Arcade Cabs
Moderatoren: Master(G), mr.raw
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Ich würd de blast bhalte. Chasch en nöd dur d tür heble, wenn s panel abschrubsch.
- Drachenherz
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
40
Nope, ebe nöd, mit abgschruubtem CP fehlet ebe genau 3 cm... Das isch ja de Hass...geosnow hat geschrieben:Ich würd de blast bhalte. Chasch en nöd dur d tür heble, wenn s panel abschrubsch.
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
Das ghör i do jetzt zom erschte mol: das eine sis cab verchaufe muss wells ned dor töre passt 
Normal münds die pussys do verchaufe wills chind bechömid ond d'frau seso wott.

HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? 

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Drachenherz hat geschrieben:Nope, ebe nöd, mit abgschruubtem CP fehlet ebe genau 3 cm... Das isch ja de Hass...geosnow hat geschrieben:Ich würd de blast bhalte. Chasch en nöd dur d tür heble, wenn s panel abschrubsch.
au wennd en drehe ängs ineschiebe tuesch.
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Dänn schruub dä Chaste usenand mann! ine transportiere und wieder zämmeschruube....
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
m.o.terra kaesi hat geschrieben:Das ghör i do jetzt zom erschte mol: das eine sis cab verchaufe muss wells ned dor töre passt

- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
ha au recht müesse lache, dur es Fenschter gohts nit, oder wohnsch im 39ste stock? weiss nit aber s'erschte wo ich gmässe bi bi dr neue Wohnig isch ob de Cab ine goht, wenn nit kei intresseturntablism hat geschrieben:m.o.terra kaesi hat geschrieben:Das ghör i do jetzt zom erschte mol: das eine sis cab verchaufe muss wells ned dor töre passt

- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
aber vo dr Türe natürliGameCollector90 hat geschrieben:schnitt eh teil ab mit de trennschiebe

- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
guet folie drum, fläschezug und 3 Lüt, dinne ischs evt monitor usbaue zum gwicht reduziere. 

Re: Arcade Cabs
es git so chlini lastkrane wo chasch anen balke oder so hänke und demit de s cab usem fenster/Balkon abela.
so öpis meini:
http://www.ebay.de/itm/ELEKTRISCHE-SEIL ... 0536756465" onclick="window.open(this.href);return false;
suscht isch am panther sini lösig sicher easy machbar.
han au es cab wo i minere alte wohnig nöd dur s stägehus passt gha het. wo en wille isch, isch au en weg...
so öpis meini:
http://www.ebay.de/itm/ELEKTRISCHE-SEIL ... 0536756465" onclick="window.open(this.href);return false;
suscht isch am panther sini lösig sicher easy machbar.
han au es cab wo i minere alte wohnig nöd dur s stägehus passt gha het. wo en wille isch, isch au en weg...
- Drachenherz
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
40
Jo, ich lebe jetz ebe imene alte hüsli (jg. 1795) mit huere enge gäng/stägehuus und chline feischter, vo dem her würd en chrane leider nüt bringe. Usenand neh isch vom Prinzip her nöd so's problem, mir fehlt eifach d'zyt und d'zyt drängt ebe au - dä chaschte staht inere zwar überdachte Laube, wenn's wetter aber grütze wird, isch er zwar nöd em räge, aber de luftfüechtigkeit und de temperature uusgsetzt.
Und im Huus selber git's no einigi sache, wo eifach priorität händ, wie zb no es paar möbel fertig mache, uuf- und iiruume etc..
Und da ich jetzt wieder 100% am schaffe bin, e 19 monat alti tochter han, wo viel uufmerksamkeit brucht und mini frau sit letscht mäntig im Spital isch, will's komplikatione mit em 2. Chind git und nöd klar isch, wenn sie hei chan... Und wenn sie denn dihei isch, praktisch nüt meh mache dörf (huushalt und so)...
Joa, es isch momentan ebe gar nöd so eifach, wie's prinzipiell uf de erschti blick uusgseht. Ehrlich xeit isch's sogar scheisse härt momentan, nume de Alltag z'bewältige... Drum hani mi dazue duregrunge, s'cab gah z'lah - ich wünscht, es wär andersch.
Und im Huus selber git's no einigi sache, wo eifach priorität händ, wie zb no es paar möbel fertig mache, uuf- und iiruume etc..
Und da ich jetzt wieder 100% am schaffe bin, e 19 monat alti tochter han, wo viel uufmerksamkeit brucht und mini frau sit letscht mäntig im Spital isch, will's komplikatione mit em 2. Chind git und nöd klar isch, wenn sie hei chan... Und wenn sie denn dihei isch, praktisch nüt meh mache dörf (huushalt und so)...
Joa, es isch momentan ebe gar nöd so eifach, wie's prinzipiell uf de erschti blick uusgseht. Ehrlich xeit isch's sogar scheisse härt momentan, nume de Alltag z'bewältige... Drum hani mi dazue duregrunge, s'cab gah z'lah - ich wünscht, es wär andersch.
- Drachenherz
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
40
Danke. Evtl. häti schono e möglichkeit, aber ich denke ich bliebe würkli bim verchauf jetzt. Zum Glück hani no es supergun und mini Sticks, und zwei gueti Monitore/TV. Und wenn d'woge sich wieder glättet händ, werdi wahrschinli eh wieder es Cab jage, chaufe und drah umeschrüble.
für die jetzig zyt... Säge mer's mal so, für mich erschint de verchauf momentan die einzig vernünftig lösig. Nöd die schönscht und die bescht lösig, aber die vernünftigscht.
und ich han doch jetzt lang zyt kha, das dure zdänke.

für die jetzig zyt... Säge mer's mal so, für mich erschint de verchauf momentan die einzig vernünftig lösig. Nöd die schönscht und die bescht lösig, aber die vernünftigscht.

- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
ich wür luege dass möglech schnell de chaschte an scherme stellsch, sprich as trochne

- Drachenherz
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
40
Bini mit em Grisu drah. 

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
das isch doch e super lösig. er nimmt en, und wenn du en wieder wotsch, holsch en wieder.
- Drachenherz
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
40
Chönt würkli no sii, nach de rueh mit em zügel-, umbau-, einräum und second baby sturm bini sicher wieder spitz uf es Cab. 

- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Also ich han mini neu Whg. extra denah uusgsuecht das alli Cabs inepassed 

- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Am Samstig isch de hanf bi mir gsi, damit mir de Monitor vo sim Blastcity chönd uusbaue.
Mer händ ca. 2-3h de huere Blastcity usenandgschruubet und gfluecht dases s'tümmschte Cab isch zum drah umeschruube, mer händ sogar de Bode müese uufschruube zum de Hinderi Teil vom Cab wegneh. Plötzlich simmer ahgstande, will de monitor laht sich vo hine garnöd wegschruube...
Dänn hämmer googlet und gmerkt das mer eifach nur s'Bezel chönd vo hand wegzieh, 4 Schruube lööse und Monitor usehieve. Zert hämmer glachet aber nacher öppe 10min. keis Wort meh gredt lol :typej:
Mer händ ca. 2-3h de huere Blastcity usenandgschruubet und gfluecht dases s'tümmschte Cab isch zum drah umeschruube, mer händ sogar de Bode müese uufschruube zum de Hinderi Teil vom Cab wegneh. Plötzlich simmer ahgstande, will de monitor laht sich vo hine garnöd wegschruube...
Dänn hämmer googlet und gmerkt das mer eifach nur s'Bezel chönd vo hand wegzieh, 4 Schruube lööse und Monitor usehieve. Zert hämmer glachet aber nacher öppe 10min. keis Wort meh gredt lol :typej:
- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
hallelujah, wieso will me de au hinde use neh, wenn er forne druff hockt? 

Re: Arcade Cabs

nöchscht mou gesch mer schnäu e funk.
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540

- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
jetzt machsch mi neugierig. Ich hans cab nämlich au fascht komplett usenand gno damalsMarco_in_motion hat geschrieben:Dänn hämmer googlet und gmerkt das mer eifach nur s'Bezel chönd vo hand wegzieh, 4 Schruube lööse und Monitor usehieve.

Jetzt machts Zing in der Schüssel!
- Drachenherz
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
40
Bezel abneh, vier 6-kant schruube useneh (vorher alli stecker löse), monitor z'zweite (!) useneh, fertig. 
Edit: da uf dem bild gseht mer die schruube guet:
http://www.drachenherz.ch/components/co ... 8x1091.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Edit: da uf dem bild gseht mer die schruube guet:
http://www.drachenherz.ch/components/co ... 8x1091.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Zuletzt geändert von Drachenherz am 09 Sep 2013 11:23, insgesamt 1-mal geändert.
- mastercello
- Candy Cab Addict
- TRADINGPOINTS:
-
1160
De Monitor hinde use näh wär mer glaubs au no nie in Sinn cho... 

- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400