merksch öppis.
de pris wo du en dütschland gsesch esch inkl. 19% mwst.
auso netto + 19% = 119%
bispöu
netto 1000
mwst 190
=1190
jetzt rächne das mou retour und de merksch öppis.
das raffe übrigens die wenigschte 

stimmt...
hans na gar nie nagrechnet sondern immer nur de usgwisnig mwst betrag ufem kassezettel aglueget

hans na gar nie nagrechnet sondern immer nur de usgwisnig mwst betrag ufem kassezettel aglueget
Haha scho so. Da im Büro hemmer no öppe die mal mit MwSt Sache z tue und de Schnitzer passiert de Lüt relativ hüfig.boergi hat geschrieben:das raffe übrigens die wenigschte

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Bruchti Qualitätsmöbel, ganz eifach.mousch hat geschrieben:Also hed öber da en richtige Geheimtipp?
Qualitativ gueti Möbel wärded nümm vil hergschtellt wil d Nachfrag stetig sinkt. All wennd möglechscht wenig zahle aber glich mues d QUalität schtimme? God irgendwie nid uf.
Gang ines Brocki, lueg bi Tutti, Ricardo etc. Findsch richtigi Perle, stilvoll und vorallem qualitativ hochwertigi Möbel für wenig Gäld.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
und au na grad bi de heilsarmee und de samariter verbiiluege.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
du weisch scho, dass die ziite vo schnäpplis verbi sind. da gits ganzi hipster herrschare, wo ide schwiiz a hüser- und wohnigsrümitige ummedingled und alles abgrassed, um die vitra und USM möbel tür wieder z verchaufe.Herr Rossi hat geschrieben: Gang ines Brocki, lueg bi Tutti, Ricardo etc. Findsch richtigi Perle, stilvoll und vorallem qualitativ hochwertigi Möbel für wenig Gäld.

@mousch
Bau dir selber öpis schöns.
- mousch
- TRADINGPOINTS:
-
512
Naja bi Ricardo Möbel sueche isch halt so e Sach...klar wed me immer ds beschte ha und zum beschte Priis aber wenni denke wievil Stress me do meh hed nur um se seich ds finde, ds erstigere, abhole etc. ischs mr das glaub nid werd.
Gange mol in Micasa go luege und no bimne regionale Gschäfft wo mis Mami empfohle hed.
Nomal zum dütsche: Wenn iz vo Biel us sone Trip würd mache, wo am beschte anne? Dört wo de MasterG gmeint hed? Wil das chunnt ja denn au no dezue, d Ziit etc wome muess ufbringe dört anne ds fahre...wemme das denn abzieht holt me denn. ev. die 30% genau so widr inne wemme direkt ir CH blibt, oder nid?
Das sind sache woni bruche:
Bett (nur ds gstell) echtes holz
echt Leder Sofa
echt Leder Bürostuehl
echte, wertige Holztisch (oder Glas/Metall) fürs Esszimmer + Stüehl (am beschte es Set)
Chleider Schrank
ev. Wohnwand
DVD-Regal
Stubetischli / Salontisch
Nachttisch
ev. es Pult fürs Büro
am beschte alles us Holz bzw. möglechscht hochwertig, söd sicher 5-10 Jahr hebe..
Budget 10-12k
Gange mol in Micasa go luege und no bimne regionale Gschäfft wo mis Mami empfohle hed.
Nomal zum dütsche: Wenn iz vo Biel us sone Trip würd mache, wo am beschte anne? Dört wo de MasterG gmeint hed? Wil das chunnt ja denn au no dezue, d Ziit etc wome muess ufbringe dört anne ds fahre...wemme das denn abzieht holt me denn. ev. die 30% genau so widr inne wemme direkt ir CH blibt, oder nid?
Das sind sache woni bruche:
Bett (nur ds gstell) echtes holz
echt Leder Sofa
echt Leder Bürostuehl
echte, wertige Holztisch (oder Glas/Metall) fürs Esszimmer + Stüehl (am beschte es Set)
Chleider Schrank
ev. Wohnwand
DVD-Regal
Stubetischli / Salontisch
Nachttisch
ev. es Pult fürs Büro
am beschte alles us Holz bzw. möglechscht hochwertig, söd sicher 5-10 Jahr hebe..
Budget 10-12k
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
guet, bi dem budget muesch in conforama.
bett, madraz und düvet sind 4k
leder sofa 5k
bürostuehl 2k
holztisch mit stüehl 3k
chleider schrank 2k,
wohnwand isch bünzli. vergiss das grad
dvd regal custom made 0.5k
salon tisch, je nach dem 0.5k
pult fürs büro 1k
ich würd da en guete kompromiss mache. s bett isch s wichtigs, will du ja en 3el vom lebe dete drin verbringsch. leder sofa und sessel chlebsch drin und isch heikel.
holztisch zum esse und gueti stühl sind wichtig.
alles mini meinig, aber da mues jede selber wüsse.
leder sofa 5k
bürostuehl 2k
holztisch mit stüehl 3k
chleider schrank 2k,
pult fürs büro 1k
ich würd da en guete kompromiss mache. s bett isch s wichtigs, will du ja en 3el vom lebe dete drin verbringsch. leder sofa und sessel chlebsch drin und isch heikel.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ich hasse läder möbel.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- mousch
- TRADINGPOINTS:
-
512
lol wut?
Bett hani schöni us massivem Holz für 1k gse im Micasa. Madraz und Düvet hani scho.
Leder Sofa 5k?? I rede hie nid vore ganze huere Garnitur, es 3er mit ev. noc eme Hocker...da hani vil gse für um die 2k
Bürostuehl für 2k würdi au gern gse und wer sowas chauft bzw. zahlt no vil meh.
Holztisch mit Stüehl isch öbe 2k wemme nid gad es Designer Stück chauft
Cheldierschrank hani no kei Plan.
Bett hani schöni us massivem Holz für 1k gse im Micasa. Madraz und Düvet hani scho.
Leder Sofa 5k?? I rede hie nid vore ganze huere Garnitur, es 3er mit ev. noc eme Hocker...da hani vil gse für um die 2k
Bürostuehl für 2k würdi au gern gse und wer sowas chauft bzw. zahlt no vil meh.
Holztisch mit Stüehl isch öbe 2k wemme nid gad es Designer Stück chauft
Cheldierschrank hani no kei Plan.
geosnow hat geschrieben:guet, bi dem budget muesch in conforama.
leder sofa 5k
bürostuehl 2k
holztisch mit stüehl 3k
chleider schrank 2k,
pult fürs büro 1k
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
han gmeint, wotsch qualitativ guets massiv holz und kei furnier. sorry gell. gueti büro möbel sind zB USM und girsberger.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Das würd mi ou interessiere. Was gits do guets?mousch hat geschrieben:Ajo no was: I wed en richtig geile Bürostuehl us Leder, also en Chef-Sessel. Hed grad öber en guete Vorschlag?

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
giroflex
- mousch
- TRADINGPOINTS:
-
512
Das Topic heds scho brocht. Grad en Deal igfädlet mit eme Jugo, lol.boergi hat geschrieben:giroflex
Hed de Wilkhahn ON (de bescht, 3750 Franke neupriis) welle bi Ricardo verchaufe für en 1000er, niemert hed en kauft, d Nummere churz vorher verlangt iz chani ne für 700 go abhole, es Schmuckstück und schiins absolut neu will Vorfüehrmodell. Schiins sogar no us Leder

"Also wie vil wosch zahle usem Herz use gseit"

Wenni ne han und alles passt segi merci, susch hed wohl eifach en Bürostuehl us Leder für 400-500.- kauft.
Hie ischr übrigens:
http://www.wilkhahn.de/loadframes.html? ... tuehle.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
Ja de hani au gha... scheiss Hype Scheiss Stuehl. Und minä hed au niemert welä
Hof es goder besser mitem... isch jo nid dasser nur übel wär, entüüscht hedermi glich sehr.

Hof es goder besser mitem... isch jo nid dasser nur übel wär, entüüscht hedermi glich sehr.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Du weisch scho dass du kei Ahnig hesch. Mini Wonigsirichtig bewist nämlech s Gägeteil. Für alli Möbel zäme hani nid meh als 1,5k usgäh, und es sind paar sehr geili Sache debi. Vilicht chunds äbe no chli druf ab wo mer god go luege. Wemmer natürlich nid redt mit de Lüt gfindt mer au nume de Crap.geosnow hat geschrieben:du weisch scho, dass die ziite vo schnäpplis verbi sind. da gits ganzi hipster herrschare, wo ide schwiiz a hüser- und wohnigsrümitige ummedingled und alles abgrassed, um die vitra und USM möbel tür wieder z verchaufe.Herr Rossi hat geschrieben: Gang ines Brocki, lueg bi Tutti, Ricardo etc. Findsch richtigi Perle, stilvoll und vorallem qualitativ hochwertigi Möbel für wenig Gäld.
![]()
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
ich au, jedi berüerig demit isch e qual für michTatsujin hat geschrieben:ich hasse läder möbel.

- mousch
- TRADINGPOINTS:
-
512
Was isch nid guet gsi?Acid hat geschrieben:Ja de hani au gha... scheiss Hype Scheiss Stuehl. Und minä hed au niemert welä![]()
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
klar, wenn dini freiziit für das hii gisch, okay. isch halt au schaffe.Herr Rossi hat geschrieben: Du weisch scho dass du kei Ahnig hesch. Mini Wonigsirichtig bewist nämlech s Gägeteil. Für alli Möbel zäme hani nid meh als 1,5k usgäh, und es sind paar sehr geili Sache debi. Vilicht chunds äbe no chli druf ab wo mer god go luege. Wemmer natürlich nid redt mit de Lüt gfindt mer au nume de Crap.

isch ja nöd schlimm, aber es bruchts chüssi findi nöd so geil.