Möbel chaufe.

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Re: Möbel chaufe.

Beitrag von thaeye »

muatathal isch super, scheisss hipster :groel:
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

Herr Rossi hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben:ich hasse läder möbel.
ich au, jedi berüerig demit isch e qual für mich :fear:
dito!

nit nur bi möbel. au leder jagge oder leder schue, gürtel, alles tabu für mich. ganz ekligs material
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

zum töfffahre isch leder no guet.
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

evo hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben:ich hasse läder möbel.
ich au, jedi berüerig demit isch e qual für mich :fear:
dito!

nit nur bi möbel. au leder jagge oder leder schue, gürtel, alles tabu für mich. ganz ekligs material
:!:

läder = 100% arschloch.
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

thaeye hat geschrieben:muatathal isch super, scheisss hipster :groel:
han de zämehangsposcht grad nöd gfunde aber s'muotathal und sini lüüt sind natürlich extreeeeem super! gueti chnälle, gueti bands.
I speeled my drink!
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

nei, de zämehang isch, dass mer zB in Türi im Brocki kei Schnäppli meh mache chan. Alles was wertig und schön isch, wird au dem entsprechend verchauft. D Heilsarmee hät sogar Fachlüt ahgstellt, wo alles Elektronikzügs und Möbel ussortiert. zB überall wo Nintendo druf staht, wird id Zentrale gliefered. Bide Möbel isch es scho länger so.

drum gönd d zürcher hipster is muatathal go möbel schnäpplis mache. oder sie hoffeds zumindest.

s probelm isch immer d ziit. wenns nöd eilig häsch, chasch geduld ha und in 10 jahr häsch e schöni wohnigsirichtig für wenig geld.

was s problem no vergrössered isch, dass jetzt grad sehr viel restaurants au uf retro mached und grad alles an tisch und stühel wegchaufed.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

mousch hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:Ja de hani au gha... scheiss Hype Scheiss Stuehl. Und minä hed au niemert welä :lol:

Hof es goder besser mitem... isch jo nid dasser nur übel wär, entüüscht hedermi glich sehr.
Was isch nid guet gsi?
S Prinzip vo de lehni hed bi mir nid funktioniert... sälbscht ufem s trängschtä Widerstand hed d Lehni im glöstä Modus nid es bitzli unterstützend gsi, sondern eifach so zägä kei Widerstand. Also grad so guet wiä ohni Lehnä. Im Aretrierte Zuästand ischs eifach en ganz normalä Stuehl, im Verglich zu anderne aber no nid mol mit speziell gueter Sitzflächi, oder lehnänä (au d Arrmstüzä sind irgendwiä churz... wenigschtens sinds breit und nid us Metall, so dassmer sich ein abfrührt, wemer d Ärm druf leit.

d Sitzflächi isch absolut Grad und fescht. Woni denn mol no uf mis Steisbei gheit bin, het das miner Liebi zu derä au nid grad zutreit.

Eimol isch de ganz Ruggä weg brochä. Das Händsmer aber wenigschtens Astandslos ersetzt.

Diä im Ladä händ s Gfühl gha sig alles sehr eigänartig, und sie heiged so Züg niä ghört usw. Au mini Vermuetig dass de Stuehl nid für Schweri Lüt gmacht wordä sig, händs nid gältä loh (aber ebä, du bisch jo au nid grad es Hüderli).

Alles ziemlich komisch gsi mit dem Ding. Aber ebä, villicht hani eifach Päch gha und irgendöpis hed nid passt. Aber mich heds rächt entüscht... wender en Stuehl für über 1000.- chaufsch (ich han natürlich nid Läder und so gha) und nochher hedmer so es Gschwür womer denn doch immer meh en Holzklappstuehl für paar Fränkli vorzieht.

geosnow hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben: Du weisch scho dass du kei Ahnig hesch. Mini Wonigsirichtig bewist nämlech s Gägeteil. Für alli Möbel zäme hani nid meh als 1,5k usgäh, und es sind paar sehr geili Sache debi. Vilicht chunds äbe no chli druf ab wo mer god go luege. Wemmer natürlich nid redt mit de Lüt gfindt mer au nume de Crap.
klar, wenn dini freiziit für das hii gisch, okay. isch halt au schaffe. :kicher: mit lüt rede, bitti bätti mache, umme fahre, is muatatal zude heilsarmee etc. logisch gahts so, aber das mached ja alli hipsters im moment. nur damit sie dihei alles so retro designer sache händ. :groel:

isch ja nöd schlimm, aber es bruchts chüssi findi nöd so geil.
S Problem a eurer Usänandersetzig isch dass de Rossi eigentlich nur vo Qualitativ guete Möbel reded, und du vo USM Vitra und retro Designer Möbel. So vil ich bis jetzt verstandä han gits kei Ahaltspunkt defür dass de Rossi umbedingt vo Designermöbel reded.
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

Bild
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

geosnow hat geschrieben:drum gönd d zürcher hipster is muatathal go möbel schnäpplis mache.
ah jä so. isch au kes wunder sit in züri gwüssi läde (nöd brockis) agfange händ, alti möbel für lachpriise z'verchaufe. hipster sind halt au dumm, die meined me chan sich nume zwüsche ikea oder kewl vintage entscheide.
I speeled my drink!
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Acid hat geschrieben:
S Problem a eurer Usänandersetzig isch dass de Rossi eigentlich nur vo Qualitativ guete Möbel reded, und du vo USM Vitra und retro Designer Möbel. So vil ich bis jetzt verstandä han gits kei Ahaltspunkt defür dass de Rossi umbedingt vo Designermöbel reded.
isch dir schomal uf gfalle, dass grad USM weg de qualität gschetzt wird und nöd weg em design. diä hebed au nach 25 jahr und sind liecht usenandbau- und transportierbar.

es isch halt so, dass vielfach grad designer möbel gueti funktione mit qualität kombinieret. uf de andere siit choschtet en chuchitisch und 6 stühel bim schriiner gard nomal es stück meh, wenn guets massivholz wählsch.

weisch wiä gern würd ich, wenn ich es huus hätti, die ganz iirichtig individuell schriinere lah. genau drum choschtet e chuchi so viel.

aber zrugg zum thema, de mousch wot ja sofort s bescht.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Ich rede vorwiegend vo Möbel wo individuell gschrineret worde sind. De usm fark isch sicher guet, gfallt mer aber überhaupt nid. Und übrigens chauf ich Chüssi oder Matratze sicher nid bi de Frau Gasser in Lungere. Chüssibezüg vilicht scho eher, chasch ja wäsche.
Und ja, ich ja Ziit mir die Möbel azschaffe wo ich möcht, besser gseit loh ich mir die Ziit. Es läbt ja au vo Idee und Bedürfnis. Vil Möbel hani gar nid gsuecht sondern sind mit de Ziit zu mir cho. Dür Begägnige oder wils am Strasserand gschtande sind (!).
Ich glaub ich bi im mousch kei Hilf. :lol:
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

geosnow hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:
isch dir schomal uf gfalle, dass grad USM weg de qualität gschetzt wird und nöd weg em design. diä hebed au nach 25 jahr und sind liecht usenandbau- und transportierbar.

es isch halt so, dass vielfach grad designer möbel gueti funktione mit qualität kombinieret. uf de andere siit choschtet en chuchitisch und 6 stühel bim schriiner gard nomal es stück meh, wenn guets massivholz wählsch.

weisch wiä gern würd ich, wenn ich es huus hätti, die ganz iirichtig individuell schriinere lah. genau drum choschtet e chuchi so viel.

aber zrugg zum thema, de mousch wot ja sofort s bescht.
Sälbschtverständlich isch mir das schomol ufgfallä (han sogar so en geilä USM Chreisel :-D ). Ich will gar nid Bestrittä dass Designermöbel oft au qualitativ guet sind. Das heisst aber ebä nid dass usschliesslich Designermöbel mit grossem Namä Qualitativ guet sii chönd. Mängälehr wird ebä oft unterschätzt hützutags.

Natürlich, wenn bim Schriiner öpis schriinere losch, isch das au nid billig. Mir reded jedoch jo au nid devo dasses neui Möbel müend sii. Sälbscht sonen Tisch gfindsch als bruchtä z.B. ehnder no zumene besser zahlbarä Priis, als irgendöpis mit bekanntem Namä, wo sich sofort e geiferndi Massä druf stürtzt. Au wenner Qualitativ genau so guet oder besser isch.
Gueti Holztisch gits aber au suscht, ohni dassi es Einzelstuck vom Schriiner sind.

Tisch, Gstell (au Schränk, Komodä und so), teilwiis au Stühel, also eigentlich grad Sachä us Holz hani s Gfühl sind no am ehnschtä Sachä womer sehr gueti chan findä für nid so viel oder gar kei Gäld (wiä oft hed öper bim Züglä en Tisch z vil, oder Stüehl wo nüm zum neuä passed, es Gstell wo für de Neu Ort z chli oder z gross isch, Hushält wo ufglöst werded usw.). Oft bedingt das aber natürlich scho dassmer ebä wartet bis eim d Glägäheit botä wird, undsi denn wahrnimmt. Wemer alles grad jetzt sofort brucht, isch das schwieriger, und mit viel umäluege (also Arbeit) verbundä, das stimmt scho.
Sälbscht billigi IKEA Gstell vo früäner sind teilwiis (oder sogar nur?) Massivholz, und qualitativ absolut in Ordnig.

Schwieriger wirds scho bi Sachä wiä z.B. Sofa. Hani zwar au es schöns, gschwungnis alts useme Broki (guet, graits isch das au nid gsi), aber das isch au scho rein vom Sitzverhaltä halt natürlich nid jedem sini Sach.

Chan aber guet sii dasses allgemein immer Schwieriger wird. Eifach will immer weniger so Möbel gmacht werded, und diä wos no git immer meh us liechtsinn/unwüssä/fehlender Empathie diräkt entsorgt statt witergeh werded.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Herr Rossi hat geschrieben:oder wils am Strasserand gschtande sind (!).
Das chund ebä durchus au vor... wichtig isch i dem Moment eifach dassmer bevormers mitnimmt sicher god das nid grad öper am Züglä isch oder so :lol:
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

:lol: wahr
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

:groel: alles ipacke.

@mousch
furnier hebed au. mousch eifach chli vorsichtig sii. s guete isch, dass es liecht zum träge und günschtig isch.

ehrlich gxeit findi 10k-12k grad nur für möbel usgäh chli kreisi. ich würds nöd mache. lieber s nötigschte wiä es guets bett chaufe und em rescht chli ziit lah. 4 stüehl und en okay tisch gfindsch wiä gxeit relativ schnell und günschtig. mit de ziit chunsch sus scho ah schnäppli anne. s gliche chan au bi sofas passiere. vieli meined, dasses ide bruchte sofas viel milbe und sus komischi tierli drin hät und das denn viellicht chli grusig isch. aber de gedanke isch chli blöd, will immene hotel sind d sofas au brucht und mer liit dete au eifach druf, wiä au s bett im hotel.
boergi
Arcade God
Arcade God
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von boergi »

geosnow hat geschrieben:isch dir schomal uf gfalle, dass grad USM weg de qualität gschetzt wird und nöd weg em design. diä hebed au nach 25 jahr und sind liecht usenandbau- und transportierbar.
das esch 100% fausch.

qualität esch secher guet. es gäb aber no e huffe anders wo glich lang het.
usgläse werds wäg em design und wöus e marke esch. -> prestige

liecht usenandboubar esch es ou ned würkli. bruchsch USM wärchzüg defür.
wennt das ned hesch stohsch gli ah..
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

Ou immer Möbel chaufe. Blödsinn.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0

Beitrag von Marco_in_motion »

Chasch ja so Ihrichte
Bild
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

boergi hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:isch dir schomal uf gfalle, dass grad USM weg de qualität gschetzt wird und nöd weg em design. diä hebed au nach 25 jahr und sind liecht usenandbau- und transportierbar.
das esch 100% fausch.

qualität esch secher guet. es gäb aber no e huffe anders wo glich lang het.
usgläse werds wäg em design und wöus e marke esch. -> prestige

liecht usenandboubar esch es ou ned würkli. bruchsch USM wärchzüg defür.
wennt das ned hesch stohsch gli ah..
also da im büro häts 20 jahr alts usm zügs und das hebbed besser als de billig furnier quark. ich finds recht praktisch und custom lösige sind viel türer. lueg nur scho de börgi stool, wo niemerd hät welle.

aber waisch, USM hani als synonym brucht. klar gits da no bessers, eifach nöd bim fly, conforama und ottos.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Bild

so irichtige findi geil.

http://www.home-designing.com/2010/02/a ... ngst-trees" onclick="window.open(this.href);return false;
boergi
Arcade God
Arcade God
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von boergi »

custom mues secher ned si. es get gnue gueti büromöbu. die hebe aui 20 johr+

furnier esch ned gleich furnier. das het no nüt met de qualität ztue. mues wäg dem ned schlächt si.
das züg us em fly u.s.w. esch eh nur met ere kunststoff folie beschichtet.

aber das e de böuig läde nüt rächts bechonsch esch jo eigentli klar..
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

geschter usverkauf: usziehbare alu-gartetisch im obi für 500 frengg, sächs alu-gartestüehl im jumbo frü 50 frengg. burzel-schänk fürs fraueli.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

geosnow hat geschrieben: isch dir schomal uf gfalle, dass grad USM weg de qualität gschetzt wird und nöd weg em design.
2001 Aufnahme des USM Möbelbausystems Haller in die
permanente Sammlung des Museum of Modern Art MoMA in New York.
aha. olololol
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

denn halt beides. aber eigentlich sött mer bi gutem bürodesign au d funktion und d haltbarkeit stimme. sus chauft mers ja nöd. guet, das mit em MoMa machts nöd günschtiger. git aber au anderi gueti büromöbel. USM hani eifach als gägesatz zum comforama gno.
boergi
Arcade God
Arcade God
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von boergi »

USM esch e marke. conforama e händler.

marke gets e de fachgschäft. schrott fendsch fasch überau.
Antworten