Geil. E typischi Techdemo. Je HD desto besser.

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
sneakers die lautlosen mim robert? 10/10Tatsujin hat geschrieben:Sneakers 7.5/10
Ich han die erschte paar Folge no frisch gfunde, aber mittlerwile (Stand USA Episode 11) isches so dumm dassi nid weiss wie lang ichs no luege möchtBrainBug hat geschrieben:under the dome E1/2/3 - wasnscheiss / 10 ....wird das noch besser?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
oh, dann guck ich ihn auch noch mal. ist ja praktisch eine kopie vom film mit mike krügers aus den achtzigern (seitenstechen)Tatsujin hat geschrieben:Junior, min allerletsch schwarzenegger woni nanig gseh han, wie schiins so schlächt isch au so lang gange
und sogar na besser als erwartet, uf reinem comedy level betrachtet
Grasgeflüster und Lammbock sind ja auch europäische Filme. Sollte doch klar sein, dass The Millers nur Amerikanisches Pöbelkino ist.General Schaden hat geschrieben:Meet the Millers 2/10
Oh Gott war das farking schlecht und peinlich. Warum hat so ein Müll einen IMDB-Schnitt von über 7? Hätte ich nicht noch in Berlin Wartezeit gehabt, wäre ich vor Ende rausgegangen. Ich hatte in etwa sowas wie Grasgeflüster oder Lammbock erwartet, aber es gab nur billigste Gags (Spinne beißt in Sack, Sohn küsst (angebliche) Mutter und Schwester, ekliger Camper begrabbelt die Hauptperson etc.)
i han s'buech glese und finde d'umsetzig etz nid esoooo übel...BrainBug hat geschrieben:under the dome E1/2/3 - wasnscheiss / 10 ....wird das noch besser?
The Sheep hat geschrieben:I Spit On Your Grave 2 (2.5/10)
was für es Meischterwärch ....
mir händ glernt:
- Bulgarie isch en winzige Vorort vo New York wo jede jede kennt und vo Bruef Mäitlihändler und Vergewaltiger isch
- Vergewaltigti Fraue händ gueti Chance später Chefe zwärde vo ihrer Vergewaltiger Familie und natürlich nüt anders ztue als anderi Fraue zfinde wo ebefalls vergewaltigt wärde chönnt. Schliesslich möcht mer gueti Erfahrige gärn witergä ....
- Jede wo um sis Läbe fürchtet suecht Schutz ime bsunders dunkle Chäller wo natürlich niemert anders uf en wartet als de vo dem er flüchtet
- en vergewaltigti Frau suecht prinzipiell Schutz in der Chirche und hinterlosst em Pfarrer en Botschaft dadurch dass sie d'Bible offelaht uf der Site "Revenge is mine". Sobald de potentielli Retter vom Pfarrer vo dere Botschaft erfahrt, het er übernatürlichi Chräft und findet inschtinktiv in ganz Bulgarie de richtig Chäller wo unseri Protagonischtin sich grad genüsslich an ihre Peiniger rächt ....
au farkling weia .... was für an quadratdumpfhanefarklende scheiss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ich mein ich han ja schon viel dummi film gseh und bestimmt au dümmeri als dä. aber wenn i vorhär en gueti kritig lies, närv i mi halt bsunders ....
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 1 Gast