cräisi schitthanf hat geschrieben:mir händ usegfunde dass es omg jap spiel mit ganz viel omg jap sprach englischi subtitles hät...

Moderatoren: Master(G), mr.raw
cräisi schitthanf hat geschrieben:mir händ usegfunde dass es omg jap spiel mit ganz viel omg jap sprach englischi subtitles hät...
nüt würklich, emit uf de engine hani niä gah, isch aber im gliche still und denn hani eifach mal us langwili uf segagaga alli saturn games aglueged. denn bini uf das gstosse.Tatsujin hat geschrieben:was haender jetzt au ploetztlich mit dem game?
das esch es wohl au, trotzem chline "mini-hype" dogeosnow hat geschrieben:jetzt choschtets en schiisdreck.
möglich...evo hat geschrieben:wemme nur t PAL releases ahluegt isch saturn e huere üübli konsole findi. het aber vieli fätzigi 2d title in japan spendiert becho
TypeJ hat geschrieben:möglich...evo hat geschrieben:wemme nur t PAL releases ahluegt isch saturn e huere üübli konsole findi. het aber vieli fätzigi 2d title in japan spendiert becho
ich lueg nur uf shooter und ufem dc isch die sparte würklich seeeehr guet abdeckt!
logischerwies alles jap
naja, so viel rpgs hets jez au nit. eher sehr wenig wemme mit snes, ps1/2 und so mancher handheld konsole vergliicht.Für mi als hauptsächlich RPG-Gamer ischs immer no e super Konsole.
Nur chostets ziemilch viel im Verglich mit allne andere Konsolene.
isch aber technisch sowit ich's no weiss die um einiges schlechter version. ha au nur diseb gspielt vo dem her chan ich's mer sehr guet vorstelle.evo hat geschrieben:grandia kriegsch dafür uf dr ps1 in änglisch
geosnow hat geschrieben:Finde jetzt grad, dass de Saturn die bessere Shooters als de DC hät.
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 1 Gast